Sziasztok ZZR tulajok, a mai napon lettem gazdagabb egy zzr 250-el,
olyan kérdésem lenne hozzátok hogy tudjátok e hol tudnék hozzá vezérműláncfeszítőt rendelni? (újat) Valamint hogy kb mekkora kiadásra számítsak? előre is köszönöm a válaszokat.
Ja és nagyon jó a gép, bár nem egy lóerőgyár, de nem is ez volt a fő szempont vásárlásnál, hanem a kényelem és a takarékosság. Mindenesetre 200 km után meggyőzött, egyáltalán nem fáradtam el...
Ma voltam kint motorozni , elmult a hibajelenseg , remelem nem is jon vissza . amikor szarakodik a biztositek doboz , akkor a gyujtas is kihagy vmelyik hengeren .
Hello! 2 relé van a dobozban, az egyik a fényszórót kapcsolja, a másik az indító áramkört. Legalábbis így emléxem... Egyszer annó szétkaptam, de nekem a fesz.szab szarta el magát.
Helló!
ZZR 600 (92-es évjárat) hoz keresesek alkatrészeket, henger dugókkal és egy komplett hengerfej érdekelne ha valakinek van és jelezne azt megköszönném!
az indexet nem probaltam ki , csak a garazs elott jarattam . Akarmi is az serceg , es a bizti dobozban van ,holnap jobban meghallgatom , kihuzom a csatikat hatha utan abba hagyja .
ha az elektromos rendszerből hang jön, nehogy motorozz vele! nem hiányzik, h a szezon elején kiégjen a vas... az ülést vedd le, hogy azonnal el tudd oltani/le tudd állítani, ha gáz van, és úgy hallgasd meg.
lehet, hogy csak a sárvédő oldalára csavarozott behúzótekercs adja a hangot.
ha sokat állt, akkor lehet, h nincs köze a kettőnek egymáshoz... vedd le az ülést, nézd meg, hogy honnan jön pontosan a hang, lehet, h csak érintkezési bibi.
a hengerek járása ált. beáll, kisimul, ha ment pár kilométert a motor a tavaszi indítás után.
olyan kerdesem lenne, hogy ma beinditottam a gepet ( zzr 400N) es valtozo darabszamban jartak a hengerek ,ingadozott az alapjarat es sercego'' -kattogo' hang jott a biztositek dobozbol rendszertelenul .
Kerdes ,hogy a biztositek dobozt csereljem , vagy inkabb javitassam , vagy mashol van a problema ?
Sziasztok!
Megmaradt ZZR4-5-600-as alkatrészeimtől megválnék kis pénzért. 1992-es modellről van szó, teleszkóp, kerekek, komplett szétszedett blokk és rengeteg apróság. Külön is, vagy egyben igen kedvező áron.
Érdeklődés esetén keressetek az adatlapomon lévő e-mail címen!
Szárazon és esőben is kiváló volt és az ára se durva. Volt hogy szakadó esőben, úgy hogy az autópályán állt a víz, tökéletes volt. Mintha sínen húzták volna!
Szerintem marad a Z6-os, mert most nagyon ár érzékeny vagyok. Ha nem kellene semmi mást nagyon cserélni a vason, szerintem még egy PR3-as is beleférne. De sajnos az első féktárcsák cserések, plusz a betét, hátulra is.
Kutya!
A tavaszi felújításhoz való cuccokat, remélem hamarosan megtudom rendelni tőled, csak most melóhelyet váltottam, és most kicsit likviditási problémáim vannak.
Egyébként az olaj, és szűrőkön kívül lesz majd még telóolaj is, és szimering. Gyertyát múlt évben cserélt az Áron, van benne kb 3500 km, az is cserés, vagy az még elmegy egy szezont?
Jaj, de várom már a jó időt, és hogy elkészüljön a vas, és csapassunk egyet megint...
Z6-Z8, vagy PilotRoad2 és 3. Bizonyított mindegyik, jól tapad, és örökéletű. nekem a PR3-ban már 8000 km van hátul, és köszöni, jól van, pedig a gyári bridgestone-t 3000 alatt (!) ette meg az ezernégyes. a pr2 nagyjából 15 000 et ment el a 600-ason hátul, és abban volt néhány ringezés is, meg sok sok szerpentin - nem a közepe fogyott el
Ha rám hallgatsz Z6-ot veszel, "örök" életű lesz a kis zizin. Nekem is az van a nagytesón, az én nyugdíjas tempómat tökéletesen kiszolgálta akár Korzikán, akár Kakucson. Esőben azt mondják kicsit bizonytalan, erről nincs komolyabb tapasztalatom, de az biztos hogy többet fog elmenni mint a Conti.
A pilot is nagyon jó, arról kutya. tud neked beszámolni, de szerintem nem jobb annyival mint amennyivel drágább.
Hűséges társnak tűnik, csak törődni kell vele.
Bármelyik Kawasaki márkakereskedésbe bemész viszed a motorszámot és az alvázszámot és megrendelik neked!
olyan kérdésem lenne hozzátok hogy tudjátok e hol tudnék hozzá vezérműláncfeszítőt rendelni? (újat) Valamint hogy kb mekkora kiadásra számítsak? előre is köszönöm a válaszokat.
Ja és nagyon jó a gép, bár nem egy lóerőgyár, de nem is ez volt a fő szempont vásárlásnál, hanem a kényelem és a takarékosság. Mindenesetre 200 km után meggyőzött, egyáltalán nem fáradtam el...
Tudok segiteni! Adatlapomon elérsz!
ZZR 600 (92-es évjárat) hoz keresesek alkatrészeket, henger dugókkal és egy komplett hengerfej érdekelne ha valakinek van és jelezne azt megköszönném!
lehet, hogy csak a sárvédő oldalára csavarozott behúzótekercs adja a hangot.
a hengerek járása ált. beáll, kisimul, ha ment pár kilométert a motor a tavaszi indítás után.
olyan kerdesem lenne, hogy ma beinditottam a gepet ( zzr 400N) es valtozo darabszamban jartak a hengerek ,ingadozott az alapjarat es sercego'' -kattogo' hang jott a biztositek dobozbol rendszertelenul .
Kerdes ,hogy a biztositek dobozt csereljem , vagy inkabb javitassam , vagy mashol van a problema ?
elore is koszi :)
Megmaradt ZZR4-5-600-as alkatrészeimtől megválnék kis pénzért. 1992-es modellről van szó, teleszkóp, kerekek, komplett szétszedett blokk és rengeteg apróság. Külön is, vagy egyben igen kedvező áron.
Érdeklődés esetén keressetek az adatlapomon lévő e-mail címen!
Nekem a 400-as XJR-emen ilyen volt: http://www.metzeler.hu/?page=p...
Szárazon és esőben is kiváló volt és az ára se durva. Volt hogy szakadó esőben, úgy hogy az autópályán állt a víz, tökéletes volt. Mintha sínen húzták volna!
Szerintem marad a Z6-os, mert most nagyon ár érzékeny vagyok. Ha nem kellene semmi mást nagyon cserélni a vason, szerintem még egy PR3-as is beleférne. De sajnos az első féktárcsák cserések, plusz a betét, hátulra is.
Kutya!
A tavaszi felújításhoz való cuccokat, remélem hamarosan megtudom rendelni tőled, csak most melóhelyet váltottam, és most kicsit likviditási problémáim vannak.
Egyébként az olaj, és szűrőkön kívül lesz majd még telóolaj is, és szimering. Gyertyát múlt évben cserélt az Áron, van benne kb 3500 km, az is cserés, vagy az még elmegy egy szezont?
Jaj, de várom már a jó időt, és hogy elkészüljön a vas, és csapassunk egyet megint...
Ha rám hallgatsz Z6-ot veszel, "örök" életű lesz a kis zizin. Nekem is az van a nagytesón, az én nyugdíjas tempómat tökéletesen kiszolgálta akár Korzikán, akár Kakucson. Esőben azt mondják kicsit bizonytalan, erről nincs komolyabb tapasztalatom, de az biztos hogy többet fog elmenni mint a Conti.
A pilot is nagyon jó, arról kutya. tud neked beszámolni, de szerintem nem jobb annyival mint amennyivel drágább.