Sziasztok
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok.
Szerintetek az ENEOS City Max 4T 10w40-es olaj jó lenne a 400-as zizimbe (1992-es D modell).
Most szeretnék, majd olajat cserélni és elég jó árba van.
Vagy ti melyiket ajánlanátok bele?
Köszi előre is.
én idén 1x már indítottam, mikor meghoztuk Árontól, azóta újra szunya van...
elvileg ma, talán holnap megérkezik a kipufogóm Zalaegerszegről, utána teszem is vissza az aksit, aztán ha minden jól megy, akkor 7végén akár gurulhatnánk is valamerre!
Mielőbbi jobbulást Bubunak !
Remélem mielőbb meggyógyul és élvezhetjük a jó időt!
A mai jó időre való tekintettel lehet, hogy kitolom a vasat a szobából, a radiátor mellől...
Kíváncsi vagyok, hogy fog indulni. Remélem nem hagy cserbe.
Most fogom először beindítani november óta.
Nagy az izgalom.
Csak a feszítő gyógyítása meg a lánc cseréje. Én reménykedem, hogy nálam semmi egyéb nem derül ki, mondjuk a Mozdonymotor még szűz, csak kuplunglamella/rugó meg vezérműlánc csere miatt volt bármi is megbontva.
Na, elküldtem Gigantot, hogy ne unatkozzon Bubu. Amúgy ha most rendbe teszed akkor jobb lesz, mint bármi amit kitolnál a szalonból x millióért. Ha a lottón nyernék is maradna, legfeljebb kapna 1240ccm hengersort, turbót meg hozzáillő kovácsolt dugattyúkat, hajtókarokat, olajpumpát, stb. - ja meg két végállásütközőt a szám sarkaiba, hogy ne vigyorogjam körbe a fejemet próbakör után.
(A pelenkáról most ne beszéljünk.)
Akkor megnyugodtam. Elég sokat állt a kereskedésben, viszont 200 km volt az út és még mindig csinálja. Olajcsere pedig mindenképp sorra kerül, meg a többi alap dolog. Remélem utána elmúlik.
Sziasztok!
A segítségeteket akarnám kérni, 92 es zzr 600(ha ismereteim nem csalnak xz600 D) rá megy a 94 es hengerfeje(ha jól tudom az már az E változat)?
Előre is köszönöm a választ!
Tuning előtt illik olyan állapotra hozni a vasat, hogy minden tökéletesen működjön. Mi van, ha a hengerben, hengerfejben van gány, és kidobsz egy zsák pénzt. Ezek a vasak már benne vannak a korban, valószinűbb egy pillangó tengely, pillangó szelep kopás. Ha lekapod a karbisort, zárt gázállásnál láthatod a fény felé tartva a fényrést a pillangó szelepek körül, illetve koromnyilat látsz a a szivótorok pillangótól hengersor felé eső oldalán.
nekem mondod? a Gymkhana vasra egy nap alatt felraktuk a kb 30 éves GPz superbike-ra való, ötezerért vett LSL kiemelőt, az új pazzaz kormánnyal, bowdennel stb. -vel együtt.
sőt: az full idomos 600-as ZZR re is 10 ropi volt az LSL szett kiemelővel, kormánnyal, mindennel.
Azt hiszem Totalcaron volt régebben egy cikk, hogy valaki diplomamunka keretében egy zsigulit alakított át injektorosra, ott elég részletesen le volt írva, hogy mire kell odafigyelni. Egy biztos: nem egyszerű, ráadásul minél újabb az injektorsor, a szenzorok száma is úgy növekszik.
Hozzá kéne csapni egy komplett kábelköteget is.Az inyektorsornak kő valami ami elviszi a delejt a nagy agyból.
Meg ezek felfogatása és millió apróság amire nem gondoltál és külömbözik.Én inkább egy jó állapotú karbisorba ruháznám a kis pénzt.
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok.
Szerintetek az ENEOS City Max 4T 10w40-es olaj jó lenne a 400-as zizimbe (1992-es D modell).
Most szeretnék, majd olajat cserélni és elég jó árba van.
Vagy ti melyiket ajánlanátok bele?
Köszi előre is.
téli felkészítés
az aksihoz meg hozzá sem nyúltam. viszont meleg szobában volt, és egy radiátor mellett...
kell valami speckó töltő az aksihoz, vagy autó töltő jó lesz?
elvileg ma, talán holnap megérkezik a kipufogóm Zalaegerszegről, utána teszem is vissza az aksit, aztán ha minden jól megy, akkor 7végén akár gurulhatnánk is valamerre!
Mielőbbi jobbulást Bubunak !
Remélem mielőbb meggyógyul és élvezhetjük a jó időt!
A mai jó időre való tekintettel lehet, hogy kitolom a vasat a szobából, a radiátor mellől...
Kíváncsi vagyok, hogy fog indulni. Remélem nem hagy cserbe.
Most fogom először beindítani november óta.
Nagy az izgalom.
Rendbe tenném én koppra, csak az 4-5 kiló alatt nem állna meg, ammeg nincs ,
(A pelenkáról most ne beszéljünk.)
A segítségeteket akarnám kérni, 92 es zzr 600(ha ismereteim nem csalnak xz600 D) rá megy a 94 es hengerfeje(ha jól tudom az már az E változat)?
Előre is köszönöm a választ!
sőt: az full idomos 600-as ZZR re is 10 ropi volt az LSL szett kiemelővel, kormánnyal, mindennel.
Meg ezek felfogatása és millió apróság amire nem gondoltál és külömbözik.Én inkább egy jó állapotú karbisorba ruháznám a kis pénzt.