Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha esetleg csere lesz , erdemes a vezetekelest is megcsinalni vagy legalabb az utolso 20 centin cserelni , nekem sztem a masodik alkalommal az lehetett a problema. nekem a 3.ik szabalyzo van a motoron 3 ev alatt . ebbol az elso 2 az elso 6 honap alatt .
az elmondottak alapjan sztem fesszabalyzo. nekem amikor rossz volt ,akkor egy tele akksival kb 20 percet tudtam motorozni , tiszta RC feeling ,de sztem 10 perc utan mar nem tudtam volna inditani.
Köszi szépen, holnap meglátjuk!
A műszaki tudásom ugyan erősen közelíti a nullát, de arra is gondoltam, h most rúgta az utolsót az akksi, és már nem veszi a töltést, az utolsó indítás volt a vége az erejének. Mondjuk az akkor fura, h előtte nagyon simán indult. Reménykedem, h egy akksi-cserével megúszom...
egy ilyennel mersz , ha 12 volt alatt van az akksi akkor feltoltod , es inditas utan jaro motornal megint nezed a toltest az akksin , jaro motornal 13 volt felett kell lennie , ha nem akkor valszeg a fesszabalyzo . Erdemes megnezni a fesszabalyzo csatlakozojat , hogy nem e egett egy saru vagy nem e tul kemeny a kabel . kb asszem ennyi
Sziasztok!

Laikus ZZRes segítséget kér!

Ma délután meg akartam kicsit járatni Zizit (első gurulás lett volna a szezonban), aksi vissza, indít, 3 tekerés után pöfög, semmi gond. Kb. 10-15 percig melegedett, aztán még tettem-vettem, így leállítottam. Pár perc múlva indulnék, és se kép, se hang! A kulcs elfordítására a műszerfal halványan pislákol, aztán lassan megjön a fénye, de indításra semmi esély, csak egy katt hátulról, aztán néma csend és sötétség! Aksi kiszed, saruk megpucol, kontaktspray, aksi vissza, semmi változás.
Ha nem az aksival van gond (azt holnap kiméretem, ha sz@r, már veszem is az újat), akkor hogyan tovább? Mögötte van egy "junction box" feliratú doboz, annál az egyik csatlakozó végénél kb fél cm-es szakaszon csupasz a kábel, nem tudom, ez bezavarhat-e (bár ilyen volt az első, sikeres indításnál is).
Azt honnan tudom, ha a fesz-szabályzóm szállt el?

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Hello

Ha csinaltatsz engem is erdekelne , gondolom konnyebb a mesternek egyutt , meg a mereteket se nagyon ismerem .

koszi
ha beütöd a keresőbe, kiadja, sok helyen fent van (biatorbágy + bowden) - nekem már nincs meg a kontakt.
-igen nekem is kb az alacsonyabb fordulatszámon rezonál, és ezt szeretném megszüntetni, vagy jobb ha beletörődök, és evvel együtt használom?
-a biatorbágyi helynek az elérhetőségét megtudod adni? vagy kutassak után itt a fórumon?
-még egy kérdés. honnan lehet tudni, hogy a bowdenek cserések? szemrevételezés után, vagy van valami jele amikor már illendő cserélni? bocs az amatőr kérdésekért, csak parázok, hogy elszakadnak egy túra közben.
-én is a használtban gondolkodom, mert van egyéb sok kiadás is. Áron biztosan feltudja mérni, hogy jó tárcsát rak-e fel. egyébként tényleg elég, ha olyan 20-25 ezer km kibír. meg szerintem egy használt gyári talán még is jobb minőségű, mint egy után gyártott no name.
- az enyém is "rezonált", de csak 5000 fordulat környékén.
- biatorbágyon készítettem új bowdeneket, talán 3e / db volt, de előtte érdemes átmosni műszerolajjal/féktisztítóval st, és vmi finom olajjal jól átitatni utána.
- sajnos az új tárcsa horror (ami tudja a gyári szintet, az kb. 40-50 / db), ha nem üt, nem vállas/kopott, akkor teljesen jó lesz a használt is.
Peeter!


Köszönöm, megható, hogy ilyen hatással volt rád az én kis beszámolóm...
Jó lenne már gurulni egyet, de az én kicsikém, még a nagy felújítás előtt áll. Remélem minél hamarabb megtudom csináltatni, mondjuk ez csak pénz függő, ami most nincsen sajnos.
Széles utat neked, nektek is!
Sziasztok!


A tegnapi gurulás alkalmával is éreztem, de már múlt évben is kicsit bosszantott, hogy elég nagy rezonancia érezhető motorozás közben. Szerintetek hogyan lehetne ezeket kiküszöbölni. Egyszerűen úgy érzem, mintha "rázna" a motor. Nem tudom, hogy a motortartó bakok (ha van ilyen ) esetleg azok cseréjével orvosolható, vagy más vonalon kezdjek el elindulni.

A másik kérdés, hogy kuplung bowden, és gáz bowden-t ha cserélni szeretnék kompletten, hol tudok csináltatni? Nem tudom, hogy csak a belső részt, vagy magát a "bowdenházat" is lehet csináltatni valahol. Egyrészt mert szinte mindig beragad a gáz bowden, illetve a kuplung bowden szakadásról is sokat írtak már itt.
Amennyiben költséghatékonyabb esetleg bekenni valamivel, hogy ne ragadjon be, abban tud valaki segíteni, hogy ezt hogyan lehet megtenni, mivel nem nagyon bütyköltem még a vasat.

A másik kérdést, megint költséghatékonyság miatt tenném fel. Áronnál lehet, hogy van jobb állapotú használt féktárcsa. Mivel az enyém már nagyon cserés, így gondolkodóba estem. Az új szett, olyan 70e Ft körül lenne, a használt megállna szerintem 20-25 körül. Talán arra a 3-4 szezonra mielőtt váltanék nagyobbra lehet megfelelő lenne a használt is.

Véleményeteket szívesen várom.
szia,
sajnos nincs, mert az enyémen nem fér el az a fajta a kiemelő (a 14-esre kell), így muszáj lesz egy komplett villahíd-konzolok-kiemelők + kormány szettet vennem, aranyáron
Üdvözlet mindenkinek!

Kutyával egyet értek, jó látni, hogy újra benépesedik a fórum!
Én is ma beszéltem a szerelővel, megy hozzá a kis rettenet!
Biztos, ami biztos, nézze át!

u.i.: Kutya kormányemelő téren esetleg van valami?
Csak kérdezem, mart ha netán igen , akkor azt is felszereltetném! Pussz
Hmmmm, úgy látszik, ma valakinek szerencsét hoztam....
ma elövetem a vasat.sikerült durulni egy laza 50km.tejesen megujultam töle!aki teheti patanyon vasra!
király! jó látni, hogy a télen tetszhalott fórum szép lassan megtelik élettel
Gergőnek Manual link!
Zx6r '00-02 service manual
András!
Majdnem elsírtam magam!
Örülök, hogy minden fasza a gépeddel!
Az enyém is jelentem készen van!
A fényezés még várat magára, de motorikus naggyon pöpec!
Én is lassacskán hazahozom és újra belevetem magam a fórum életbe!
Szép estét mindenkinek!
Ismerős érzés!
Én tegnap vettem elő 5 hónap állás után 2. próbálkozásra indult is! Nagyon jó érzés volt menni egy kört főleg úgy h este még esett a hó és izgultam h el fog-e olvadni!
Holnap viszem műszakira és indulhat a szezon!
Jövőhéten jön a lehűlés. :(

Mindenkinek balesetmentes szezont kívánok!
Drága Motoros Testvéreim !
(elnézést az érzelem dús megszólításért, de.... !)

Belekóstoltam, illetve kóstoltunk 2012-be!
Az egész úgy kezdődött, hogy...
Ma láttam néhány motorost az úton közlekedni, és a nap is szépen sütött... Mondom magamba valami hiányzik.
Siettem is haza, hogy megnézzem milyen állapotban van a vas, vajon beindul-e... (mit beindul...) Szóval kitoltam a szobából, néhány flikk-flakk után már a kertben voltunk Ursulával.
Mondom lesz ami lesz... gyújtás, szívató, kis fohászkodás, majd start gomb. Tekeri tekeri, nem megy. Nem kínzom. Ezt eljátszottam háromszor(!) és a harmadikra beindult! Semmi nagyobb "krákogás" kb összesen 20 másodperc indítózás után szinte pöc-röf indult is. Az az érzés amikor ismét meghallottam a kidörrentők hangjait. Mondtam asszony pajtásnak, hogy öltözés, mert itt motorozás lesz foganatosítva... Beöltöztünk, addig melegedett a Ursula a téli álomból, hogy járjunk egyet.
Nos a beöltözés után mivel kicsit gyorsabb voltam mint Brigi, mentem egy kis kört mielőtt ketten lóra pattanunk. Juujjjj az az érzés... Erre várt az ember azon a sok hónapon keresztül...
Miután a kis karikát megtettem felvettem asszonyt, és irány tankolni. Aztán mentünk egy kb. 10 km-es karikát. Szegényke elszokott tőle, és én sem mondtam neki, de amikor kiértünk egy hosszabb egyenesre, húztam egy kövérebbet, és majdnem elhagytam. Aztán végül is a lovon maradt. Figyeltek azért az emberek egyrészt a hang miatt is, másrészt a látvány miatt, hogy ilyenkor gurultunk. A legjobban egy édes kislány nézett meg úgy 3-4 éves körüli volt. Cukorfalat volt. Na de hol is tartottam. Szóval az első magasabb fordulatszám tartomány használatkor egyszer-egyszer megtorpant, de utána minden rendben volt. Hazaérve kicsit fázott már a lábunk, de nagyon megérte. Mindketten egy hatalmas mosollyal szálltunk le, és elhatároztuk ebben az évben amennyit csak tudunk motorozni fogunk. Amint lehetséges viszem Áronhoz a tavaszi felújításra. Jó munkát végzett nagyon Áron, mert a motorja (kopp-kopp) nagyon rendben van. A váltót ugyan megint meg kell szoknom, de a Kawa érzés már örökre megfogott...

Kicsit hosszúra sikeredett, remélem nem untattalak titeket.
Széles utat, olcsó benzint, gumi fákat!
üdv közöttünk! sok-sok élménydús és balesetmentes kilométert a géppel!
Üdvözlök minden fórumtársat!
Mától én is gyarapítom, ezt a nemes tábort egy zzr 500-al.
Kicsi07-é volt a vas, ma vásároltam meg Budapesten.
Hazajöttem vele Szegedre a pályán. 6000-ig nagyon kezes de fölötte "elgurul a gyógyszere", nagyon megindul. Ez az első nagy Vasam, nagyon tetszik!
Sajnos mennem kell éjszakára tekerni a mókuskereket.
Széles utat mindenkinek, sziasztok!
Ehhez nem kell blokkot bontani ha jól emléxem, így nem is derül ki semmi egyéb turpisság
Köszi! Remélhetőleg minden ok lesz
Alapvetően jó, de mégsem ajánlatos az olajon spórolni, mert később többe kerülhet a rosszminőségű olaj okozta károk helyreállítása. Castrol,Fuchs, Motul, Mol, Valvoline én ezekből válogatnék. De óvakodj a 2000 Ft-os Castrol Power1, 1000 Ft-os Mol és egyéb "akciós" olajaktól... Sok a hamisítvány...