Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10w-40 vagy 20w-50 ásványi! (szerintem felesleges bele a szintetikus)
Lehetőleg valami márkás ne az olajon spórolj!
Apa, kezdőőődiiik...

Március 15, szokásos szezonindító Motorozz gurulás + bográcsparty a Velencei tó mellett, Sukorón!

Jön valaki?
Szia Zseton!

Most hétvégén vasárnap otthon leszel?
Nem zavarunk, ha betoppannánk?
Vastag buxával?

u.i.: Magánban írd meg kérlek a pontos címed... azt hiszem már egyszer megírtad, de nem látom a fától az erdőt...

Pussz KillBill.
Helló mindenkinek!

Sky, ha jól emlékszem te kerestél gumikat (használtat)
Hétvégén voltam kint egy motoros börzén, és egy srác árult kint egy csomó gumit.
Elhoztam neked a kontaktját, hát ha érdekel...
Én konkrétan nem ismerem, de voltak nála új és használt gumik is, jól néztek ki... bár amennyire én értek hozzá...

Egy próbát megér, megnézni, az nem kerül semmibe...

Az ember: Várhegyi Tibor
tel: 0630 negyven hét 111 95
www. pestimotoros.hu

meg van még vagy két elérhetősége, de ez aszt hiszem elég...


Szép napot mindenkinek!
anno sirokon beszéltem egy sráccal, ő azt mondta, hogy (többek között) a gyújtást buzerálták (ahogy egyébként a 600-on is)
Meg tudja valaki mondani, hogy mi a különbség a 1100-as D1-D6 ('93-98) és a D7-D9 modellek között? Van erről valahol valami infó?
Ja, ráadásul valahol olvastam, hogy nem is D7-D9, hanem G1-G4 ?
Helló!
zzr 600 D modellhez keresnék dugattyút és egy jobb oldali index búrát !
Előre is köszönöm a segítséget!
ment.
HL.
allbike-ra?
halló!
bővült a kínálat, Silkolene és Motul 5100 is leledzik. dobjon egy mélt, és küldök zonderprejszt mindenre
kutyúr!
melegedvén az Föld ezen fele, szeretnék kérni egy segélycsomagot, meg egyet a Bence úrnak is a hivatalba!
A Zéhez olaj+szűrő, ZZR400-hoz olaj+szűrő+akksit igényelnénk a lejárt szaloncukor mellé
megoldható-e hogy kiszálljon velem több (inkább egy) hejjen?
Kedves ZZR tulajok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy kinek milyen tapasztalatai vannak olajcserével kapcsolatban. Milyen olajat érdemes bele önteni?
Még egyszer köszi Sky, ha nagy leszek meghálálom!

Bizakodom, remélem igazad lesz, holnap este kiderül!
tel 06309492804 a többi az adatlapon
van mind kettö 8 ezer az ára kimérheted ha akarod meg ki is probálhatod
Kedves Kolléga! Egyben műszaki szaktársam! :-D

Örülök, hogy egy lépéssel előbbre segíthettelek a megoldáshoz. ;-) Fel a fejjel jövő héten már te is brümmöghetsz a vason :-)

Kitartás!
Köszi, de az enyém elvileg E modell, így néz ki:
Nekem is van elektronika 500-on volt és D modell.7-ért a tied
Ha érdekel elérhetőség az adatlapomon.
Kb ugyanez most a helyzet nálam, úgyhogy bizakodva teszem el magam holnapra!
Köszi, kicsit megnyugtattatok!
Ezek szerint történt már ilyen... Remélem nálam is csak ennyi a gond, mert akkor hétfőn már problémamentes a vas!
Ettől függetlenül megpucolom a csatikat, és átnézetek mindent, jobb félni, mint megijedni...
Amúgy egyre szarabbak az akkuk. Régen a diesel Fiestával még két telet kihúztam a 7 éves gyengélkedő akkuval mire kipurcant. Most a benyás Peugeot-val elindultam régi otthonról ahol még pöcc-röff indult az ócskavas aztán meg mertem állni egy szűk kilométerrel arrébb a pékségnél kenyérért. Ott amikor beültem és indultam volna tovább, már csak a halványodó visszajelzők és a kattogó relé fogadott... Mindenre gondoltam volna csak arra nem, hogy kipurcant az akku minden előjel nélkül. Reszeltem-pucoltam a sarukat de semmi. Új akkuval azóta is hibátlan a rom.
Mennyiért adnád amúgy? Érdekelne, az elektronikád!
D vagy E modelles? Mindenképp kimérném, hogy jó-e, ha adsz lehetőséget!
Szerencsére nem a motorom akkuja, hanem az autómé volt, de érdekes sztori:
Kb 5 éves akku, semmi gondja nem volt, aztán egyszer csak úgy 1 éve, megadta magát! Ráraktam töltőre, töltöttem egy napig, utána egyszer indította az autót, másodjára semmi. Én is megijedtem, hogy fesszabályzó, de vettem másik akkut, azóta is jó!
A furcsa: A régi akkut azóta is használom itthon, erre, arra, szerelgetek, és ha kell valahová 12V, erről megy (pl a rádió a műhelyben). A 12,6 V-ot simán tarja azóta is, egyszer töltöttem föl. Viszont a kocsit nem indítja be, meg sem tekeri!
Szóval lehet, hogy nálad is ez a gond, hogy valamennyi áramod van, viszont indításkor nem tudja már leadni az akkud!
Az aksisaruk tiszták, mint a babasegge, a többinek holnap nekiállok! Van valami jól bevált csati-tisztító módszer, vagy csak simán "megsikálom", kis wd40, aztán jó?