Sky, ha jól emlékszem te kerestél gumikat (használtat)
Hétvégén voltam kint egy motoros börzén, és egy srác árult kint egy csomó gumit.
Elhoztam neked a kontaktját, hát ha érdekel...
Én konkrétan nem ismerem, de voltak nála új és használt gumik is, jól néztek ki... bár amennyire én értek hozzá...
Egy próbát megér, megnézni, az nem kerül semmibe...
Az ember: Várhegyi Tibor
tel: 0630 negyven hét 111 95
www. pestimotoros.hu
meg van még vagy két elérhetősége, de ez aszt hiszem elég...
Meg tudja valaki mondani, hogy mi a különbség a 1100-as D1-D6 ('93-98) és a D7-D9 modellek között? Van erről valahol valami infó?
Ja, ráadásul valahol olvastam, hogy nem is D7-D9, hanem G1-G4 ?
kutyúr!
melegedvén az Föld ezen fele, szeretnék kérni egy segélycsomagot, meg egyet a Bence úrnak is a hivatalba!
A Zéhez olaj+szűrő, ZZR400-hoz olaj+szűrő+akksit igényelnénk a lejárt szaloncukor mellé
megoldható-e hogy kiszálljon velem több (inkább egy) hejjen?
Kedves ZZR tulajok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy kinek milyen tapasztalatai vannak olajcserével kapcsolatban. Milyen olajat érdemes bele önteni?
Ezek szerint történt már ilyen... Remélem nálam is csak ennyi a gond, mert akkor hétfőn már problémamentes a vas!
Ettől függetlenül megpucolom a csatikat, és átnézetek mindent, jobb félni, mint megijedni...
Amúgy egyre szarabbak az akkuk. Régen a diesel Fiestával még két telet kihúztam a 7 éves gyengélkedő akkuval mire kipurcant. Most a benyás Peugeot-val elindultam régi otthonról ahol még pöcc-röff indult az ócskavas aztán meg mertem állni egy szűk kilométerrel arrébb a pékségnél kenyérért. Ott amikor beültem és indultam volna tovább, már csak a halványodó visszajelzők és a kattogó relé fogadott... Mindenre gondoltam volna csak arra nem, hogy kipurcant az akku minden előjel nélkül. Reszeltem-pucoltam a sarukat de semmi. Új akkuval azóta is hibátlan a rom.
Szerencsére nem a motorom akkuja, hanem az autómé volt, de érdekes sztori:
Kb 5 éves akku, semmi gondja nem volt, aztán egyszer csak úgy 1 éve, megadta magát! Ráraktam töltőre, töltöttem egy napig, utána egyszer indította az autót, másodjára semmi. Én is megijedtem, hogy fesszabályzó, de vettem másik akkut, azóta is jó!
A furcsa: A régi akkut azóta is használom itthon, erre, arra, szerelgetek, és ha kell valahová 12V, erről megy (pl a rádió a műhelyben). A 12,6 V-ot simán tarja azóta is, egyszer töltöttem föl. Viszont a kocsit nem indítja be, meg sem tekeri!
Szóval lehet, hogy nálad is ez a gond, hogy valamennyi áramod van, viszont indításkor nem tudja már leadni az akkud!
Az aksisaruk tiszták, mint a babasegge, a többinek holnap nekiállok! Van valami jól bevált csati-tisztító módszer, vagy csak simán "megsikálom", kis wd40, aztán jó?
Lehetőleg valami márkás ne az olajon spórolj!