markolat (még) nincs, egyelőre bandázs van rajta, amit folyamatosan lehet bővíteni, h az ideális formát/vastagságot kiadja... Domino markolatot akartam, de az horror árban van, várok vmi kedvezőbbre, addig meg kísérletezünk.
köszi, tavasszal már biztosan jelen lesz a gép, megmutatja, hogy mit tud!
az első képen mintha hiányozna egy balos markolat, de gyanítom ez a fotózáskori állapot azóta már orvosolva vagyon... ennél jobban nem tudok és nem is akarok belekötni, király gépnek tűnik, és ennyi pénzből kihozni a mai világban művészet számba megy! gratula hozzá!
remélem a tavaszi dunaparti átmozgató bójázáson láthatjuk élőben is...
Sziasztok! Pót vízpumpa fel újításba kezdtem és szeretném meg osztani veletek. Ha véletlenül valakinek tönkre megy milyen alkatrészre van szüksége. Tömbszelence Germalexnél lehet kapni
SF-12M cikszámon szerepel náluk. 2db csapágy kell hozzá 6001-2RS méretű, és 1 db Szimering méret 12*28*7
Én a múlt szezont szintén egy (a futófelület közepén) javított gumival nyomtam le és én sem éreztem különbséget pedig mentem vele tartósan nagy sebességnél pályán, murvás úton, meg a standard magyar utakon is nem keveset. Jah, és nem ez volt az első "javítottgumis" szezonom.
Természetesen gondold át, de szerintem ha szakszerűen javítható egy kis sérülés, akkor nem szükséges abroncsot cserélni.
Én jártam javított gumival. SEMMIT nem lehet észrevenni szakszerű javítás után. Ha eddig egy pici szeggel a gumiban járkáltál, ami csak "úgy" odakerült, akkor miért félsz egy beragasztott gumidarabtól? Én nem hezitálnék sokat. A lyuk pici, szakszerűen megjavítják, Te pedig a megmaradt pénzt félrerakhatod a sisakodra. Szerintem.
Beszéltem 1-2 emberrel. Semmiképpen sem javasolják a javítást.
Nagy a terhelése a guminak, W sebesség indexes. Fennál a veszélye, hogy, nagy tempónál valami lesz....
És ezt nem a gumiboltos mondta. Mákom van, mert a Metzelernél (Nívó) pont akció van a Z6-ra (53e/pár). De ha valaki tud olcsóbban, ne tartsa magában az infót!
Csinálok majd fotókat ha lesz időm és felrakom, egyébként én se tudtam azelőtt hogy van ilyen. A tapasztalatok eddig a téllel kapcsolatban Monor erős szél -8 fok a hajam még tart és rá se fagytam, kabát, kesztyű kb 10 km-es távolság, kivitelezhető vígan.
nekem tavaly szezon előtt Áron talált egy apró szöget a hátsó gumiban, kijavította a lyukat, és azóta is hibátlan a cucc! egy próbát sztem megér, de azért egy szaki véleménye a biztos!
hali Gabens! sok sikert a téli robogáshoz, majd néha számolj be, h hogy vált be a járgány! klassznak tűnik ez a gép, és bizonyítja mennyire tudatlan vagyok: amíg nem láttam a garázsodban, nem is tudtam, h létezik ilyen... szemből még megér egy fotót, onnan olyan, mint egy szelídített alien!
A lyik egészen pici. Egy apró szeg okozta. Szerintem vagy nyár óta benne lehetett, mert hetente kelett régóta fújtatnom....
Sajnálnám eldobni, mert amúgy nagyon jó állapotban van még.
Meg persze "kedvem" sincs most 30k-t "kidobni".
Kéne egy új sisak is lassan...
no, ezt ha beírod a gumis topikba, lesz egy tartalmas délutánod a pro és kontra érvekkel
mondjuk úgy, hogy sokan javíttattak már gumit, és nagy részük még mindig él... én, ha nem teljesen új a gumi, akkor inkább ledobom, ha nagy lyukat kapott.
Tegnap akksitöltögetés közben átnézegettem a hátsó kerekemet. Találtam benne egy szeget, melyet kihúzva a gumi leeresztett.
Nagyon láma vagyok a géphez. Kérdésem: mennyire bonyolult kiszedni a kerekeket? Mennyire lesz jó a javított gumi, bírja-e majd a terhelést? Amúgy egy 8000-et futott ME Z6-ról van szó. A minta tökéletes még rajta, nem volt gyilkolva.
Köszi
ITT tudod megrendelni.
Van raktáron! Adatlapomon elérsz!
köszi, tavasszal már biztosan jelen lesz a gép, megmutatja, hogy mit tud!
az első képen mintha hiányozna egy balos markolat, de gyanítom ez a fotózáskori állapot azóta már orvosolva vagyon... ennél jobban nem tudok és nem is akarok belekötni, király gépnek tűnik, és ennyi pénzből kihozni a mai világban művészet számba megy! gratula hozzá!
remélem a tavaszi dunaparti átmozgató bójázáson láthatjuk élőben is...
SF-12M cikszámon szerepel náluk. 2db csapágy kell hozzá 6001-2RS méretű, és 1 db Szimering méret 12*28*7
Remélem hasznos információ.
Természetesen gondold át, de szerintem ha szakszerűen javítható egy kis sérülés, akkor nem szükséges abroncsot cserélni.
Én jártam javított gumival. SEMMIT nem lehet észrevenni szakszerű javítás után. Ha eddig egy pici szeggel a gumiban járkáltál, ami csak "úgy" odakerült, akkor miért félsz egy beragasztott gumidarabtól? Én nem hezitálnék sokat. A lyuk pici, szakszerűen megjavítják, Te pedig a megmaradt pénzt félrerakhatod a sisakodra. Szerintem.
Nagy a terhelése a guminak, W sebesség indexes. Fennál a veszélye, hogy, nagy tempónál valami lesz....
És ezt nem a gumiboltos mondta. Mákom van, mert a Metzelernél (Nívó) pont akció van a Z6-ra (53e/pár). De ha valaki tud olcsóbban, ne tartsa magában az infót!
Keresek 92 évjáratú zzr 600(zx600d) komplett motorblokkot!
Esetleg ha valakinél van elfekvőbe vagy tud valakit és szólna azt megköszönném!
Sajnálnám eldobni, mert amúgy nagyon jó állapotban van még.
Meg persze "kedvem" sincs most 30k-t "kidobni".
Kéne egy új sisak is lassan...
mondjuk úgy, hogy sokan javíttattak már gumit, és nagy részük még mindig él... én, ha nem teljesen új a gumi, akkor inkább ledobom, ha nagy lyukat kapott.
Tegnap akksitöltögetés közben átnézegettem a hátsó kerekemet. Találtam benne egy szeget, melyet kihúzva a gumi leeresztett.
Nagyon láma vagyok a géphez. Kérdésem: mennyire bonyolult kiszedni a kerekeket? Mennyire lesz jó a javított gumi, bírja-e majd a terhelést? Amúgy egy 8000-et futott ME Z6-ról van szó. A minta tökéletes még rajta, nem volt gyilkolva.
Köszi