Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt hiszem meggyőztetek,Olyan jónak hangzott,azt hittem csak átcserélem a karbisort injektorsorra meg rákötöm az agyat és még egy kis álligatás azt megy is,de akkor ezek szerint nem olyan egyszerű ez ahogy elképzeltem.Az injektor egyébként biztos jó,egy elég fiatal motorról való,csak tk-ra vágták.Azért köszi!Üdv!
Hali még mindig nincs 600-as hengerfejed D modell?
Amennyiben működni fog majd áruld el nekünk is. Átalakítjuk mi is páran Engem legalább is nagyon érdekelne.
Köszi
látom, te nem megkérdezni akartad, hanem az áldásunkat kéred rá: már elhatároztad sok sikert hozzá, de nem javasoljuk.
(és a húszezerért vásárolt komplett injektor+comp állapotát is nézd át... már ha van min átnézni)
Az enyém 91-es 600-as karbis. Mint amit zsinóron húznak olyan egyenletes az alapjárat. Valami baja lehet de ezt igy nem egyszerű. Injektoroshoz szerintem az elektronikát a lamda szondát és egy csomó érzékelőt is be kell építeni amiből az injektoroselektronika számolja a befecskendezést. azon kivül ezeknek a poziciója is megadott helyen kell hogy legyenek. Lehet beleölsz 200 ezret és nem fog működni. Ez csak az én véleményem. És csak a karbis és injektoros kocsik felépítéséből indultam ki. Pl skoda 120 és skoda felicia. azt hiszem ugyan az a blokk
Igazából injektorsort meg computert tudnék venni egy huszasért,Kéne még egy szivattyú,gondolom az sem lehet annyira horror árban.És még mit kellene átalakítani?
amennyiből át lehetne alakítani, annyiból vehetsz is helyette egy injektorost... ah egyenetlenül jár az lehet a tömítetlenség és a kompresszióhiány miatt is - ha rendben van a vas, nem lehet egyenetlen a járása.
Hi! Meglehet oldani csak annyiba kerülne mint a mocid ér! vegyél Rá egy jó karbit a tiéd valszeg elkopott! hA KELL JÓ TUDOK ADATLAPOMON ELÉRSZ!
Üdv mindenkinek!
Van egy kawasaki zzr 600-am,1991-es.Az lenne a kérdésem,ha esetleg valaki ért hozzá,hogy át e lehetne ezt alakítani injektorosra.Mondjuk elmennék egy bontóba vennék egy zx6r vagy hasonló injektorsort (vagy ami passzolna méretben)computerrel együtt meg egy tápszivattyút,és meg e lehetne vajon oldani valahogy?Tök egyenetlenül jár alapjáraton,állandóan szinkronizálgatni kell,sokkal szebben járnak az injektorosok,és gondolom így még a teljesítménye is javulna ha bele lehetne rakni.Maga a motor nagyon jó,nincs benne sok km.Ha valaki tud segíteni azt megköszönném.Üdv!
250-esen (tömegével9 még nem láttam, de ha jó az akksid és a passzív hűtő is rajta van, sztem nem lehet hiba a melegedéssel.
Kutya! Rengeteget olvastam erről a fesszabályzó problémáról! Ez csak a 400-as betegsége, vagy a 250-esem is lehet, hogy elkapja? Mondjuk én szereltem rá egy hatalmas passzív hűtőbordás alulapot, biztos ami biztos alapon!
sok km, 10en egynéhány év, érhetik az embert meglepetések...

az biztos akármilyen is, Bubu marad, egyszerűen nem rentábilis az értékesítése, és amíg nem tudok a szalonból kitolni, vagy 1-2-3 évesen megvenni egy motort, nagyon nincs is értelme lecserélni. Megy amíg megy aztán sluszz...

Ja, jut eszembe öööö, áhh inkább felhívlak
na az betenne, ha bármelyikhez hozzá kellene nyúlni még a szétgyötört, 60E mérföldet szaladt Gymkhana 600 is pöcc-röff, pedig hétvégén kapott rendesen
jah, erre gondoltam, csak a "szétkapom" pláne most, nagyobb beavatkozást jelent nekem
másrészt a 600 -ast nem is merném szétkapni 50 000 kilométer szerpentin, 420 kiló teher, meg 6-7 Hring pályázás után
(elindul és megáll, vagyis egyelőre marad egyben, amíg nálunk marad )
a tizennégyest... a Honda teszt végképp meggyőzött: akármennyire is drága (forintra váltva 85 325) a magas kormány, egyszerűen kell. a kezem annyira sem bírja a motorozást, mint tavaly, a műtét meg szóba sem kerülhet - az megint 6-8 hét munkaképtelenség lenne szóval épp készülöm leütni az aranyárba kerülőt.
Hát akkor kellene, ha egyezik a 400-as elektronikával, azt nem tudom...bár itt a fórumon régebbi bejegyzésben mintha irták volna, hogy ugyan az. Van lehetőséged kimérni, hogy jó-e?
Melliket szeded szét?
Vigyed csak legalább lesz társasága Bubunak

Költségek? A váltó megvan már ősz óta asszem 45.000 ért sikerült elhoznom. Minden másra van 100.000 ennyi a keret ebből kell a Janinak gazdálkodni, meglássuk mire futja...

Ezek mellett cserés lesz a 3 féktárcsa, az első betétek ( THX kutya.), műanyagosnál a fejidom, megy a festőhöz az új első sárvédővel együtt, plusz az új kipu, ami vagy jó lesz vagy nem

most tartunk kb 200-230.000-nál

Bájdövéj, Jani elküldött a pi..ba a MOL olajjal, há' remélem télleg olyan fasza lesz mint amit mondtok!
van 600 elektronikám ha kell
ha van idő/energia ezt orvosolni, akkor az a legfaszább, nem kérdés. igyekezzék, gyün a tavasz
(mondom én, aki jövő hónapban szedi szét a vasat, ami vagy két hónap múlva lesz csak forgalomban )
Na pont ezért tettem le az enyémet amíg nem volt alkalmam elvinni a Janihoz, Szól a generátorlánc, gyaníthatóan a feszítője is gyengélkedik már. Tegnap vittem volna de közbeszólt a havazás. Ha én is odaállok a Mozdonnyal akkor az már nem is garázs hanem fűtőház lesz. Várható költségek? - bár a Gizi generáljánál megtanultam egy életre, hogy mindig a duplája lesz, mint az előzetes kalkuláció...
Hát Bácsi, az nagy lutri, ezen sem érződik, hallatszik, látszik semmi, 200000 a blokk, 20-30e mire ideér... sok!

Ezt csak úgy lehet ha kézbefogod, megnézed stb.

Annyira nem gáz a csapágysor egyébként, elmegy még jópár szezont, pláne úgy hogy nem pörgetem szét... igazából nem is lehetett mást várni, nem mai masina, plusz valszeg sokat is állt életében. Szóval nincs nagy gáz, rendberakjuk a váltót, meg a többi apróságot, és minden fasza lesz
basszus... az komoly gáz, főleg forintban. lehet, hogy egyszerűbb lenne vmelyik 6-700 ajrós blokkot leütni ebay-en, erről meg elpasszolni a hengerfejet/hengert stb., amit csak lehet.
Van baj gazdagon felebarátim.

Az elsődleges oka a blokk ki szopóállarcnak, a váltó csere volt. Ez ki is ugrott, és láttunk csodát... elégett, elgörbült kapcsoló villa, lenyalt kukac tengely... erre mondjuk fel is voltam készülve, dobozban várta a cserét a pótalkatrész...

de ez sajnos csak a kezdet volt... a generátor lánc-veszítő szétesett, és kikezdte a kuplung kosarat, nemkevés fémforgács ( kapcsoló villa és egyebek), illetve egy törött "zéger" gyűrű darabjai az olajban. Főtengely csapágyak nem túl fényes állapota... hát ezeket láttuk bontás után... innentől csak a pénztárcán múlik...