Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hegynek fel nem zéró-emissziós mert besz....
Turbót is kap?
Egy sportosabb gumival csak jobb lehet, persze ha elöl is ugyanaz a fajta van. A Mozdony új értelmet nyert a 190/55-tel pedig tartottam tőle de nemcsak, hogy hihetetlenül fordul de nagyságrenddel lett stabilabb lefektetve. Ráadásul a D211GP-ből alig hiányzik 5500km után. Én azt mondanám, hogy egy próbát megér, pláne, hogy 180/55-ben sokkal több a jó használt gumi. Túramintás lapos 180/55-tel természetesen szar lesz.
Bazz... Mér' kellett ennyire széthányni?
"A Kawasaki büszkén mutatja be - a japán motorgyártók közül elsőként -, az ezer köbcentiméter feletti (lejtős úton) hosszútávú túrázásra is alkalmas, garantáltan nullemissziós motorkerékpárját..."

atyaég, ez rendesen szétkapódott.
felejtsd el, nincs értelme. ha be is fér, akkor is rosszabb lesz tőle a motor irányíthatósága.
Sziasztok! Van egy 400-as vasam 96-os. Lenne egy fogós kérdésem, remélem tudtok benne segíteni, már fél éve nem működik rendesen a motorom, konkrétan be sem indul. Azt szeretném kérdezni, hogy a 400-as gyújtás elektronikám passzol-e a 600-as elektronikájával, mert a 600-as service manual szerint lévő értékek nem egyeznek minden pontban. Igy nem tudom, hogy jó-e? 400-as manualról meg nem tudok....

Hát ott mi történik Bandi? Nálad így zajlik egy szezon előtti átvizsgálás? Remélem nincs gond a "kicsivel"!
Sziasztok!Használt már valaki 180/55/17 gumit ZZR 600-on a gyári 160/60/17 helyett,ill elfér -e rajta? Mi a véleményetek a nagyobb használatáról
Ssszzzép jó estét :)
Kérnék 1 kis segítséget ha tud valaki. 91-es Zizi 400ra kellene hengerfejtömítés, csak sajnos akárhogy bóklászok nem találtam
Esetleg tud valaki segíteni?
ha sokat állt, akkor ez előfordul, nálam is ez volt most a tavaszi indításkor. ha 10-20 perc motorozás után sem változik, akkor olajcsere.
Heló Skacok!
Olyan problémát vettem észre a vason hogy befogott kuplungnál is indulni akar alacsony fordulaton a gép.(magas fordulaton nem) Egyébként nem fog nagyon bent a kuplung. Ja és hidegen amikor egybe rakom lefullad.
Mi lesz a gond?
Ma voltam eredetvizsgán és az AUTÓSZERELŐ mondta hogy lehet azért van mert sokat állt, de nem akarok naív lenni. Ja meg úgy eltekergette a kuplungot hogy 100 méter után meg kellett állnom visszatekerni mert menet közben csúszott folyamatosan, szóval nem értett hozzá még annyit sem mint én.
na az se most volt: az ólom ára kb 3-400%-kal ment el 2006 óta most 20 alatt csak a legdzsuvább autóakksik vannak, a mi furgonjainkba is 50 volt a két 72-es Banner.
Köszi szépen!
Én is hasonlóra emlékszem hogy a feszszabályzó miatt csak ilyet lehet. Mellékesen az agm gondozásmentes is, ez se hátrány
Az autó akkumulátorhoz képest meglehetősen drága, apum 15-ért 75AH kalciumost vett, ha jól emlékszem...
Bubuka roller lett...
anno én elfüstöltem a fasz szabályzót a 400-ason, két nappal azután, hogy beletettem az új, de fehér, sima, savas akksit. az egyik szaki szerint köze volt hozzá, mert egyébként is érzékeny a kawa fesz szabályzója, a másik szerint nincs különbség áramfelvételben.

a lényeg, hogy azóta csak fekete, agm akksit veszek a vasba.
Mire gondolsz az alatt ,hogy a fesszabalyzo miatt csak az jo ?
szia,
legalább 10Ah-s, és a fesz szabályzója miatt csak AGM (amit zselésnek csúfolnak) jó hozzá.
12 500 Ft.
Sziasztok!
400-asba milyen akksi kell? És csak a zselés jó hozzá?
Köszi!
Sziasztok!
Érdekel-e valakit Bagster tankbőr, 400-600 E Zizire? Fórumtársnak 10 ezresért odaadom!
Igazából a szerelőm mondta még téliesítés előtt, a hengerfej nem lett levéve. Gyakorlatilag egy jó 10 perccel később éri el az üzemmeleg állapotot. Sem teljesítményben, sehogy sem lehet érzékelni, de ez lehet csak a tapasztalatlanságom is hogy nem veszem észre. Teljes generálon esett át tavaly nyáron, de mondjuk a gyújtókábel biztos nem lett cserélve. Kissé gatya volt, uh elég rosszul jártam, de a korához képest nagyon szépen jár a motorja. (91-es)
Üdv!
Igaz, hogy nekem Hondám van (én ki merem mondani! ), de sajnos láttam már ilyet ZZR1100-nál, és annak blokktörés volt a vége. Az a hengered nem megy, amelyik "lassabban melegszik". Ez lehet karbi, gyertya, gyújtókábel, leragadt szelep(ek), ... Minél hamarabb nézesd át a géped! Igazándiból nem veszed észre ha nem megy, mert nem lesz annyival másabb a hangja. Remélem tudtam segíteni!
Szia! Tudok segiteni adatlapomon elérsz!
Hali. Melyik henger? Hogyan vetted észre? Egyenletesen jár a motor? Karbiszinkron, karbi tisztítás,gyújtógyertya csere.
Sziasztok, lenne egy olyan problémám, hogy az egyik hengerem lassabban melegszik be, a többi már teljesen forró, az pedig csak langyos. Bármilyen ötletet szívesen fogadok. Előre is köszi.