Egy sportosabb gumival csak jobb lehet, persze ha elöl is ugyanaz a fajta van. A Mozdony új értelmet nyert a 190/55-tel pedig tartottam tőle de nemcsak, hogy hihetetlenül fordul de nagyságrenddel lett stabilabb lefektetve. Ráadásul a D211GP-ből alig hiányzik 5500km után. Én azt mondanám, hogy egy próbát megér, pláne, hogy 180/55-ben sokkal több a jó használt gumi. Túramintás lapos 180/55-tel természetesen szar lesz.
"A Kawasaki büszkén mutatja be - a japán motorgyártók közül elsőként -, az ezer köbcentiméter feletti (lejtős úton) hosszútávú túrázásra is alkalmas, garantáltan nullemissziós motorkerékpárját..."
Sziasztok! Van egy 400-as vasam 96-os. Lenne egy fogós kérdésem, remélem tudtok benne segíteni, már fél éve nem működik rendesen a motorom, konkrétan be sem indul. Azt szeretném kérdezni, hogy a 400-as gyújtás elektronikám passzol-e a 600-as elektronikájával, mert a 600-as service manual szerint lévő értékek nem egyeznek minden pontban. Igy nem tudom, hogy jó-e? 400-as manualról meg nem tudok....
Ssszzzép jó estét :)
Kérnék 1 kis segítséget ha tud valaki. 91-es Zizi 400ra kellene hengerfejtömítés, csak sajnos akárhogy bóklászok nem találtam
Esetleg tud valaki segíteni?
Heló Skacok!
Olyan problémát vettem észre a vason hogy befogott kuplungnál is indulni akar alacsony fordulaton a gép.(magas fordulaton nem) Egyébként nem fog nagyon bent a kuplung. Ja és hidegen amikor egybe rakom lefullad.
Mi lesz a gond?
Ma voltam eredetvizsgán és az AUTÓSZERELŐ mondta hogy lehet azért van mert sokat állt, de nem akarok naív lenni. Ja meg úgy eltekergette a kuplungot hogy 100 méter után meg kellett állnom visszatekerni mert menet közben csúszott folyamatosan, szóval nem értett hozzá még annyit sem mint én.
na az se most volt: az ólom ára kb 3-400%-kal ment el 2006 óta most 20 alatt csak a legdzsuvább autóakksik vannak, a mi furgonjainkba is 50 volt a két 72-es Banner.
Köszi szépen!
Én is hasonlóra emlékszem hogy a feszszabályzó miatt csak ilyet lehet. Mellékesen az agm gondozásmentes is, ez se hátrány
Az autó akkumulátorhoz képest meglehetősen drága, apum 15-ért 75AH kalciumost vett, ha jól emlékszem...
anno én elfüstöltem a fasz szabályzót a 400-ason, két nappal azután, hogy beletettem az új, de fehér, sima, savas akksit. az egyik szaki szerint köze volt hozzá, mert egyébként is érzékeny a kawa fesz szabályzója, a másik szerint nincs különbség áramfelvételben.
a lényeg, hogy azóta csak fekete, agm akksit veszek a vasba.
Igazából a szerelőm mondta még téliesítés előtt, a hengerfej nem lett levéve. Gyakorlatilag egy jó 10 perccel később éri el az üzemmeleg állapotot. Sem teljesítményben, sehogy sem lehet érzékelni, de ez lehet csak a tapasztalatlanságom is hogy nem veszem észre. Teljes generálon esett át tavaly nyáron, de mondjuk a gyújtókábel biztos nem lett cserélve. Kissé gatya volt, uh elég rosszul jártam, de a korához képest nagyon szépen jár a motorja. (91-es)
Üdv!
Igaz, hogy nekem Hondám van (én ki merem mondani! ), de sajnos láttam már ilyet ZZR1100-nál, és annak blokktörés volt a vége. Az a hengered nem megy, amelyik "lassabban melegszik". Ez lehet karbi, gyertya, gyújtókábel, leragadt szelep(ek), ... Minél hamarabb nézesd át a géped! Igazándiból nem veszed észre ha nem megy, mert nem lesz annyival másabb a hangja. Remélem tudtam segíteni!
Sziasztok, lenne egy olyan problémám, hogy az egyik hengerem lassabban melegszik be, a többi már teljesen forró, az pedig csak langyos. Bármilyen ötletet szívesen fogadok. Előre is köszi.
atyaég, ez rendesen szétkapódott.
Hát ott mi történik Bandi? Nálad így zajlik egy szezon előtti átvizsgálás? Remélem nincs gond a "kicsivel"!
Kérnék 1 kis segítséget ha tud valaki. 91-es Zizi 400ra kellene hengerfejtömítés, csak sajnos akárhogy bóklászok nem találtam
Esetleg tud valaki segíteni?
Olyan problémát vettem észre a vason hogy befogott kuplungnál is indulni akar alacsony fordulaton a gép.(magas fordulaton nem) Egyébként nem fog nagyon bent a kuplung. Ja és hidegen amikor egybe rakom lefullad.
Mi lesz a gond?
Ma voltam eredetvizsgán és az AUTÓSZERELŐ mondta hogy lehet azért van mert sokat állt, de nem akarok naív lenni. Ja meg úgy eltekergette a kuplungot hogy 100 méter után meg kellett állnom visszatekerni mert menet közben csúszott folyamatosan, szóval nem értett hozzá még annyit sem mint én.
Én is hasonlóra emlékszem hogy a feszszabályzó miatt csak ilyet lehet. Mellékesen az agm gondozásmentes is, ez se hátrány
Az autó akkumulátorhoz képest meglehetősen drága, apum 15-ért 75AH kalciumost vett, ha jól emlékszem...
a lényeg, hogy azóta csak fekete, agm akksit veszek a vasba.
legalább 10Ah-s, és a fesz szabályzója miatt csak AGM (amit zselésnek csúfolnak) jó hozzá.
12 500 Ft.
400-asba milyen akksi kell? És csak a zselés jó hozzá?
Köszi!
Érdekel-e valakit Bagster tankbőr, 400-600 E Zizire? Fórumtársnak 10 ezresért odaadom!
Igaz, hogy nekem Hondám van (én ki merem mondani! ), de sajnos láttam már ilyet ZZR1100-nál, és annak blokktörés volt a vége. Az a hengered nem megy, amelyik "lassabban melegszik". Ez lehet karbi, gyertya, gyújtókábel, leragadt szelep(ek), ... Minél hamarabb nézesd át a géped! Igazándiból nem veszed észre ha nem megy, mert nem lesz annyival másabb a hangja. Remélem tudtam segíteni!