Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok! Ha bármi kell csak szólj!
Helló köszi a segítséget de Kutya már küldi nekem a szűrőt.
Szia! 11013-1189 vcan raktáron gyári 2000ft
Én kérek elnézést
nem kuplungolok... kettőben indulok, a célban meg kiveszem üresbe
Frankó nagyon a borulás-vas. Egy univerzális hidraulikus kuplungot még el tudnék képzelni, ami egy ujjal is vajpuha
Még ismerkedünk, pár napja vannak csak meg a papírok, havat még nem látott, készülök rá rakni téli gumit, de persze motorral havon sehogyse életbiztosítás, de amerre járok elég jól le szokták pucolni az utat. Ha borulsz vele az mint más motornál ennél se olcsó mulatság, főleg mivel nem könnyű idomokat találni hozzá, de néha néha bontanak egyet egyet. A csúszásokat azért is érdemes mellőzni, mert a vázszerkezetet ugyan jó masszív, de ha egyszer elmegy nem nagyon lehet a helyére húzgálni. A fogyasztást még most mérem, de majd beszámolok.
Rendbe küldöm is mert akkor holnap fel is tudod rakni.
persze, arra jöhet.
és gurul.
Oké de az adatlapodon szereplő imail cimedre küldjem el a lakcímem ?
Meg közben meg találtam egy képet a szűrőről ha ilyen akkor kell.
Szia!
ötletes kis jószág!
A hóban, sikos úton milyen vele menni? A felépítmény mennyire masszív, sok minden törik egy kisebb elcsúszásnál is?
Mennyit eszik városban 100-on?
persze, tudjuk postázni. holnap keress meg, és a boltból küldök róla képet.
Helló érdekelne a levegőszűrő postán le tudnád küldeni ? Meg egy képet tudnál dobni róla meg nézem ?
nálunk 314-11 -es cikkszámon van polcon, 2500 forintért.
Helló tudna valaki segíteni valaki hogy ZZR 600 D 91 évjártú motorhoz levegő szűrő típus száma ?
Sziasztok!
Sajnos a zzr es időszak egyenlőre lezárult, de remélem nemsokára lesz új zizi a háznál, addig is hogy kicsit irígykedjetek ti is rám én most is motorozok és remélem egész télen menni fog ezzel:
Ráadásul olcsón!
http://vilagom.blogger.hu/2011...
Helló

Én 2 éve hajtom a 250-es zzr-t és meg vagyok elégedve vele. Fogyasztás 3.9-4.5 max 5 liter attól függően h mennyire húzza neki az ember. Ezt a 250-es blokkot már bőven több mint 20 éve gyártják és ennek az utódja van az új 250-es ninjába. Szóval ez valamit elárul a megbízhatóságáról. 95 körüli gép 40e km-el elég hihetetlen valószínűleg kamu is. Igazából típushibát nem tudok mondani én egy vezérműláncot ill. 2 szelephimbát cseréltem nem voltak nagy összeg. Illetve 1-2 dugulás volt rossz minőségű üzemanyagtól, ill. 1-2 érintkezési hiba. Alkatrész van hozzá új és használt is.
Vásárlásnál az a lényeg h hidegen hogy indul esetleg csörgő hang jön e a blokkból esetleg kék füst. Ha ezek nincsenek akkor az általános kopóalkatrészek átvizsgálása egy próba kör váltót kipróbálása és ha minden rendben akkor meg is lehet venni. (szerintem)
400-asok közül én csak VFR-t vennék de a kettő nem egy kategória!
Sok sikert a vásárláshoz!
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok és nagy esélye van a ZZR-nek. Mivel az első igazi motorom így a 250-esre gondoltam. Ami szóba jöhetne még az a 400-as, de mivel az belpiacos így sokkal nehezebb alkatrészeket szerezni hozzá, és gondolom a fogyasztása is sokkal jobb a 250-esnek, ami fontos lehet ha városban is használnám. A max.
400e Ft-os keretbe olyan 95 körüli gépek férnek bele, kb. 40e km-rel a háta mögött. A kérdésem az lenne, hogy mennyire megbízhatóak ezek a kicsit idősebb gépek, vásárlásnál mire kell odafigyelni, mik a típushibái? És tartósság szempontjából melyik a jobb blokk a 2 hengeres 250-es vagy a 400-as 4 hengerrel?
Sziasztok!

Eladóvá vált a mocim, szeretném ha jó kezekbe kerülne, ezért írok Nektek, hátha...
Akit esetleg érdekelne, keressen meg magánban (30/9304513).

Üdv. BRobi
Köszi az infót épen ma cseréltem le az olajat mert másik vízpumpát raktam fel. De nem tudtam fel melegíteni az olajat mert pár napja le szedtem a vízpumpát de hagytam jól ki csöpögni az olajat. És nem is töltöttem fel fagyállóval mert hőálló csumizal kentem be vízpumpa fedelét O gyűrű mentén. És mivel nincs másik levegő szűrőm amit bele tehetnék ( venni kell ) nem is mertem be indítani úgy gondoltam had kössön meg a csumiz.
alapjáraton felmelegíted, leengeded ezt a koszos olajat, majd vmi nagyon olcsó olajjal utána feltöltöd, és átjáratod, h kimossa a maradék dzsuvát belőle.
nem olcsó, mert a legalja olaj is kb ezer/liter, de ha benne marad bármilyen szilárd anyag, az nagy galibát tud okozni...
Helló bocsi a tudatlanságomért de mint kezdő nagy motorosként azt hogy kell ?
egy blokkbelső mosás mindenképp ráfér, bármennyi is került ebből a a motorba.
Remélem még idejébe vetem ki és nem károsította a mocit de nem motoroztam még vele csak annyit mikkor meg vetem és haza hoztam. Az meg kb-20 km volt az előző tulaj nem használta elmondása szerint 70km ment vele. A felső sor már mikkor ki vetem hiányzott róla ami meg mellette van az meg én morzsoltam szét.