Még ismerkedünk, pár napja vannak csak meg a papírok, havat még nem látott, készülök rá rakni téli gumit, de persze motorral havon sehogyse életbiztosítás, de amerre járok elég jól le szokták pucolni az utat. Ha borulsz vele az mint más motornál ennél se olcsó mulatság, főleg mivel nem könnyű idomokat találni hozzá, de néha néha bontanak egyet egyet. A csúszásokat azért is érdemes mellőzni, mert a vázszerkezetet ugyan jó masszív, de ha egyszer elmegy nem nagyon lehet a helyére húzgálni. A fogyasztást még most mérem, de majd beszámolok.
Szia!
ötletes kis jószág!
A hóban, sikos úton milyen vele menni? A felépítmény mennyire masszív, sok minden törik egy kisebb elcsúszásnál is?
Mennyit eszik városban 100-on?
Sziasztok!
Sajnos a zzr es időszak egyenlőre lezárult, de remélem nemsokára lesz új zizi a háznál, addig is hogy kicsit irígykedjetek ti is rám én most is motorozok és remélem egész télen menni fog ezzel:
Ráadásul olcsón! http://vilagom.blogger.hu/2011...
Én 2 éve hajtom a 250-es zzr-t és meg vagyok elégedve vele. Fogyasztás 3.9-4.5 max 5 liter attól függően h mennyire húzza neki az ember. Ezt a 250-es blokkot már bőven több mint 20 éve gyártják és ennek az utódja van az új 250-es ninjába. Szóval ez valamit elárul a megbízhatóságáról. 95 körüli gép 40e km-el elég hihetetlen valószínűleg kamu is. Igazából típushibát nem tudok mondani én egy vezérműláncot ill. 2 szelephimbát cseréltem nem voltak nagy összeg. Illetve 1-2 dugulás volt rossz minőségű üzemanyagtól, ill. 1-2 érintkezési hiba. Alkatrész van hozzá új és használt is.
Vásárlásnál az a lényeg h hidegen hogy indul esetleg csörgő hang jön e a blokkból esetleg kék füst. Ha ezek nincsenek akkor az általános kopóalkatrészek átvizsgálása egy próba kör váltót kipróbálása és ha minden rendben akkor meg is lehet venni. (szerintem)
400-asok közül én csak VFR-t vennék de a kettő nem egy kategória!
Sok sikert a vásárláshoz!
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok és nagy esélye van a ZZR-nek. Mivel az első igazi motorom így a 250-esre gondoltam. Ami szóba jöhetne még az a 400-as, de mivel az belpiacos így sokkal nehezebb alkatrészeket szerezni hozzá, és gondolom a fogyasztása is sokkal jobb a 250-esnek, ami fontos lehet ha városban is használnám. A max.
400e Ft-os keretbe olyan 95 körüli gépek férnek bele, kb. 40e km-rel a háta mögött. A kérdésem az lenne, hogy mennyire megbízhatóak ezek a kicsit idősebb gépek, vásárlásnál mire kell odafigyelni, mik a típushibái? És tartósság szempontjából melyik a jobb blokk a 2 hengeres 250-es vagy a 400-as 4 hengerrel?
Köszi az infót épen ma cseréltem le az olajat mert másik vízpumpát raktam fel. De nem tudtam fel melegíteni az olajat mert pár napja le szedtem a vízpumpát de hagytam jól ki csöpögni az olajat. És nem is töltöttem fel fagyállóval mert hőálló csumizal kentem be vízpumpa fedelét O gyűrű mentén. És mivel nincs másik levegő szűrőm amit bele tehetnék ( venni kell ) nem is mertem be indítani úgy gondoltam had kössön meg a csumiz.
alapjáraton felmelegíted, leengeded ezt a koszos olajat, majd vmi nagyon olcsó olajjal utána feltöltöd, és átjáratod, h kimossa a maradék dzsuvát belőle.
nem olcsó, mert a legalja olaj is kb ezer/liter, de ha benne marad bármilyen szilárd anyag, az nagy galibát tud okozni...
Remélem még idejébe vetem ki és nem károsította a mocit de nem motoroztam még vele csak annyit mikkor meg vetem és haza hoztam. Az meg kb-20 km volt az előző tulaj nem használta elmondása szerint 70km ment vele. A felső sor már mikkor ki vetem hiányzott róla ami meg mellette van az meg én morzsoltam szét.
Meg közben meg találtam egy képet a szűrőről ha ilyen akkor kell.
ötletes kis jószág!
A hóban, sikos úton milyen vele menni? A felépítmény mennyire masszív, sok minden törik egy kisebb elcsúszásnál is?
Mennyit eszik városban 100-on?
Sajnos a zzr es időszak egyenlőre lezárult, de remélem nemsokára lesz új zizi a háznál, addig is hogy kicsit irígykedjetek ti is rám én most is motorozok és remélem egész télen menni fog ezzel:
Ráadásul olcsón!
http://vilagom.blogger.hu/2011...
Én 2 éve hajtom a 250-es zzr-t és meg vagyok elégedve vele. Fogyasztás 3.9-4.5 max 5 liter attól függően h mennyire húzza neki az ember. Ezt a 250-es blokkot már bőven több mint 20 éve gyártják és ennek az utódja van az új 250-es ninjába. Szóval ez valamit elárul a megbízhatóságáról. 95 körüli gép 40e km-el elég hihetetlen valószínűleg kamu is. Igazából típushibát nem tudok mondani én egy vezérműláncot ill. 2 szelephimbát cseréltem nem voltak nagy összeg. Illetve 1-2 dugulás volt rossz minőségű üzemanyagtól, ill. 1-2 érintkezési hiba. Alkatrész van hozzá új és használt is.
Vásárlásnál az a lényeg h hidegen hogy indul esetleg csörgő hang jön e a blokkból esetleg kék füst. Ha ezek nincsenek akkor az általános kopóalkatrészek átvizsgálása egy próba kör váltót kipróbálása és ha minden rendben akkor meg is lehet venni. (szerintem)
400-asok közül én csak VFR-t vennék de a kettő nem egy kategória!
Sok sikert a vásárláshoz!
Motorvásárlás előtt állok és nagy esélye van a ZZR-nek. Mivel az első igazi motorom így a 250-esre gondoltam. Ami szóba jöhetne még az a 400-as, de mivel az belpiacos így sokkal nehezebb alkatrészeket szerezni hozzá, és gondolom a fogyasztása is sokkal jobb a 250-esnek, ami fontos lehet ha városban is használnám. A max.
400e Ft-os keretbe olyan 95 körüli gépek férnek bele, kb. 40e km-rel a háta mögött. A kérdésem az lenne, hogy mennyire megbízhatóak ezek a kicsit idősebb gépek, vásárlásnál mire kell odafigyelni, mik a típushibái? És tartósság szempontjából melyik a jobb blokk a 2 hengeres 250-es vagy a 400-as 4 hengerrel?
Eladóvá vált a mocim, szeretném ha jó kezekbe kerülne, ezért írok Nektek, hátha...
Akit esetleg érdekelne, keressen meg magánban (30/9304513).
Üdv. BRobi
nem olcsó, mert a legalja olaj is kb ezer/liter, de ha benne marad bármilyen szilárd anyag, az nagy galibát tud okozni...