Az áttétel gyári, utazója kb. 100-110, de nem okozna gondot a 120 sem utazóban, csak az a baja szegénynek, hogy túl sokat pörög ( 100 nál 8000 1/sec ) így inkább "alacsonyabb" fordulaton használom.
Látom neked is van egy 250es ZZ-R-ed, ezért kérdezni szeretném, hogy véletlenül nem-e eladó a doboztartód? Esetleg az is segítene ha lefényképeznéd és elküldenéd a paramétereit, mivel nekem is van egy dobozom amit fel szeretnék szerelni, de nincs tartóm... Előre is köszönöm!
sziasztok lenne pár kérdésem! Van egy kawasaki ZZr 250 es motorom 92-es szeretnék hozzá pár alkatrészt beszerezni pl karburátor tömítéseket első féktárcsát fékpofákat előre hátra honnan tudom ezeket beszerezni pest környékén vagy rendelni! Nézelődtem a neten de nemigazán találok semmit!
az 500-ast nem érdemes túl hosszúra áttételezni, max. akkor, ha folyamatosan egy tempóban, autópályán, egy személlyel használod, és nincs szükséged a rugalmasságra.
a leghosszabb, amit ajánlok rá vegyes használatra az a 600-as gyári mérete, a 15-46, esetleg az E modell 16-48 szettje.
de ahogy látom, most is ez van fent neked, mert így 100-nál kb. 5100 at kell forognia, és húsz kilométerenként ezer fordulattal változik a főtengely pergése...
Sziasztok!
Ötleteket szeretnék kérni, hogyan bírom a fogyasztást lejjebb vinni? 91-es gyártású 500-as zzr-nél? Most lett cserélve első hátsó lánckerék, mert előtte 60-nál 6-ban 3600-at pörgött, most csak 3000-et. Ez jó, vagy lehet esetleg még lejjebb vinni?
Köszi
Szia! Én már 3 éve hajtom a sajátomat és nagyon jó motor. A motorja por száraz, nyomatékos és 7 alatt 100-on van. Végsebessége 170 km/h. Jól eltalált gép, de van egy két dolog amire érdemes figyelni. Az egyik a vízpumpa ami nekem 30 000be került sajna. A másik az első teleszkópok állapota. Sajnos ez szerintem nem az erőssége. Ha párban akarsz vele motorozni akkor a hátsó rugóstag nem a legalkalmasabb rá a kis 250-nél, alulméretezett a feladathoz ( még a 80-as RD ben is komolyabb volt a rugóstag, igaz azon nem lehetett állítani)... Fogyasztására nem lehet panaszom, 3-4,5-ig járok vele kb. A biztosítás jogosítványtól és biztosítótól függően kb. 6-8000 Ft. Élvezet vele motorozni és a hosszabb távokat is vígan bírja! Remélem tudtam segíteni egy picit.
Az általatok írt infók alapján sikerült szereznem egy pár ZZR 250 telót aminek nagyon örülök és köszönöm szépen a segítséget! A probléma az, hogy az én motoromon lévő és a rendelt között eltér pár dolog. Szemre nem vettem észre, csak most amikor már szétkaptam mindkét jobbost, mivel nekem a jobbos szár volt lepattogva. Az első eltérés, hogy a rendelt szár hossza 605mm az eredeti pedig 610mm. További probléma, hogy a rendelt teleszkóp rugója sokkal rövidebb / nagyobb átmérőjű és egy cső toldat van a kormány felöli végén, a régi pedig kisebb átmérőjű és sokkal hosszabb. Szétszedtem a balosokat is, hogy megnézzem azok is eltérnek-e vagy csak valami utólagos belenyúlásról van-e szó, de ott is ez a helyzet. Maga a teleszkóp szár átmérője és a kerék tengelyének furata megegyezik. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek össze lehet-e építeni őket. Ezt csak azért kérdezem, mert tavaly mindkét telómat felújítottam gyári alkatrészekkel és így a balosban csak a szárat cserélném ki, a jobbosban pedig a szárat és a szimmeringet. Előre is köszönöm a segítséget.
Mennyi kb az utazó sebességed?
Amúgy egyet értek az értékeléseddel én is nagyon szeretem a kis zzr-t!
Tudok segiteni! Adatlapomon elérsz!
A doboztartó érdekelne (nagyon is9, ha még megvan.
KillBill!
Köszi, hogy gondoltál rám!
Kivártam, és így megmarad lehet a hátsó kapaszkodó is.
a leghosszabb, amit ajánlok rá vegyes használatra az a 600-as gyári mérete, a 15-46, esetleg az E modell 16-48 szettje.
de ahogy látom, most is ez van fent neked, mert így 100-nál kb. 5100 at kell forognia, és húsz kilométerenként ezer fordulattal változik a főtengely pergése...
Ötleteket szeretnék kérni, hogyan bírom a fogyasztást lejjebb vinni? 91-es gyártású 500-as zzr-nél? Most lett cserélve első hátsó lánckerék, mert előtte 60-nál 6-ban 3600-at pörgött, most csak 3000-et. Ez jó, vagy lehet esetleg még lejjebb vinni?
Köszi
(remélem jól emlékszem, h egy napon "öregszetek")
b
Üdv:
Németh Gábor
Na, így még neked is lehet és az ára is nagyon Jó!
Pussz Kill.
Az általatok írt infók alapján sikerült szereznem egy pár ZZR 250 telót aminek nagyon örülök és köszönöm szépen a segítséget! A probléma az, hogy az én motoromon lévő és a rendelt között eltér pár dolog. Szemre nem vettem észre, csak most amikor már szétkaptam mindkét jobbost, mivel nekem a jobbos szár volt lepattogva. Az első eltérés, hogy a rendelt szár hossza 605mm az eredeti pedig 610mm. További probléma, hogy a rendelt teleszkóp rugója sokkal rövidebb / nagyobb átmérőjű és egy cső toldat van a kormány felöli végén, a régi pedig kisebb átmérőjű és sokkal hosszabb. Szétszedtem a balosokat is, hogy megnézzem azok is eltérnek-e vagy csak valami utólagos belenyúlásról van-e szó, de ott is ez a helyzet. Maga a teleszkóp szár átmérője és a kerék tengelyének furata megegyezik. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek össze lehet-e építeni őket. Ezt csak azért kérdezem, mert tavaly mindkét telómat felújítottam gyári alkatrészekkel és így a balosban csak a szárat cserélném ki, a jobbosban pedig a szárat és a szimmeringet. Előre is köszönöm a segítséget.