egyszerre csak egy elemet cserélj, nehogy túlzottan hirtelen harapjon a fék. az ideális sorrend a fékfolyadék, fékbetét, főfékhenger, féknyereg... lenne
szerintem a nyereg és a minőségi betét már elég lesz ahhoz, hogy jól működjön rendszer.
Sziasztok! Segítséget kérnék! Motoromra 6dugatyus Tokico féket szerelek. Le cseréljem a főfékhengert radiálisra vagy a remélt fékerő az eredeti főfékhengerrel is meglesz? Ha lecserélem radiálisra milyen típus jöhet szoba? Válaszokat köszönöm.
Köszöntem a kommenteket Uraim,igen látványos volt a videó amit látni lehetett a gyors javításról .
hát az enyém még akkor kibír egy szezont biztos..............
üdv
Menesztőnek hivják, volt aki úgy javitotta, hogy a gumisonkák közötti kerékrészekre bringa belsőgumiból vágott hézagolót. Ráadásul topiktárs az elkövető: menesztő javitás
Üdv mindenkinek!
Tul vagyok a lánc és lánckeréktisztításon,viszont kérdezném én a tisztelt kollégákat, hogy a hátsó kerékagyban a gumi tengelykapcsolót (remélem jól mondom)
milyen időközönként kell(illik) cserélni?
nincs szétszakadva,de nem is néz ki újnak.........
A tisztító "célszerszám az nálam is egy kivénhedt Fogkefe lessz
Akkor ezek szerint nem éri meg szétszedni a láncot..................ha így is meg lehet tisztítani.
Köszi a tippet ezzel is gazdagodtam
Végtelenitett a lánc, úgynevezett nittelő szemes, egy satura hajazó célszerszámmal a csapok végét elnittelik, szétnyomják, kb mint a szegecset ahogy készítik.
Levenni úgy tudnád talán, ha kiszeded a hátsó lengőkart.
Célszerűbb csak a kipufogót levenni, a kereket kivenni - úgy is tiszta kosz az a környék - és úgy vödröt alárakni, abban áztatni, vagy esetleg tálcát alá.
Hogy mibe, áztasd, mivel mosd, az örök vita tárgya, a hideg zsíroldót, benzint hanyagold, gázolaj, brigéciol nálam porondon volt.
Drótkefét maximum a lánc oldalára, a görgők táját semmiképp ne nyúzd vele a gumigyűrűk végett. Ha azokat kinyírod, akkor a láncot összetartó csap kenőanyaga könnyen távozhat, helyére por kerül, ami a lánc kinyírását, a csap elnyírását drasztikus mértékben megnöveli. Az elszakadt lánc meg randa dolgokra képes. Puha sörtés - használt - fogkefe ideális választás lehet.
Üdv! Zizzentek!
Eljött a téli karbantartás idelye
le szeretném venni a láncot.a jobb tisztítás végett de patentszemet nem találok rajta ............(gondolom azért mert nincs is)
hogyan is tudnám leszedni,ki kéne csiszolni egy szemet belőle? ..............?
Nem tudom h láttátok-e már ezt a képet nekem újdonságként hatott.
Mellesleg nekem nagyon tetszik ez az elképzelés!
Így képzeli el a Kawasaki a jövő négysebességű túramotorját. A konstrukció lehetővé teszi, hogy a vezető - a céljának és igényeinek megfelelően - változtassa a jármű jellegét és az ülés helyzetét. A kerékkoszorúhoz rögzített kúpos féktárcsa megfelelő hűtést kap, s a változtatható állású terelőlemezek pedig a sebességtől függően optimális védelmet nyújtanak a menetszél ellen. További jellegzetes tartozékok: a burkolatba épített hangtompító, s az ülés előtt elhelyezett nagyvonalúan méretezett tárolótér. A kompakt módon szerelt karnádmeghajtás mögötti egyoldali kerékfelfüggesztés a sportos túramotorok funkcióit összekapcsolja a szupersportgépek agresszív vonalvezetésével.
Hogyne lenne. Legalul és legfelül elsokall, nem akar megfulladni csak kicsit sok az anyag de élhető. Mondjuk nekem egy ZRX1200R gyári dobja lett összehozva a Devil leömlővel. A gyári rendszerhez már be se lehetne állítani mivel az SLS(EGR) gyökerestől lett kitépve.
... és ha tudnád mennyire imádom Őmozdonyságát...
Amikor tavalyelőtt először kipróbáltam az 1,4-est arra számítottam, hogy sírni fogok amikor visszaülök a sajátomra de egy francot. Akkora X-et raktam akaratlanul az aszfaltra elindulásnál, hogy öröm volt nézni.
A hangja meg a kedvenc zeném még a csendes dobbal is sőt, úgy jobban hallatszik az érces szívóhang. Legyen már tavasz...
Már "vettem" egy hátsó doboztartót...
Köszi KillBill.