mennyire sürgős? 1-2 héten belül jön új árlistám olajokra (Fuchs mellett lesz MOTUL stb. is), sztem érdemes kivárni.
egyébként a szokásos: az olaj kb 2500-2700 / L, a szűrők 1600 körül.
Nekem is volt, hogy hidegben nehezen indult. Közrejátszhatott az is, hogy hónapok óta állt. Fontos, hogy ha gyenge az aksi, ne nyektesd, csak lemeríted. Eleve szerintem nem is szeretik ezek a gépek a hideget, valamint igy védik az ízületeidet. Kutya intelmeit kövesd
ha hidegben nem indul, az általában kompresszió hiba, elsősorban hengerfej miatt. ha az rendben, akkor mehet egy karbi tisztítás és szinkron.
téli leállás: http://www.sportmotor.hu/motor...
Sziasztok.
Valószinüleg egy nagyon egyértelmű kérdésem lesz,viszont mint kezdő motoros a válaszra mégse olyan könnyű rájönnöm.
Egy zzr 400as 92'es évjáratú motorkerékpárom van és így a hideg idők miatt már nem nagyon szeretne beindulni(2-3 fok).Ez normális a ziziknél,vagy a motoromnak van valami gondja?
Illetve ha már itt vagyok ha valaki tudna adni valami tanácsokat,hogy mikre kell oda figyelni illetve mi a teendő a motorral mielőtt eltennénk télire a garázsba. Amit tudok, hogy az aksit le kell venni, de gondolom ennél azért valamivel összetettebb a kérdés.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Hát, nem baj, ha a főtengely "tudja" mikor kell a jelet adnia, hogy a szikra jókor érkezzen meg Ha erőtlen volt, akkor egy kompressziót csak kellene nézni rajta... Lehet persze, hogy ha a letapadt dugattyúkat kijavítottad, utána már jobb lesz. Majd mesélj, mit alkottál, engem érdekel
A volt gazdája azt mondta hogy erőtlen volt utánna már be se indult. Önindító teker könnyen átfordul, szikra van rendesen, friss benya van benne és ez még a régebbi vákumos megoldás.
A karburátorokat még nem néztem meg igazán de az lesz a következő. Valószínűleg az is lehetett a probléma hogy a 2-3 as dugóknál a gyűrűk le voltak tapadva.
elkezdtem begyűjteni 1-2 árajánlatot első féktárcsákra, de nem mindenhol tudják pontosan, h 400as zzr-re mekkora kell (ja, és persze én sem tudom )
tudnátok nekem méretet írni? ugyanaz kell a 400asra, mint a 600asra?
sziasztok.
van egy zzr 500-som mindig tönkrevágja a gyertyákat.segítsetek légyszi mert drága mulatság.cr9e raktam bele de most a denso változatát vettem azt is kinyírta.
Ez így nehéz Amolyan "neszesemmi, fogd meg jól"
Valami baja volt - mi?
Nem indul - milyen tüneteket produkál?
Vezérlés gépkönyv alapján, vagy hozzáértővel. Aztán végignézni, mi kell az induláshoz.
Meddig jut el az inditózás során? Az öninditó teker, elég gyorsan teker, nem teker, csak a relé kattog, vagy az sem. Jelet kap a főtengelytől, szikra van? Karburátor tiszta, nincs nagyon eltekergetve? Üzemanyag friss? Üzemanyagpumpa működik?
stbstbstb
Üdv Mindenkinek!
A nem indulásnak (zzr400) végére akartam járni és szétszedtem atomjaira a kicsikét.
Történethez az is hozzájár hogy motorhibásan vettem. Kezdtem hengerfej semmi, akkor már a hengert is megnéztem , semmi. A vezérlést kell majd szerintem jól belőni és nagyon remélem hogy menni fog már.
Tudna segíteni valaki hogy kell pontosan beállítani a vezérlést?
Vagy esetleg valakinek valami tipp miért nem indulhat?
nekem nem ZXR em van annyira nem vágom csak barátomnak csinálom mert én jobban értek hozzá ami meg nem megy inkább utánna járok azért kérdeztem ezt is....egyébként külön van ez csak a vizet hajtja
Szoktam arra felé járni (igaz jó időben motorral ) Szóval az messze van nem megyek le megmutatni. Mennyire hasonlít a zxr600 -ra a vízpump? Egyben van neked a olajpumpával mint a zxr250 vagy külön? ízpumpa tömszelencét Bp a germalexnél (honlapot megtalálod lebeszéled méret alapján nekem 3 éve van benne)lehet pár ezer ft-ért kapni. Teló szimeringeknél nézd a legutolsó lapon
egyébként a szokásos: az olaj kb 2500-2700 / L, a szűrők 1600 körül.