ez a szezonzáróóóóóóóóóó kezd lassan egy görög tragédiához hasonlítani. Ha ilyesmi idő lesz vasárnap is mint ma +3 fok és térdig érő köd akkor hátra sem árt felszerelni egy ködfényzárot.
Jo-jó tom csak nekem
nem elég a blokkot cserélni, és a hivatalossá tétele is elég nehézkes. pár éve még bőven megérte az átalakítás, de ma már inkább mondanám, h cseréld le egy hatkilósra.
egyébként jó állapotú blokkot karburátorral már lehet találni 150 környékén, úgy emlékszem h a gyújtáson és üzemanyag ellátáson kívül nem kell mást cserélni.
A városban tökéletesen elégnek érzem, de mikor egy nagyobb tempónál belekezdek egy előzésbe...kicsit lomhának érzem és ezért szeretnék egy kicsit erősebbet.
én a hatszázasra az RMC ben vettem 8500 ért Pazzaz kormányt - kicsit széles volt, oldalanként 25 mm-t vágtunk belőle, így tökéletes a motorra - igaz, a féktartály csak a magas, MRA plekóval fért el.
Sziasztok. 1100-as Kawámra túrakormányt szerelnék az adapter már készül de a kormány vásárlásánál megakadtam, segítséget kérnék a kormány tipúsa, magassága, szélessége stb milyen tipus fér el nagyobb átalakítás nélkül ?
Sziasztok.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy 400-as zizimből milyen módon csinálhatnék egy 600-ast? Elég lenne csak egy motorcsere vagy egyéb alkatrészeket is ki kéne cserélni?(kezdő vagyok).
Köszi a választ!
Sziasztok!
Hosszú évekig ZZR tulaj voltam. A motor már sajnos nincs meg, de van pár alkatrészem, ami másnak még érdekes lehet:
- 2 csomag új első fékbetét
- egy gyári új első sárvédő metálbordó színben
Szia,
a problémát egyszerűen meg lehet oldani: a rugó előfeszítését szinte teljesen be kell tekerni, és a csillapítást is a legkeményebb fokozatra - ezzel nekem a Glockner túrán is jól teljesített a vas, pedig több mint 400kg össz súllyal gurultunk. érdemes kivenni hozzá a rugóstagot, csak pár mozdulat a váz nyílásán keresztül egy hosszabbítós krovával.
Végleges megoldás a régi ZX6-osok hátsó, gázos gátlója, de csak azt tudod berakni, amin flexicsöves a gáztartály.
Üdv.
A rugókeményítéssel nem mész semmire, -zsákutca, a keményebb gátlóval se. (a legkeményebb lengéscsillapítóval is ugyanúgy fog összeülni, hiszen az csak a be-és kifelé csillapítást szabályozza, ráadásul egy személlyel kényelmetlenül rossz lesz)
A probléma típustól függetlenül gyakran jelentkezik, 2 személy felöltőzve, sisakkal, csomagtartó, megpakolt bőröndök, top-case, ha megméred látható, hogy a maximális terhelhetőséget eléred, vagy meg is haladod.
A megoldás: progresszív rugó - legalább hátul.
A rugó alapban némileg (kb.15-20%-kal)keményebb, mégsem kellemetlen 1 személy esetén sem. Az ok a karakterisztika. A normál rugók lineárisan "mennek össze." A progresszív szemenként -menetenként -a hossz változása nem egyenesen arányos a ráható erővel.
A gyakorlatban ez úgy működik, hogy eleinte "puha", komfortos, majd a egyre nagyobb erő kell a további összenyomáshoz. A max. súlyterhelés felett sem fog felkoppanni. Működése hasonlatos a légrugóéhoz.
Beépítéskor ügyelj, hogy a nagyobb menetemelkedésű rész legyen alul.
Beállításkor - rugóelőfeszítéskor- a megfelelő negatív rugúútra.
A rugó élőfeszítést nem nehéz annyira állítani. Csak macerás. Hasznos ha van középtámaszod.
- Felállítod középtámaszra, és kicsavarod a rugós tagot felül és alul fogó csavarokat.
- Alul sanszos, hogy a himbarendszert is le kell oldanod a lengővilláról, itt viszont a sajátomnál további problémákba ütköztem, ugyanis a csavar kihúzásához a kipufogó dobot is le kellett szednem.
- Ha kint van, akkor valahogy rögzíted - például satuval
- Felül két anya van, a felsőt fellazítod a megfelelő célszerszámmal, ha ilyen nincs, akkor egy megfelelő tompa fémet ütve oldod le. Óvatosan ess neki, mert szét lehet szépen barmolni, láttam már hidegvágóval feszített rugós tagot
- Alsó anyát tekered lefele, amíg kellően meg nem feszíted a rugót
- A második anyát is rászorítod
- Mehet vissza az egész, a csavarokat bezárólag, hogy ne szárazon mozogjanak a helyükön.
- Valószínűleg meg fog emelkedni a motor hátulja álló helyben, változik az egész geometria.
Jo-jó tom csak nekem
egyébként jó állapotú blokkot karburátorral már lehet találni 150 környékén, úgy emlékszem h a gyújtáson és üzemanyag ellátáson kívül nem kell mást cserélni.
Áronék már csináltak párat, ő tud segíteni, ha mégis belevágnál.
porneczi@freemail.hu
Vasárnap, Henryx City
mennyi volt a kormány kiemelő szett?
ha most nem csak a keménytökűek, de a "töketlenek" is csatlakozhatnak, akkor mennék ...
Lenne egy olyan kérdésem, hogy 400-as zizimből milyen módon csinálhatnék egy 600-ast? Elég lenne csak egy motorcsere vagy egyéb alkatrészeket is ki kéne cserélni?(kezdő vagyok).
Köszi a választ!
Tudnál adni egy email címet?
Érdekelnének a fékbetétek.
Köszi előre is
Vasárnap számomra jól hangzik.
b
Részemről jó a vasárnap, remélem most nem tévednek a drága időjósaink!
(egyelőre igényfelmérés, ma este megyek fogdokihoz... a túra feltétele, h fel tudjam venni a bukót )
Elvileg innen még 9x letölthető: ZZR 600 E Manual
Ha valakit még érdekel, ma még elérhető...
Köszi!
b
Hosszú évekig ZZR tulaj voltam. A motor már sajnos nincs meg, de van pár alkatrészem, ami másnak még érdekes lehet:
- 2 csomag új első fékbetét
- egy gyári új első sárvédő metálbordó színben
a problémát egyszerűen meg lehet oldani: a rugó előfeszítését szinte teljesen be kell tekerni, és a csillapítást is a legkeményebb fokozatra - ezzel nekem a Glockner túrán is jól teljesített a vas, pedig több mint 400kg össz súllyal gurultunk. érdemes kivenni hozzá a rugóstagot, csak pár mozdulat a váz nyílásán keresztül egy hosszabbítós krovával.
Végleges megoldás a régi ZX6-osok hátsó, gázos gátlója, de csak azt tudod berakni, amin flexicsöves a gáztartály.
A rugókeményítéssel nem mész semmire, -zsákutca, a keményebb gátlóval se. (a legkeményebb lengéscsillapítóval is ugyanúgy fog összeülni, hiszen az csak a be-és kifelé csillapítást szabályozza, ráadásul egy személlyel kényelmetlenül rossz lesz)
A probléma típustól függetlenül gyakran jelentkezik, 2 személy felöltőzve, sisakkal, csomagtartó, megpakolt bőröndök, top-case, ha megméred látható, hogy a maximális terhelhetőséget eléred, vagy meg is haladod.
A megoldás: progresszív rugó - legalább hátul.
A rugó alapban némileg (kb.15-20%-kal)keményebb, mégsem kellemetlen 1 személy esetén sem. Az ok a karakterisztika. A normál rugók lineárisan "mennek össze." A progresszív szemenként -menetenként -a hossz változása nem egyenesen arányos a ráható erővel.
A gyakorlatban ez úgy működik, hogy eleinte "puha", komfortos, majd a egyre nagyobb erő kell a további összenyomáshoz. A max. súlyterhelés felett sem fog felkoppanni. Működése hasonlatos a légrugóéhoz.
Beépítéskor ügyelj, hogy a nagyobb menetemelkedésű rész legyen alul.
Beállításkor - rugóelőfeszítéskor- a megfelelő negatív rugúútra.
- Felállítod középtámaszra, és kicsavarod a rugós tagot felül és alul fogó csavarokat.
- Alul sanszos, hogy a himbarendszert is le kell oldanod a lengővilláról, itt viszont a sajátomnál további problémákba ütköztem, ugyanis a csavar kihúzásához a kipufogó dobot is le kellett szednem.
- Ha kint van, akkor valahogy rögzíted - például satuval
- Felül két anya van, a felsőt fellazítod a megfelelő célszerszámmal, ha ilyen nincs, akkor egy megfelelő tompa fémet ütve oldod le. Óvatosan ess neki, mert szét lehet szépen barmolni, láttam már hidegvágóval feszített rugós tagot
- Alsó anyát tekered lefele, amíg kellően meg nem feszíted a rugót
- A második anyát is rászorítod
- Mehet vissza az egész, a csavarokat bezárólag, hogy ne szárazon mozogjanak a helyükön.
- Valószínűleg meg fog emelkedni a motor hátulja álló helyben, változik az egész geometria.
Meg is van már lapozgatom!
Nagyon szépen köszönöm!