Nekem a Kymco menetkész a következő elcseszett szmogriadó esetére bár ha van róla fogalmad, hogy ki tud ocsmányiroda által elfogadható igazolást adni,hogy az EUROII-es Peugeot-mra a piros helyett megkapjam az őt illető kék címkét, akkor megoszthatnád velem.
Ismerős az érzés, ma motorral jöttem dolgozni da hazudnék, ha azt mondanám, h nem élveztem
(a lámpánál vacogott a sok hülye az autóban, amíg kikerültem őket )
Amikor pár éve januárban kész lett a GSX felújítása, -12fokban repültem be. Úgy élveztem, le se tudtam szállni róla. A garázshoz már gurulva érkeztem mert úgy megfagyott a kezem, hogy nem tudtam fékezni, üresbe is kuplung nélkül pöcköltem a váltót mert a kart behúzni már nem tudtam.
Én a Brembo-t használom, abból is az SA jelzésűt, ami hagyományos, utcai, de bírja a "hajkurászást" a ringen sem fáradt el.
Legutóbb olyan 20-25 között volt a három pár belőle (előre-hátra)
ha elkopik a 14-esben a (dzsuva, fos, nyikorgó, melegedő - megfelelő aláhúzandó ) gyári betét, akkor abba is ilyen kerül.
Igen ezt láttam. Nem csak egyszerűen motoros, hanem EMBER is, csupa nagybetűvel.
Köszönöm. Rákérdezek Áronnál. Ő fényezi, vagy van ismeretsége, aki megcsinálja? A teló olaj, és szimering csere ügyében is konzultálok majd vele.
Lesz mit tavaszig kicserélni a vason... Féktárcsák elöl-hátul, fékbetétek, telók karbantartása, stb... Megy a pénz... de legalább egy jó ideig megint nem kell majd hozzányúlni.
Kutya! Fékbetét ügyben mit ajánlasz? Brembo? Abból is van több fajta ahogyan vissza olvastam. Leginkább túrázásra, és néha napján egy kis "lendületes haladásra" használnám.
Kezdek megkattanni itt a "holt időben", és még csak november közepe van. Azt hiszem hosszú lesz az első "téli álom" motorosként.
Ismét csak érdeklődés szintjén Érd és vonzás körzetében nem tudtok valami jó fényezőt? Aki korrekt munkát is végez. Ha van esetleg infótok mennyibe fájhat egy teljes fényezés, akkor kérlek osszátok meg. Műanyagos munka szerintem nincsen rajta, csak fényezni kellene.
Köszi.
U.i.: "mint a sör" ... ezen kész voltam Nem vagyok szélsőséges, de sokszor kivívják maguk ellen a sorsot.
Ma végre jutott egy kis idő rá, hogy végre elvigyük a motorokat, téli álmot aludni.
Elég cudar volt, ilyen hidegben motorozni.
Viszont tiszta kaszkadőrös jelenet volt, lifteztem a motoron ülve.
Az első emeletre fel kellett vinni a motorokat. Nagyon jó helyük lesz idén télen!
eladó a naked ZZR fejidoma - mivel a plexin és a lámpaüvegen van egy-egy karc, az eredeti 26 000 helyett 12 000 Ft. Plusz egy komplett alsó hasidom ZZR600 "E"-hez, valamint egy komplett "E" modell műszerfal (10 - 10 EFt)
Na ezért nem lesz nekem a közeljövőben motorom. Pedig egy Jawa 50 megihletett, de a 60e vételár mellé még jött volna közel 40e a papirok végett, aztán meg azt is csakszétszednééééém
Ehelyett inkább elmélyültem a láncfűrészek világában, és kész az első saját kezűleg felújitott 50 köbcentisem
Én szerettem volna tavasszal eladni az enyémet és venni egy nagyobbat. Még azt be is nyeltem volna h bukok rajta de amit kitaláltak h januártól megemelik az átírás költségeit...
Durván 80e ft kell még ráköltenem egy motorra h a nevemen legyen.
Akkor inkább marad és örülök h 4.5 liternél nem eszik többet.
Amerikába ha jól tudom csak egy adásvételi és egy kötelező biztosítás kell és kész nem szarakodnak ott az átírással.
Ez Magyarország!
Fájdalmas dolog ez. Én 600.000Ft-ot fizettem ki érte négy éve, plusz az illetékek, aztán még ráment néhány százas. Idén a bekerülési ár feléért ment el. De örülhetek, mert elkelt, eladás után egy héttel megjött a hideg, a vevők meg nem állnak sorba.
szia! Itt a fórumon odaadom 180E-ért. Akkor tudom hogy jó gazdája lessz. Sajnos attól lentebb nem tudom engedni az árat, mert ha elhiszed ha nem több mint 3 kilóban van :(
ha sürgős, akkor lehet, h tudok rá vevőt, de ahhoz még lejjebb kellene vinni az árát
(a sajátom az 1996-os, E modell, szintén új gumis, szép állapotú, az 160 EFt volt)
(a lámpánál vacogott a sok hülye az autóban, amíg kikerültem őket )
Legutóbb olyan 20-25 között volt a három pár belőle (előre-hátra)
ha elkopik a 14-esben a (dzsuva, fos, nyikorgó, melegedő - megfelelő aláhúzandó ) gyári betét, akkor abba is ilyen kerül.
Köszönöm. Rákérdezek Áronnál. Ő fényezi, vagy van ismeretsége, aki megcsinálja? A teló olaj, és szimering csere ügyében is konzultálok majd vele.
Lesz mit tavaszig kicserélni a vason... Féktárcsák elöl-hátul, fékbetétek, telók karbantartása, stb... Megy a pénz... de legalább egy jó ideig megint nem kell majd hozzányúlni.
Kutya! Fékbetét ügyben mit ajánlasz? Brembo? Abból is van több fajta ahogyan vissza olvastam. Leginkább túrázásra, és néha napján egy kis "lendületes haladásra" használnám.
Példaértékű cselekedet!
Kezdek megkattanni itt a "holt időben", és még csak november közepe van. Azt hiszem hosszú lesz az első "téli álom" motorosként.
Ismét csak érdeklődés szintjén Érd és vonzás körzetében nem tudtok valami jó fényezőt? Aki korrekt munkát is végez. Ha van esetleg infótok mennyibe fájhat egy teljes fényezés, akkor kérlek osszátok meg. Műanyagos munka szerintem nincsen rajta, csak fényezni kellene.
Köszi.
U.i.: "mint a sör" ... ezen kész voltam Nem vagyok szélsőséges, de sokszor kivívják maguk ellen a sorsot.
További szép napot.
-asztalon
-hidegen
-felnyitva
Szét röhögtem magam!
Amikor a cigók húzzák a rövidebbet
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zzr600-5289019
Ma végre jutott egy kis idő rá, hogy végre elvigyük a motorokat, téli álmot aludni.
Elég cudar volt, ilyen hidegben motorozni.
Viszont tiszta kaszkadőrös jelenet volt, lifteztem a motoron ülve.
Az első emeletre fel kellett vinni a motorokat. Nagyon jó helyük lesz idén télen!
Ehelyett inkább elmélyültem a láncfűrészek világában, és kész az első saját kezűleg felújitott 50 köbcentisem
Durván 80e ft kell még ráköltenem egy motorra h a nevemen legyen.
Akkor inkább marad és örülök h 4.5 liternél nem eszik többet.
Amerikába ha jól tudom csak egy adásvételi és egy kötelező biztosítás kell és kész nem szarakodnak ott az átírással.
Ez Magyarország!
(a sajátom az 1996-os, E modell, szintén új gumis, szép állapotú, az 160 EFt volt)
http://www.kepesmotor.hu/kawas...