a használtautón kettőt is hirdetnek ilyet, 600 EFt-ból, ha kis szerencséd van, már az utolsó, 2002-től gyártott változatot is elérheted, és érdemes is azt választani: attól frissebb/újabb változatot már nem gyártottak a gépből.
Sziasztok!
Idén nyáron "meghalt" a ZZR400-asom aminek 5 évig voltam a tulajdonosa. Sajnos nem lehet megcsinálni, mert totálkáros lett, szerencsére nem az én hibámból, ezért most helyette keresek egy ZZR600-t, de a neten nem találok megfelelőt. Ha valamelyikőtök tud olyan eladó motort ami 1998. évjáratnál újabb és az ára kb. 600ezer forint környékén van, akkor írjatok kérlek a fórumra, vagy az e-mail címemre ami: jurgen71@freemail.hu
Köszönettel: jurgen
Szezonzáró gurulásról lehet tudni vmit?
Útvonalt, időpont, csatlakozási pontok?
Jelenleg Dombóváron vagyok, itt verőfényes napsütés, és 20 fok, hnapra elvileg még javul is az idő, bárr nemtudom hova...
Hnap emgyek vissza Veszprémbe, ezért is kérdezem h merre lesz a menet....
a konzol sima csőből volt (a keret), amire a dobozt rögzítettem, azt az OBI ban vettem pár száz forintért, nútos, így állítható magasságú lemez volt.
találtam még egy képet, de a csomagtartót úgy emlékszem , h innen a fórumról vitték el, szóval lehet, h még felbukkan...
köszi kutya!
így elsőre nem hangzik vészesnek, bár még kell némi képzelőerő (vizuális típus vagyok)... nincs véletlenül olyan képed, amin dobozok nélkül láthatók a konzolok? nem sürgős, előttem az egész holt-szezon...
az oldaldobozhoz a konzolt miből csináltad?
én a magas súlypont, és a nehéz hátsó doboz miatt levettem a hepco-hoz hasonló hátsó csomagtartót, és egy kapaszkodóból (6000 ft) készítettem topcase tartót, ahogy az új ZZR1400 on már gyárilag is van. simán kibírta a 13 kilós dobozt a dolomitok túrán és a tátrában is, jól működött. 2db legalább 3-as/4-es lemez kell hozzá, két nyolcas kapupánt csavar, és kész is.
az oldaldobozhoz a legegyszerűbb, ha egy fektetett J-alakú konzolt készítesz, ami a két csomagrögzítő kampó hatos csavarjaihoz, illetve a kipufogó tartó nyolcas csavarjához rögzül. nekem hat évig olyan volt, hibátlanul tűrte a tempót és a terhet is.
Sziasztok!
Vasárnap (vélhetőleg a kiváló útminőségű Csákvár-Lovasberény-Nadap szakaszon) majdnem elhagytam a hátsó dobozt, a tartószerkezet egy kicsit megadta magát.
A téli búskomorságban gyárta(t)nék egy masszívabb szerkezetet, ami nem túl robusztus, de mégis elég erős, és biztonsággal tartja a dobozt. Egyszersmind a jövőre is nézve már olyanban gondolkodom, ami oldaldobozokat is tud fogadni.
Ha tudnátok néhány tippel, tapasztalattal, képpel, rajzzal, esetleg méretekkel segíteni, azt nagyon megköszönném!
Szia.A kiemelő D modellre lesz.Ha elkészül és minden méret jó lesz szerintem nem lesz akadálya hogy még egy vagy akár több készüljön.Árat még nem tudok de ha meglesz értesítelek.
Szia! Először is örülök, hogy újabb márkatársat köszönthetünk! Ez a kiemelő téma nagyon érdekelne engem is, már én is tervezgettem a saját megoldásomat, de ha gyártatsz, valszeg 2db olcsóbban jönne ki egységáron, szóval ha lehet társulni, beszállnék .
Ha küldenél egy előzetes ktsg tervet megköszönném!
Ja és D modelre lesz? a kép alapján nekem nem volt 1értelmű...
Szevasz. A kormányfelfogató szett a képen látható alapján készül remélem aprópénzért. A tejes szett az ebay-on kormánnyal fékcsövekkel 59000 plusz szállítás.A kormányvásárlást csak úgy tudom elgondolni hogy a motorra próbálom hogy melyik fér el a sokféle közül nehogy rosszat vegyek,de mire elkészül az esztergályos már vége lesz a motoros időnek. Szeretnék a tél folyamán mindenen túl lenni hogy ne szezon elején keljen.kormányért rohangálni.
nem, most kicsit sem fáj, de úgy áll, h a szezon végén kicsit fel kell szabni, h tökéletes legyen szóval egyelőre motorképes az összes fogam, télen meg ráér gyógyulni
Idén nyáron "meghalt" a ZZR400-asom aminek 5 évig voltam a tulajdonosa. Sajnos nem lehet megcsinálni, mert totálkáros lett, szerencsére nem az én hibámból, ezért most helyette keresek egy ZZR600-t, de a neten nem találok megfelelőt. Ha valamelyikőtök tud olyan eladó motort ami 1998. évjáratnál újabb és az ára kb. 600ezer forint környékén van, akkor írjatok kérlek a fórumra, vagy az e-mail címemre ami: jurgen71@freemail.hu
Köszönettel: jurgen
Szezonzáró gurulásról lehet tudni vmit?
Útvonalt, időpont, csatlakozási pontok?
Jelenleg Dombóváron vagyok, itt verőfényes napsütés, és 20 fok, hnapra elvileg még javul is az idő, bárr nemtudom hova...
Hnap emgyek vissza Veszprémbe, ezért is kérdezem h merre lesz a menet....
Üdv
találtam még egy képet, de a csomagtartót úgy emlékszem , h innen a fórumról vitték el, szóval lehet, h még felbukkan...
így elsőre nem hangzik vészesnek, bár még kell némi képzelőerő (vizuális típus vagyok)... nincs véletlenül olyan képed, amin dobozok nélkül láthatók a konzolok? nem sürgős, előttem az egész holt-szezon...
az oldaldobozhoz a konzolt miből csináltad?
az oldaldobozhoz a legegyszerűbb, ha egy fektetett J-alakú konzolt készítesz, ami a két csomagrögzítő kampó hatos csavarjaihoz, illetve a kipufogó tartó nyolcas csavarjához rögzül. nekem hat évig olyan volt, hibátlanul tűrte a tempót és a terhet is.
Vasárnap (vélhetőleg a kiváló útminőségű Csákvár-Lovasberény-Nadap szakaszon) majdnem elhagytam a hátsó dobozt, a tartószerkezet egy kicsit megadta magát.
A téli búskomorságban gyárta(t)nék egy masszívabb szerkezetet, ami nem túl robusztus, de mégis elég erős, és biztonsággal tartja a dobozt. Egyszersmind a jövőre is nézve már olyanban gondolkodom, ami oldaldobozokat is tud fogadni.
Ha tudnátok néhány tippel, tapasztalattal, képpel, rajzzal, esetleg méretekkel segíteni, azt nagyon megköszönném!
Ja, és ZZR 400 E modellről van szó...
Előre is köszi!
Ha küldenél egy előzetes ktsg tervet megköszönném!
Ja és D modelre lesz? a kép alapján nekem nem volt 1értelmű...
Mindenesetre a diós és mákos kalácsok akkor biztonságban lesznek tölled.