Hát igen, ideálisan úgy kéne kinézni egy valamire való dB killernek, mint a csatolt képen...
Viszont fojtásban egy kivehető piplis dob piplivel és nélküle ég és föld. Ha be van karburálva a gép a nyitott állapothoz akkor ha beteszed a piplit rögtön fulladni fog, elsokall anyagból, mint tinipicsia az első buliján.
A kisipari dobjaimmal nekem is kezdeni kellene valamit...
Szépek lettek nagyon, csak elment az ereje a gépnek.
Műszakira visszattettem a gyáriakat, mintha kicserélték volna.
Azt nem tudom, hogy a hangtompítóval kellene valamit csinálni, vagy elvinni szerelőhöz, hogy a karbikat állítsa be.
Tompító nélkül megy valahogy, hangja pont jó. Anélkül semmi hang, meg erő se...
Laikus fejjel is szerintem ezeken a tompítókon nagyon kevés a lyuk:
Az én kamaszkori álmom a porszívócsöves ZXR-750 volt. Arról, hogy nekem egyszer ZZR1100-am legyen, arról még álmodni sem mertem. Valószínűleg ha 2008-ban előbb megyünk Szegedre, mint Bcsabára akkor most 9-esem lenne de a Mozdonnyal jobban jártam, már tudom. Lottó főnyeremény után is megmaradna legfeljebb kapna korszerűbb futóművet meg turbót.
Szia.
Ha Te érdeklődtél az FG-15 bukó iránt, nos írtam de a citromail.hu emailre nem küldi el, hibaüzenettel mindig visszajön. Más email címed nincs véletlenül?
nekem annyival csökkent, h gyakorlatilag az adóval együtt is kevesebb, mint tavaly a három motor összesen nincs 20EFt, ráadásul a nagyra csak fél évre fizetem, így 14-15 között fizetek a trióra.
szóval nagyon light.
a benzin már vészesebb, a héten megint emelik
hamár szóbakerültek a mozdony kémények, szakértői véleményre lenne szükségem. C modell ('91) leömlője jó lehet az enyémre ('96)?