Hali. A járó kerék végén (legalább is ezen) van egy furat. Nem tudom már hányas (legyen 6mm) Ráteszel a furatra egy M5, M6 anyát csavarral és oda hegeszted óvatosan (Hefteled 2 oldalról). Amíg meleg gyorsan lehúzod a csavar tekerésével a lapátot. Visszaszerelésnél rá kell majd ütögetned és le lehet vágni óvatosan ezt az anyát. Rajta is lehet hagyni elfér a szívó csonkban. Legalább is addig mid kipróbálod hogy jó lett e a szerelés (ne keljen még egyszer hegeszteni ha nem jó itt 3kép az egyiken ha jól megfigyeled ott van az anya a járó kerék végén (nem nagyon látszik mert nem ugy van fotózva )
Hali. Bocs régen szereltem már. Én minden esetben leszedtem a járókereket de most igy elnézve a képet nem kell. De nem biztos. A zegger gyűrű is a behajtás oldalon a szimering alatt van Ez A ZZR-é. A tömszelencét tudsz venni Pesten (postán) Hirtelen nem találom a címüket. Itt a kép
Bocsi zxr Szerintem hasonló a zzr hez Csuszógyürűs tömszelence van benne! Lapátra felhegeszteni egy M6 anyár (óvatosan el ne égjen!) bele csavart lehúzni a tengelyről. Alatta van a tömszelence (bele van préselve a házba a szén része rugóval!) kipattintani. Ott lessz egy zeeger gyürű kiszedni és ki lehet ütni a tengelyt. Képet kérsz?
Hali. ZZR nek csöpög a vízpumpája? Van egy komplett felújított nekem Ha nem ZZR akkor miért itt kérdezel? Képet feltudsz tenni. 3 vízpumpát javítottam már a ZZR-en (Mind más motor nem egyen )
kicsit sem az, ha visszaolvasol, gyorsan kiderül, h a felesleges alkatrészek eladása után (idom, lámpa stb) 100 alatt meg tud állni egy működőképes blokk, ami sokkal olcsóbb, mint bontóból megvenni.
Halihó esetleg közületek hátha tudja valaki a rejtéjt
Van egy kis problémám: csöpögött a vizem, vízpumpát kivettük, nem is gondolkodás után, hogy hogyan is kell, de sikerült. Most viszont ismét megállt a tudomány. Kint van a vízpumpa félben, viszont nem tudom hogy szedjem ki belőle a tengelyt Próbáltuk ütögetni, de semmi, nem akartam püfölni, nehogy szétmenjen. Szóval nem látunk semmit, se zégergyűrűt se egyebet, szóval nem tudom innen merre. Csinált már valaki ilyet? Ha igen, lécci írja le mi a teendő. Köszi előre is!
tulajdonképpen röviden összefoglalva annyi hogy a tengelyt hogyan kell kimüteni belőle ? no meg a lapátot róla le......
ha ehhez viszonyítok akkor 50 eft lenne ennek az ára. de sajnos nem a ti vételi áratok a döntő ez esetben . ennek az ára 130 eft. ha valaki megadja érte akkor viheti amíg nincs megbontva , ha meg már meglessz bontva akkor meg úgyis csak bontás lessz a vége. tovább tart kiárulni de nem 130 -ra jön ki. bocsi , üdv!
látva az árakat (meg az átírást) a vége mindenképp motorcsere, ha fontos, hogy olcsó legyen.
a négyszázasokat elég nyomott áron lehet csak eladni, és 150-et simán megér, hogy jobban kiszolgálja a kétszemélyes túrákat.
(a hátsó kapaszkodó más kérdés, én rendesen tiltom, ha viszek valakit. az ezernégyesen lenne vagy harminc centi közöttünk, ha hátul kapaszkodna )
Engem sem áldottak meg Hosszú és gyötrelmes tanulás folyamata, aminek még koránt sincs vége, még csak most kezd kibontakozni.
Jelszó: Amit ember oldható kötéssel összerakott, azt &rash szétszedi!
Háát, mennek itt a százezrek... Illetve mennének, ha lenne. Ez a komplett motor vétele lehet jobbnak tűnik. De ha már kiadnék ennyit érte, akkor ha az enyémet eladnám, és hozzá tenném, lehet kijönne egy 2000 utáni hatkilós is belőle.
Lehet jó lesz nekem, még egy évig a 400-as aztán ki tudja mi lesz. Bár sokkal több túrát tervezünk két személlyel, mint múlt évben. Max kicsit jobban kell neki majd húzni...
Ez teljesen jó is lenne, de Brigi a hátsó kapaszkodónál szokott kapaszkodni, így oda nem szeretnék tenni semmit. Úgy kellene kitalálni, hogy a konzoltól még használható legyen a hátsó kapaszkodó.
igen, erre mondtam, h érdemesebb komplett motort venni - sokkal olcsóbb a vége és megbízhatóbb is.
(a blokk és a kiegészítők ált. 150 körül mennek, komplett motor meg most is van fent 250 ért, és abból csak az idomzat, lámpák, stb ér egy kilót, a vázról nem is beszélve)
én inkább készítenék, az se drágább. nekem a hátsó kapaszkodóra volt felfogatva (mint a zx14 gyárija) úgy kevésbé rontja a súlypontot és az irányíthatóságot, ha meg van pakolva.
a kapaszkodó 6000 volt, az elkészítés meg kb. fél óra, azzal jártuk meg a dolomitokat és a tátrát, jól bírta, bevált.
Kawasaki ZXR 400 as
Van egy kis problémám: csöpögött a vizem, vízpumpát kivettük, nem is gondolkodás után, hogy hogyan is kell, de sikerült. Most viszont ismét megállt a tudomány. Kint van a vízpumpa félben, viszont nem tudom hogy szedjem ki belőle a tengelyt Próbáltuk ütögetni, de semmi, nem akartam püfölni, nehogy szétmenjen. Szóval nem látunk semmit, se zégergyűrűt se egyebet, szóval nem tudom innen merre. Csinált már valaki ilyet? Ha igen, lécci írja le mi a teendő. Köszi előre is!
tulajdonképpen röviden összefoglalva annyi hogy a tengelyt hogyan kell kimüteni belőle ? no meg a lapátot róla le......
Hajrá-hajrá!
tudna nekem segiteni vki ,hogy zzr 400 N --- zzr 600 E atalakitashoz milyen alkatreszek kellenek ? blokk ? karbi ? stb egyeb ?
koszi
az egy hatszázas, és 1996-os, az állt meg egy százasba, ehhez viszonyítva kell vmit mondanod rá.
a négyszázasokat elég nyomott áron lehet csak eladni, és 150-et simán megér, hogy jobban kiszolgálja a kétszemélyes túrákat.
(a hátsó kapaszkodó más kérdés, én rendesen tiltom, ha viszek valakit. az ezernégyesen lenne vagy harminc centi közöttünk, ha hátul kapaszkodna )
Jelszó: Amit ember oldható kötéssel összerakott, azt &rash szétszedi!
Lehet jó lesz nekem, még egy évig a 400-as aztán ki tudja mi lesz. Bár sokkal több túrát tervezünk két személlyel, mint múlt évben. Max kicsit jobban kell neki majd húzni...
(a blokk és a kiegészítők ált. 150 körül mennek, komplett motor meg most is van fent 250 ért, és abból csak az idomzat, lámpák, stb ér egy kilót, a vázról nem is beszélve)
a kapaszkodó 6000 volt, az elkészítés meg kb. fél óra, azzal jártuk meg a dolomitokat és a tátrát, jól bírta, bevált.