Szia!
Ha gyors neted van, akkor óriás levélben elküldhetnéd nekem a
pauer-ferenc@freemail.hu címre. Betömöríted egy mappába és jöhet is.
Előre is köszönöm!
Zseton! Ezt próbáljátok ki: mammutmail.com vagy a toldacuccot.hu -t.
Ezen lehet óriás file-t küldeni.
Más.
Kutya vagy valaki!
Hogyan lehet egy 400-as zizin a hátsó rugós tagot keményíteni? Azt is hallottam, hogy valamelyik zxr-nek a hátsó lengés csillapítóját bele lehet tenni.
Azért lenne most fontos, mert voltunk gurulni, és két személy alatt kisebb gödröknél is teljesen lekoppant, ezt szeretném elkerülni.
Felejtsd el a mesét a forgalomba helyezésről. Nem lehetséges ellenőrizni, és ezt az eladó pontosan tudja.
Ugyanakkor eladó a motorom, és ha tudnád, hogy az elmúlt 2 évben mennyit költöttem karbantartásra (és nem javításra), akkor csukott szemmel vennéd meg :) Gyári eredeti, hiánytalan, szép állapot.
Féktárcsa ügyben nála tudsz érdeklődni.
Naszályi Miklós
Tel.:+36-hetven/967-900hat
e-mail: motorfektarcsa@gmail.com
Szegény motorommal utolsó túraképp felmentünk barátnőmmel együtt szlovákiába, az 577-es útra, és egyedül mentem egy fel-le-t és felfelé egy olajcsíkon kicsúsztam. Szerencsére nem egy gyors tempójú kanyar volt, de sajna lábon már tudtam hazajönni, a főbb kezelőszervek sérülése miatt. A másik szerencse, hogy nekem nem esett semmi bajom.
Egy kép mindenkinek az új rendszámtábla és index tartóról!
Szerintem korrekt. Mivel nekem is 400-as zzr-em van így mindenképp azt tanácsolnám, hogy a vásárlás előtt egy tapasztalt motorost vigyél magaddal aki egy kicsit meghajtja a gépet s mivel ennek a típusnak a váltójával elég gyakran szokott gond lenni( gondolok most arra, hogy a 2-es sebességből kidobja néha magát) így mindenképp fokozott figyelmet kell szentelni a váltó megfigyelésére!
Köszi az infókat! Sajna nincs e-bayem, úgyhogy ha tudnál némi elérhetőséget, azt nagyon megköszönném! Persze kicsi az esély, h holnap kopogtatok a tárcsákért, de év elején tuti aktuális lesz, h még időben tudjam vinni Áronhoz a járgányt...
Amúgy asszem lemaradtam... Mi történt azzal a szép ző'd géppel?
Meg ami még kis plusz lesz, hogy maradok a gyári 2002-es mintázatnál és a matricák helyett festve lesznek rá a csíkok és minták, és úgy lelakkozva. Nem lesz így sem olcsó, de kb majdnem ott leszek, ha legyártatok hozzá egy matrica szettet.
Hűű, már nagyon szép!
Csupasz mint egy ma született bárány, az idomok megjavítva, fényezésre várva. Új segge is lett rendszámtartóval együtt. Fékcsőtörés is megjavítva, cserélve.
Mondtam is a szerelőnek, hogy nyugodtan lassíthat a munkákkal, mert hol van még tavasz! Meg persze csak apránként tudok fizetni is.
Minden esetre nagyon szép lesz tavaszra!
nekem sem volt szemre baja, mégis rázta a kormányt, mint a szemét 50-60 körül, ha sok súly volt rajta, akkor gyorsítás közben is.
amint ledobtam róla, rögtön elmúlt.
Igen, szezon elején vettem zsír újonnan, és 55e-re jött ki ki vámmal együtt, mert azok a szenyó NAV megvámoltatta. DHL-el jött, teljesen korrekten. Azóta is faszán működik. A ZZR-el kompatibilis.
De ha nincs e-bay-ed, az se gond, mert egy srác is foglalkozik az itthoni árusításával és ő intéz mindent, neked csak át kell venni. Ő 50 ezerért adja. Nekem is olcsóbb lett volna, ha nem vámolják meg.
Elvileg feltöltődött, lesd meg azt a freemail-t!