Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A guminak mi baja lehet?
Egyenletesen van kopva sérülés nincs mindig megfelelő nyomáson volt használva.
súly, de első gumi is lehet.
Helló

Mitől lehet h egyik pillanatról a másikra balra kezdett húzni a motor illetve lassú sebességnél beszitál a kormány? Annyit vettem észre h mintha hiányozna egy súly az első kerekemről! Ez lehet a gond?
keresd meg áront, a 40 az hülyeség, de a harminc is nyugodtan hivatkozz rám
igen, én legalább bevallom, érted...
és ha tudnád, hogy Áron keményítette fel, ajjaj...
Kutya!

Jól hallom, te most arról beszélsz, hogy régen milyen puha volt...
Tegnap azt mondta nekem valaki, hogy az emberek 96%-a valami perverz dolgot képzel a másik mondataiba... nem gondoltam végig, de most már tudom!

Keményítsetek srácok!
Az sosem árt!
Te jó ég....

Nekem is valami ilyesmi lehet.
Milyen árban cserélik ki a szimeringet, és az olajat?
Mert nézegettem munkadíjakat, de 30-40 ezer volt, az meg kicsit horror.
nekem sae20 fuchs silkolene van benne, és új szimmeringek, teljesen megszűnt a bólintás, és az úttartás is jobb lett... előtte ilyen puha volt:
Igen ez az euró mozgás sok területen betett.

Lehet akkor várok tavaszig, de akkor valószínű, hogy kelleni fog, mert 3,4mm vastagsággal nem biztos, hogy elmegy még egy szezont.

Villába való olaj terén mit tudnál ajánlani, hogy kicsit keményebb legyen, mert most két személlyel erős fékezéskor, majdnem lekoppan. Vagy esetleg ott más baj is lesz?
Akkor tudtok még jönni esetleg, ha megyünk az egyik jó időt ígérő vasárnapon?

Felhívom, mert iszonyatosan karcos, szinte ki sem látni mögüle. Télen remélem egy két dolgot ki tudok rajta cserélni, és tavasszal újult formában kezdünk neki második szezonunknak.
Még bele sem gondoltam de motorosként ez lesz az első telem. Idáig nem volt gáz, mert nem volt motor, nem is tudtam mit hagyok ki, de most... már most rágom a küszöböt, hogy legyen jó idő, és GOOO....

Csaptelep ügyben azért nem jeleztem vissza, mert csak sokkal drágábban tudtam volna beszerezni.
igen, lejjebb mentek, legalább is az eurós vételára ennek megfelelően a magyar ára csak kicsit lett magasabb, 45 / db ha párban kell.
Na, akkor az utccsó gurulásról még nem maradtunk le, ez jó hír...

Más téma!
A karcos plexi ügyében!
A Tóth Gyulának van kettő is!
Minap beszéltem vele ez ügyben pont...
Érdemes hozzá fordulni!

Üdv KillBill

u.i. Igen köszi haladunk a felújítással, de még koránt sincs vége, de igyekszünk!
Szia!

Nekem az első tárcsáim ~3,4mm. Na az a gáz...

Tárcsaügyben nézegettem én is sok helyet, pl ebay-t is. Ott olyan 40-50 körül vannak, viszont szerintem mindegyik kínai, ami ugye...

Kutya úr ajánlott nekem még anno tárcsát, olyan 39/db áron.
Szerintem kérdezz, rá nála.

Tényleg.

Kutya! Ezek a tárcsa árak még mindig állnak, vagy esetleg lejjebb mentek?
Szia!

Ez hülyeség, hogy alig lehet hozzá kapni!
Csak nézz körül rendesen!
Nem feltétlenül csak Magyar országon!

De, ha szánsz rá időt és vissza olvasod a fórumot a keresőbe akár beírod a "kulcs szót", tuti találsz tippeket, ezeket már vagy 1000-szer kiveséztük!

Üdv Kill.
csókolom csókolom, hiába a kései (szerinted :D) találka, ha a fok nem dől be rendesen, én sem
sziasztok.
Az egyik motoros haverom szerint a 600 köbcentis motorkerékpárok többet fogyasztanak, mint egy 750-es vagy akár egy 1100-as motorkerékpár.Ez lehetséges? ha igen akkor ez miért van így?
Köszi a válaszokat!
Illetve ha ajánlana nekem valaki egy 600-as gépet, amely könnyen irányítható és kényelmes akkor azt megköszönném.
Akkor inkább 150/60 körül nézelődök majd.
Hosszas keresgélés után megtaláltuk, hogy a yamaha yz80-as első tárcsájával megegyezik a mérete, a motorboltos ismerős igen jó árat mondott rá, meg is rendeltem rögtön!
Nekem 160/60 volt most 150/60 van de úgy gondolom h beférne!
Honnan lesz tárcsád ha szabad megkérdezni?
istinek vettünk már ilyet a 250-esre, PR2-ben.
Köszönöm, megoldódni látszik a tárcsa problémám! Ha mégsem, mindenképpen szólok!
Sziasztok!
Egy kérdés, aki már próbálta: befér a 150/70 gumma a zzr250 alá? Ilyet tudnék intézni jó áron, csak félek, hogy nem megy be!
Tapasztalatokat kérek!
Sziasztok!

Ha valamelyikőtöknek szüksége van az alábbiakra darabonként, vagy akár egyben, írjon nyugodtan. 1992 ZZR-400-ról származnak. Fejidom alatti alsó-középső idom, farokidom két oldala, műszerfal borítás, légbeömlők, láncvédő és amikről itt nincs kép, de tudok küldeni: bal tükör, üveg nélkül és majrévas. Korrekt állapotban, jelképes összegért.

Üdv.: Andris

duki996@gmail.com
igen.
Áhá. Kicsit elkéstem a hozzászólással, de valahol kukázok egy ilyet. A csavaros részét kell akkor hozzáfogatni a hátsó részéhez.

Jól gondolom?