Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudok mondani egy embert, aki beállítja rendesen - ha érdekel.
Elmondtam szerintem mindent bár sok minden nem derül ki olyan helyen ahol 3. a legnagyobb használt fokozat, az is takarékosan. Furcsán tehenesen kanyarodott amit betudtam a túrásabb gumiprofilnak és az első villa előfeszítés beállításának ami gyárin volt.

Váltóddal mi volt? A P.Jani említette.
Nem forszírozom én ennyire a lovacskákat, próbálok józan maradni az életbenmaradásom érdekében .

Viszont monnya meg, tapasztalt é furcsaságot ( a féken kívűl ) a bizonyos kakucsi csere alkalmával? Akkor szerényen nem nyilatkozott...
Ja, azt halkan jegyzem meg, hogy elgondolkodtam egy 1200-es hengerszetten némi plusz finomsággal de ez még csak kósza gondolat.
Emeli bizony, néha akkor is amikor nem akarod. Múltkor a Palotain megtapadt drift közben és már ment is pipába. Pár tízezer km-en túl vagyok vele de meg tud még lepni néha. Nyisd csak ki az éhes torkait hirtelen aztán próbálj rajt maradni. Az igazi élet akkor kezdődik amikor nem esik a fordulatszám 7e alá! - csak akkor 190-200km-nél már kéri a tartalékot.
Mezei Hiflo szivacs de gondolkodom a K&N-ben.
no majd jól "begóprózzuk" a két ezeregyest, és megnézzük
(az nem kétlem, h elemeli az elejét, hisz' felül húz, mint a barom, ahogy kell, már amennyire forgattam.)
rajta leszünk az ügyön, kell valamit baszni a karbikon is, egy részt sok anyagot kap sztem, másrészt 2ben én is érzek egy icipici torpanást ha ráadom a tüzet.... Hozzáteszem tavasszal, amikor elhoztam Piller Janitól, aki nem 3 darab 1100-est látot, rakot össze, sőt talán még evett is, na Ő aszonta, jóerőben van. Nyilván én ilyesmikbe, csak véletlenül megyek bele ( ) de azt mondta, ha az ember kicsit otthaggya neki kraftot emeli az elejét, ami nem annyira jellemző... namost ez lehetett marketing duma is, bár sem érdeke nem fűződött hozzá, semnemsem olyan tsávó...
jah, felül ment, mint a borzalom, hisz' az a dolga, nekem inkább a 2000-5000 tartomány tűnt kevésnek, és a motorfék, ezt kellene összehasonlítani a másikkal - sztem
Sziasztok.
Van egy 400-as ZZR-em és néha azt csinálja, hogy a fordulatszámmérő egyszerűen nem mozdul el.10 esetből kb olyan 2-szer. Mi lehet a probléma?
Bocs ha túl banális volt a kérdés,de még kezdő vagyok!
Köszi előre is a választ!
emmá megvolt... igaz kakucson, de én nem éreztem semmi differenciát... aszittem csak poén hogy erőtlennek érezted... nyilván nem 14-es, de azért így 15 évesen is betuggya rakni a sportszeletet a gatyóba... legalábbis nekem.
na látod, azt én sem értettem... Matskával össze kellene futnotok egy próbára
aszt értem én, de hogy esőben, 10 fokban hogy nem érezted a 11-esben rejlő őserőt na aszt már nem értem .
Nem Bubu fogyasztását
még szerencse hogy Bubu ezt nem hallotta...

Légszűrő?
nem, csak az elképesztő hideget... (meg fogyasztást )
Csak egy Devil rendszer, meg ki van tépve az EGR minden szarával együtt, semmi más nem történt, a blokkom gyári bontatlan.
Nem érezted ezt az elképesztő erőt hétvégén?
Hájó, de a tied meg van csinálva :)
Keréken: 140,2LE 115,5Nm a padon mérve, 85Nm-től indul a görbe, alatta csak az alapjárat van. Tudná ezt bőségesen (túlszárnyalni) a Vízipók is ha kiiktatnánk az első 3 fokozat tiltását. Ez nem volt misztikum eddig sem csak most került elő marketing fegyverként.
110 Nm @ 8500 rpm

(tényleg öregszem)
110 Nm @ 9500 rpm
90Nm / 2000? nem 100-110 körül van a max. nyomatéka az ezeregyesnek?
Az 1,1-es is letett a padra 66Lóerőt és 90Nm-t 2000-es fordulaton úgyhogy ezt tudom milyen érzés. :)