Elmondtam szerintem mindent bár sok minden nem derül ki olyan helyen ahol 3. a legnagyobb használt fokozat, az is takarékosan. Furcsán tehenesen kanyarodott amit betudtam a túrásabb gumiprofilnak és az első villa előfeszítés beállításának ami gyárin volt.
Emeli bizony, néha akkor is amikor nem akarod. Múltkor a Palotain megtapadt drift közben és már ment is pipába. Pár tízezer km-en túl vagyok vele de meg tud még lepni néha. Nyisd csak ki az éhes torkait hirtelen aztán próbálj rajt maradni. Az igazi élet akkor kezdődik amikor nem esik a fordulatszám 7e alá! - csak akkor 190-200km-nél már kéri a tartalékot.
no majd jól "begóprózzuk" a két ezeregyest, és megnézzük
(az nem kétlem, h elemeli az elejét, hisz' felül húz, mint a barom, ahogy kell, már amennyire forgattam.)
rajta leszünk az ügyön, kell valamit baszni a karbikon is, egy részt sok anyagot kap sztem, másrészt 2ben én is érzek egy icipici torpanást ha ráadom a tüzet.... Hozzáteszem tavasszal, amikor elhoztam Piller Janitól, aki nem 3 darab 1100-est látot, rakot össze, sőt talán még evett is, na Ő aszonta, jóerőben van. Nyilván én ilyesmikbe, csak véletlenül megyek bele ( ) de azt mondta, ha az ember kicsit otthaggya neki kraftot emeli az elejét, ami nem annyira jellemző... namost ez lehetett marketing duma is, bár sem érdeke nem fűződött hozzá, semnemsem olyan tsávó...
jah, felül ment, mint a borzalom, hisz' az a dolga, nekem inkább a 2000-5000 tartomány tűnt kevésnek, és a motorfék, ezt kellene összehasonlítani a másikkal - sztem
Sziasztok.
Van egy 400-as ZZR-em és néha azt csinálja, hogy a fordulatszámmérő egyszerűen nem mozdul el.10 esetből kb olyan 2-szer. Mi lehet a probléma?
Bocs ha túl banális volt a kérdés,de még kezdő vagyok!
Köszi előre is a választ!
emmá megvolt... igaz kakucson, de én nem éreztem semmi differenciát... aszittem csak poén hogy erőtlennek érezted... nyilván nem 14-es, de azért így 15 évesen is betuggya rakni a sportszeletet a gatyóba... legalábbis nekem.
Keréken: 140,2LE 115,5Nm a padon mérve, 85Nm-től indul a görbe, alatta csak az alapjárat van. Tudná ezt bőségesen (túlszárnyalni) a Vízipók is ha kiiktatnánk az első 3 fokozat tiltását. Ez nem volt misztikum eddig sem csak most került elő marketing fegyverként.
Váltóddal mi volt? A P.Jani említette.
Viszont monnya meg, tapasztalt é furcsaságot ( a féken kívűl ) a bizonyos kakucsi csere alkalmával? Akkor szerényen nem nyilatkozott...
(az nem kétlem, h elemeli az elejét, hisz' felül húz, mint a barom, ahogy kell, már amennyire forgattam.)
Van egy 400-as ZZR-em és néha azt csinálja, hogy a fordulatszámmérő egyszerűen nem mozdul el.10 esetből kb olyan 2-szer. Mi lehet a probléma?
Bocs ha túl banális volt a kérdés,de még kezdő vagyok!
Köszi előre is a választ!
(tényleg öregszem)