felőlem mehet, jövő hétvégén ráérek - épp tegnap gondoltam rá, hogy össze kellene hozni okt. 23 -ra a dolgot - mielőtt bejön a cudar idő.
ha a többieknek is megfelel, akkor felteszem az eseménynaptárba: mondjuk d.e. 10 kor találka fehérváron (a későn kelők és duB kedvéért ), a táv onnan kb hatvan kilométer, kellemes, kanyargós. kaja, beszélgetés és programok ott, majd délután egy másik útvonalon vissza fehérvárra (kb. 90 km)
ha a többieknek is jó az időpont, akkor felrakom az eseménynaptárba, jöhetnek az észrevételek, visszajelzések.
Kérlek valaki válaszoljon a kérdésemre:
A zzr-emen észrevettem,hogy a műszerfalon van egy olyan, hogy high beam és kéken világít. Az most jó vagy rossz?eddig nem vettem észre.
Érdekes, hogy üzemszerű terhelésnél (értsd: nagy gyorsítás, kuplung nélküli váltás) sosem botlik, mindig csak finomkodásnál fordul elő a nagypapás fordulatszámokon.
Kutya, ZZR400-hoz (E) tudnál mondani egy láncszett árat? Ha jól emlékszem, úgy írtátok, hogy a 600-as szettje a gyárihoz képest túrázósabb áttételt ad. Az megfelelő lenne. Kösz!
A jelenség hasonló nálam is, ugrik 1et, de végül megeszi... Miután megvettem 1-2 alkalommal tapasztaltam csak, aztán a szezon után már szinte mindíg, és engem ez már zavar. Dilemma volt, hogy mi legyen a sorsa, végül úgy döntöttünk, ráköltjük ezt a 100+ ezret, rendbe rakjuk ami kell, és marad Bubu még pár évig...
Ha szétkapta Jani a váltót, majd referálok mi volt a baj kapcsolóköröm, kukac, villa, vagy minden. Ezek alapján lehet gondókodni az 5. rendbetételén.
nem, már települnek át Hong-Kongba, vagy hova a rákba akarják költöztetni a gyártósorokat
szép lesz a made in hongkong a zx-10r-en mint a régi matchboxokon, basszus...
Nekem az 5.-kel fordul elő néha hasonló malőr ami erősen szokatlan mert a szakik szerint a fakezű-falábúak a 2-est és a 3-mast szokták szétrúgni. Réges-rég az 550-es Gizi a 2-est és mily meglepő az 5-öst dobálta ki de nem így. Az gázra egyből kidobta fals üresbe a két gang közé ez meg olyan, mintha nem tudná eldönteni, hogy megegye vagy ne. Sebaj, amíg nincs diagnózis addig csak a 6. felől használom, felváltásnál kihagyom.
A Gizin a kapcsolókörmök kerekedtek le a fogkerekeken, itt gyanúsabb a kukactengely és/vagy a léptetővilla kopása. Nem szép kilátások, el is kezdek vadászni 1,2-es blokkot, abban már módosítottak a váltón de kompatibilisek.
nem volt, még van . Dobálja a 3.at, 2ből3 ba bakkecskét jáccik... de már megvan a komplett váltó jóárasítva, lassan Bubu is elvonul Macilacival téli álmot aludni, Február-Márciusban pedig jön a műtét Dr. P.J. rendel
nah, Kawáék is összetákoltak - végre - egy nagy túraendurót... állítólag az őszi kiállításokon már élőben is ott lesz az ezres versys, Z blokkal.
(és ha 230 kilónál nehezebb mer lenni, akkó még tesztelni se hozom el )
Ja, nem tudtam, hogy ott volt beállítva. Ha nemfrankó, akkor lehet hogy kopásvan, ja. Mondjuk az én emberemhez is vissza kellett mennem egyszer, mert alacsony hőmérsékleten lőtte be, oszt nyáron nemvoltjó, de mostmár penge.
A Jani profi ebben, jobb helyre nem is vihette volna. A gond csak annyi, hogy ahogy öregszik a karbi és kopnak a pillangószelep-tengelyek fészkei az öntvényben, egyre nehezebb úgy beállítani, hogy minden tartományban jó legyen bár a Bandi gépén nem hallottam ennek az összetéveszthetetlen hanghatását. (először finoman aztán egyre hangosabban csörömpölnek alapjáraton)
ha a többieknek is megfelel, akkor felteszem az eseménynaptárba: mondjuk d.e. 10 kor találka fehérváron (a későn kelők és duB kedvéért ), a táv onnan kb hatvan kilométer, kellemes, kanyargós. kaja, beszélgetés és programok ott, majd délután egy másik útvonalon vissza fehérvárra (kb. 90 km)
ha a többieknek is jó az időpont, akkor felrakom az eseménynaptárba, jöhetnek az észrevételek, visszajelzések.