Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

felőlem mehet, jövő hétvégén ráérek - épp tegnap gondoltam rá, hogy össze kellene hozni okt. 23 -ra a dolgot - mielőtt bejön a cudar idő.

ha a többieknek is megfelel, akkor felteszem az eseménynaptárba: mondjuk d.e. 10 kor találka fehérváron (a későn kelők és duB kedvéért ), a táv onnan kb hatvan kilométer, kellemes, kanyargós. kaja, beszélgetés és programok ott, majd délután egy másik útvonalon vissza fehérvárra (kb. 90 km)

ha a többieknek is jó az időpont, akkor felrakom az eseménynaptárba, jöhetnek az észrevételek, visszajelzések.
Bácsi! /kutya Úr/
Évad záró gurulgatás?
Jó, jó hideg van de van meleg alsó
Köszi a választ :D
Távolsági fényszóró. Neked jó vagy semleges, másoknak nem, mert kivilágítod a szemüket
Kérlek valaki válaszoljon a kérdésemre:
A zzr-emen észrevettem,hogy a műszerfalon van egy olyan, hogy high beam és kéken világít. Az most jó vagy rossz?eddig nem vettem észre.
Nekem bejön a versys. A régi is az új is, üssetek
szia,
így van, kb 900 fordulattal kevesebbet pörög 6-ban, és kevesebbet is eszik. 28 400 forintba kerül, van polcon, bármikor tudom küldeni.
Meg kiskalapáccsal jobb Cw értéket.
jaja, anno volt madeinmacau "Armored Truck"-om, amire légpuskagolyóból kreáltunk szirénát
Érdekes, hogy üzemszerű terhelésnél (értsd: nagy gyorsítás, kuplung nélküli váltás) sosem botlik, mindig csak finomkodásnál fordul elő a nagypapás fordulatszámokon.
Abból a prémium minőség az médininglend a fisifosi meg Macau ha emlékeztek még.
Sziasztok!

Kutya, ZZR400-hoz (E) tudnál mondani egy láncszett árat? Ha jól emlékszem, úgy írtátok, hogy a 600-as szettje a gyárihoz képest túrázósabb áttételt ad. Az megfelelő lenne. Kösz!
A jelenség hasonló nálam is, ugrik 1et, de végül megeszi... Miután megvettem 1-2 alkalommal tapasztaltam csak, aztán a szezon után már szinte mindíg, és engem ez már zavar. Dilemma volt, hogy mi legyen a sorsa, végül úgy döntöttünk, ráköltjük ezt a 100+ ezret, rendbe rakjuk ami kell, és marad Bubu még pár évig...
Ha szétkapta Jani a váltót, majd referálok mi volt a baj kapcsolóköröm, kukac, villa, vagy minden. Ezek alapján lehet gondókodni az 5. rendbetételén.
nem, már települnek át Hong-Kongba, vagy hova a rákba akarják költöztetni a gyártósorokat
szép lesz a made in hongkong a zx-10r-en mint a régi matchboxokon, basszus...
Ja, mindenki mást átirányítottak a nagy csarnokba vonatokat gyártani Kínának?
Nekem az 5.-kel fordul elő néha hasonló malőr ami erősen szokatlan mert a szakik szerint a fakezű-falábúak a 2-est és a 3-mast szokták szétrúgni. Réges-rég az 550-es Gizi a 2-est és mily meglepő az 5-öst dobálta ki de nem így. Az gázra egyből kidobta fals üresbe a két gang közé ez meg olyan, mintha nem tudná eldönteni, hogy megegye vagy ne. Sebaj, amíg nincs diagnózis addig csak a 6. felől használom, felváltásnál kihagyom.
A Gizin a kapcsolókörmök kerekedtek le a fogkerekeken, itt gyanúsabb a kukactengely és/vagy a léptetővilla kopása. Nem szép kilátások, el is kezdek vadászni 1,2-es blokkot, abban már módosítottak a váltón de kompatibilisek.
...mert a hírek szerint már csak ők vannak a gyárban
Hát erre nem tudok jobba kifejezést minthogy ocsmány.
Mi a francért engedik a takarítókat a rajzasztalhoz?!?
Ezzel a motorral csak a fejidom miatt nem tudtam megbékélni, de asszem ezzel sem fogok!
nem volt, még van . Dobálja a 3.at, 2ből3 ba bakkecskét jáccik... de már megvan a komplett váltó jóárasítva, lassan Bubu is elvonul Macilacival téli álmot aludni, Február-Márciusban pedig jön a műtét Dr. P.J. rendel
fel a kezekkel, aki szerint kurvaronda lett versys-ezer 2012.
nah, Kawáék is összetákoltak - végre - egy nagy túraendurót... állítólag az őszi kiállításokon már élőben is ott lesz az ezres versys, Z blokkal.
(és ha 230 kilónál nehezebb mer lenni, akkó még tesztelni se hozom el )
Ja, nem tudtam, hogy ott volt beállítva. Ha nemfrankó, akkor lehet hogy kopásvan, ja. Mondjuk az én emberemhez is vissza kellett mennem egyszer, mert alacsony hőmérsékleten lőtte be, oszt nyáron nemvoltjó, de mostmár penge.
A Jani profi ebben, jobb helyre nem is vihette volna. A gond csak annyi, hogy ahogy öregszik a karbi és kopnak a pillangószelep-tengelyek fészkei az öntvényben, egyre nehezebb úgy beállítani, hogy minden tartományban jó legyen bár a Bandi gépén nem hallottam ennek az összetéveszthetetlen hanghatását. (először finoman aztán egyre hangosabban csörömpölnek alapjáraton)