Oké megérkezett,de valószínű félre értettük egymást,mert a postaköltséget /2000/ nem vetted hozzá.
Én küldöm a cuccot, kérlek utald még át a postaköltséget.
köszi.
marha jó, sokkal könnyebb irányítani, és vezetni is jobb. ha szétülöd a segged, az legtöbbször az ülés hibája, kb 30 000 km után olyan alaktalan lesz, h szenvedés hosszú távon ülni rajta, érdemes ilyenkor átalakíttatni, vagy megtömetni.
hello , azt szeretnem megkerdezni ,hogy neked a 600 on a kormany atalakitashoz kellett hosszabbitani-alakitani vezeteket ,bowdent , feket vagy vmit ? vagy csak egyszeruen felment a pazzaz kormany ?
ha műszakilag rendben van, akkor nem nagy lutri. ez az "ős-modell" ezen még nincs benzinszint-mérő, és a kipufogó leömlője hajlamos elporladni, mint a zabpehely a tejben...
egyébként jó gép, szerintem még élettelibb, izgalmasabb, mint a 92 utáni "E" modellek, és az ára sem teljesen rossz.
Helló
A leégett tekercs nekem töltés gondokat okozott, kevés volt a töltésem mert az egyik fázis már nem volt jó.Cserével megoldódott.
Ha érdekel bontott tekercs nekem van egy, az 500-as gépemen volt,sajna bontásra kellett hogy ítéljem a zizit.
Elérhetőség az adatlapomon.
Szia, lehet a feszültség szabályzó és lehet a tekercs, vagy mindkettő. A legköltséghatékonyabb a bontott. Ha kell tudok segíteni, az adatlapomon elérsz.
http://youtu.be/YRB3NTIHFiY