Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kiyo Laserpro motorra, két fejjel. Használva volt, érdekmúlás végett eladóvá vált. 30.000Ft (topiktársnak nem annyi )
Sziasztok! Az adatlapomon lévő Zizi eladó. 1991-es osztrák papíros, forgalomba helyezhető. Kissebb hibákkal. Úgy néz ki meg kell vállnom tőle, de nem mindenáron. Érdeklődni az adatlapomon.
fesszab.....van utángyártott ami jobb mint a gyáriak és mihamarabbi csere mert a generátort is hazavághatja.....
Sziasztok!
Egy jobboldali index burok(első)érdekelne! Akinek van az ne habozzon jelentkezni. Természetesen a kis zzr-emhez kéne.
tweete_ryder@hotmail.com
Sziasztok! Nem tud esetleg valaki zzr 250 sport dobokat összekötővel. Persze 2 db-ot.
Sziasztok!
Egy havernak elszakadt a vákuum membránja ,múltkor valahol ráakadtam a neten egy boltra ahol csinálnak ,de nem találom.Nem tudja valaki hol lehetne gyártatni ?Yamaha xv750-es
Üdv!
Nálam is kidobálta a 2-est, a neten utána olvasva ez másoknál is előfordult. Sajnos a javítás elég költséges volt. több mindent kellett cserélni, fogaskereket és társait no meg a tömítéskészlet meg ha már szétszedik vezérműláncot, olajat, stb emlékeim szerint munkadíjjal anyaggal együtt volt 180e, de olyan patent lett mint egy új! Remélem a mostani gazdi is meg van vele elégedve, mert szegénykéből donor lett. Hozzáteszem a zx6-os váltója mint a vaj, de azért hiányzik az az öregasszony ugrasztó 1-esbe kapcsolás!
akkor sorban:

- kölcsön fesz szabályzó, hogy azzal is ugyanezt produkálja -e?
- ha igen, akkor összes csatlakozó (akksi, testkábel, fesz szab, csokik stb) szét, megtisztít, és újra össze
- esetleg generátorra rámérni, h minden rendben van -e vele.

kb. ennyi, ebből ki kell h derüljön.
ok köszönöm
ezt Dr.House se fejtené meg... Beszélek Áronnal, és rákérdezek, h látott -e már ilyet
Sikerült ma szerszámot keríteni a töltés kimérésére, és ismét érdekes dolgot produkál a motor:

Alapjárat 13.7 V, fényszóróval mindennel, ha fordulaton van a motor VISSZAesik 12,9-13 V környékére, ha itt behúzom a fékkart, felmegy a töltés 13,5-6 V-ra... Ennek egy kicsit fordítva kellene működnie nem?

Ezt fejtse meg nekem valaki... Új fesszabot mennyire érdemes venni? Ha az a baj, illetve itt olvastam valamikor hogy vannak akik csinálnak is faszültségszabályozót utángyárta...
Hogy is van ez?
Koszi a segitseget, elkuldtem a megrendeles:)
Áron gépe valóban foglalkoztat, nagyon is, ezek szerint még nem adta el, csak nem biztos hogy össze tudok kaparni annyi pénzt, ezért nézegetem az olcsóbb variációkat is.
600-as köszöni jól van, ahogy "odaát" olvashattad, megvolt az 50 000 km-es szerviz, most pont olyan, mint újkorában. eladni nincs értelme (ha kiszámolom az első szerviz+átíratás költségét, kb. egy 400EFt-s kriptaszökevényt kapnék az árából), így egyelőre marad.

A múmia várja, hogy Cigó komám levizsgázzon motorra, és végre a tanpályákon (és az eldugottabb utcákon ) kívül máshol is meghajtsák.
nem, az hülyeség, amit ez a katalógus hoz. ilyet csak a gyári katalogból érdemes keresni, abból kiderül, hogy Brembo KA13SA kell bele, 7 560 Ft-ért tudok adni neked.

itt tudod megrendelni.
Tényleg, a te 600-addal mi van? És a múmia?
Sziasztok,

ZZR400asom fekbetet cserere szorul, meg tudnatok nekem mondani, hogy o jo lesz e nekem elore? http://www.motorr.hu/14041/bre...

Koszi a segitseget:)
szerintem kicsit drága a vas, főleg, hogy 590 + regadóért ott áll áronnál a 2005-ös, 19 ezret futott gép. én még körülnéznék, akár importos gépek között is, szerintem ennyiből E modellt is találsz már.
Nem ismerem, de 1000km 2év alatt?!
Sziasztok!

Még mindíg keresgélek :-)
Ismeri esetleg valamelyikőtök az alábbi gépet?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zzr_learazv
a-5085572
Sziasztok.
Lenne két kérdésem!
Alapszitu: van egy kawasaki zzr 400-as motorkerékpárom(92') és szeretném kitakarítani a karburátort. Az lenne a kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy mennyire nehéz kitakarítani(kezdőként álljak e neki) illetve ha valakinek van ezzel kapcsolatban valami írott vagy videó anyaga, hogy hogyan is kell azt szívesen fogadnám.
A másik problémámmal (ahogy láttam nem vagyok egyedül ezzel a gonddal): A kettes sebességből néha kidobja magát üresbe. A kérdés az lenne, hogy van e erre a problémára valami megoldás a váltócsere nélkül.
Előre is köszönöm a segítséget!
OK, holnapra visszahozzák a töltőmet, felfújom egy (fesszabályzó) mérésre az akkut (mert perpill be sem indul és nem akarok romáskodni betolással), és jelentkezem a továbbiakkal kapcsolatban.
Ha fesszab. probléma is van, akkor nem tom mit tegyek (nem tom mennyit kérnek egy bontottért) kevés idő van már tornázni azon, hogy érdemes legyen (télre ) beruházni akksiba+fesszabba...
Hátha csak akksi+hosszúvéncsajnyár
ugyanaz, mint a ZZR600-ban, a Banner 11 200 lenne, 10 900 Ft a Yuasa, a MotoTab pedig 8 900 Ft. Van mindegyik.
Üdv Kutya!
Márkaidegenként ugyan, de tájékozódás szintjén érdeklődnék, hogy CBR600F3-ba (8Ah de akár nagyobb is, ami beleférhet) akkut mennyiért tudnál adni? Nem sok van már az idényből, de jó lenne tudni
Faja, köszi!