Sziasztok! Az adatlapomon lévő Zizi eladó. 1991-es osztrák papíros, forgalomba helyezhető. Kissebb hibákkal. Úgy néz ki meg kell vállnom tőle, de nem mindenáron. Érdeklődni az adatlapomon.
Sziasztok!
Egy jobboldali index burok(első)érdekelne! Akinek van az ne habozzon jelentkezni. Természetesen a kis zzr-emhez kéne.
tweete_ryder@hotmail.com
Sziasztok!
Egy havernak elszakadt a vákuum membránja ,múltkor valahol ráakadtam a neten egy boltra ahol csinálnak ,de nem találom.Nem tudja valaki hol lehetne gyártatni ?Yamaha xv750-es
Üdv!
Nálam is kidobálta a 2-est, a neten utána olvasva ez másoknál is előfordult. Sajnos a javítás elég költséges volt. több mindent kellett cserélni, fogaskereket és társait no meg a tömítéskészlet meg ha már szétszedik vezérműláncot, olajat, stb emlékeim szerint munkadíjjal anyaggal együtt volt 180e, de olyan patent lett mint egy új! Remélem a mostani gazdi is meg van vele elégedve, mert szegénykéből donor lett. Hozzáteszem a zx6-os váltója mint a vaj, de azért hiányzik az az öregasszony ugrasztó 1-esbe kapcsolás!
- kölcsön fesz szabályzó, hogy azzal is ugyanezt produkálja -e?
- ha igen, akkor összes csatlakozó (akksi, testkábel, fesz szab, csokik stb) szét, megtisztít, és újra össze
- esetleg generátorra rámérni, h minden rendben van -e vele.
Sikerült ma szerszámot keríteni a töltés kimérésére, és ismét érdekes dolgot produkál a motor:
Alapjárat 13.7 V, fényszóróval mindennel, ha fordulaton van a motor VISSZAesik 12,9-13 V környékére, ha itt behúzom a fékkart, felmegy a töltés 13,5-6 V-ra... Ennek egy kicsit fordítva kellene működnie nem?
Ezt fejtse meg nekem valaki... Új fesszabot mennyire érdemes venni? Ha az a baj, illetve itt olvastam valamikor hogy vannak akik csinálnak is faszültségszabályozót utángyárta...
Hogy is van ez?
Áron gépe valóban foglalkoztat, nagyon is, ezek szerint még nem adta el, csak nem biztos hogy össze tudok kaparni annyi pénzt, ezért nézegetem az olcsóbb variációkat is.
600-as köszöni jól van, ahogy "odaát" olvashattad, megvolt az 50 000 km-es szerviz, most pont olyan, mint újkorában. eladni nincs értelme (ha kiszámolom az első szerviz+átíratás költségét, kb. egy 400EFt-s kriptaszökevényt kapnék az árából), így egyelőre marad.
A múmia várja, hogy Cigó komám levizsgázzon motorra, és végre a tanpályákon (és az eldugottabb utcákon ) kívül máshol is meghajtsák.
nem, az hülyeség, amit ez a katalógus hoz. ilyet csak a gyári katalogból érdemes keresni, abból kiderül, hogy Brembo KA13SA kell bele, 7 560 Ft-ért tudok adni neked.
szerintem kicsit drága a vas, főleg, hogy 590 + regadóért ott áll áronnál a 2005-ös, 19 ezret futott gép. én még körülnéznék, akár importos gépek között is, szerintem ennyiből E modellt is találsz már.
Sziasztok.
Lenne két kérdésem!
Alapszitu: van egy kawasaki zzr 400-as motorkerékpárom(92') és szeretném kitakarítani a karburátort. Az lenne a kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy mennyire nehéz kitakarítani(kezdőként álljak e neki) illetve ha valakinek van ezzel kapcsolatban valami írott vagy videó anyaga, hogy hogyan is kell azt szívesen fogadnám.
A másik problémámmal (ahogy láttam nem vagyok egyedül ezzel a gonddal): A kettes sebességből néha kidobja magát üresbe. A kérdés az lenne, hogy van e erre a problémára valami megoldás a váltócsere nélkül.
Előre is köszönöm a segítséget!
OK, holnapra visszahozzák a töltőmet, felfújom egy (fesszabályzó) mérésre az akkut (mert perpill be sem indul és nem akarok romáskodni betolással), és jelentkezem a továbbiakkal kapcsolatban.
Ha fesszab. probléma is van, akkor nem tom mit tegyek (nem tom mennyit kérnek egy bontottért) kevés idő van már tornázni azon, hogy érdemes legyen (télre ) beruházni akksiba+fesszabba...
Hátha csak akksi+hosszúvéncsajnyár
Üdv Kutya!
Márkaidegenként ugyan, de tájékozódás szintjén érdeklődnék, hogy CBR600F3-ba (8Ah de akár nagyobb is, ami beleférhet) akkut mennyiért tudnál adni? Nem sok van már az idényből, de jó lenne tudni
Egy jobboldali index burok(első)érdekelne! Akinek van az ne habozzon jelentkezni. Természetesen a kis zzr-emhez kéne.
tweete_ryder@hotmail.com
Egy havernak elszakadt a vákuum membránja ,múltkor valahol ráakadtam a neten egy boltra ahol csinálnak ,de nem találom.Nem tudja valaki hol lehetne gyártatni ?Yamaha xv750-es
Nálam is kidobálta a 2-est, a neten utána olvasva ez másoknál is előfordult. Sajnos a javítás elég költséges volt. több mindent kellett cserélni, fogaskereket és társait no meg a tömítéskészlet meg ha már szétszedik vezérműláncot, olajat, stb emlékeim szerint munkadíjjal anyaggal együtt volt 180e, de olyan patent lett mint egy új! Remélem a mostani gazdi is meg van vele elégedve, mert szegénykéből donor lett. Hozzáteszem a zx6-os váltója mint a vaj, de azért hiányzik az az öregasszony ugrasztó 1-esbe kapcsolás!
- kölcsön fesz szabályzó, hogy azzal is ugyanezt produkálja -e?
- ha igen, akkor összes csatlakozó (akksi, testkábel, fesz szab, csokik stb) szét, megtisztít, és újra össze
- esetleg generátorra rámérni, h minden rendben van -e vele.
kb. ennyi, ebből ki kell h derüljön.
Alapjárat 13.7 V, fényszóróval mindennel, ha fordulaton van a motor VISSZAesik 12,9-13 V környékére, ha itt behúzom a fékkart, felmegy a töltés 13,5-6 V-ra... Ennek egy kicsit fordítva kellene működnie nem?
Ezt fejtse meg nekem valaki... Új fesszabot mennyire érdemes venni? Ha az a baj, illetve itt olvastam valamikor hogy vannak akik csinálnak is faszültségszabályozót utángyárta...
Hogy is van ez?
A múmia várja, hogy Cigó komám levizsgázzon motorra, és végre a tanpályákon (és az eldugottabb utcákon ) kívül máshol is meghajtsák.
itt tudod megrendelni.
ZZR400asom fekbetet cserere szorul, meg tudnatok nekem mondani, hogy o jo lesz e nekem elore? http://www.motorr.hu/14041/bre...
Koszi a segitseget:)
Még mindíg keresgélek :-)
Ismeri esetleg valamelyikőtök az alábbi gépet?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zzr_learazv
a-5085572
Lenne két kérdésem!
Alapszitu: van egy kawasaki zzr 400-as motorkerékpárom(92') és szeretném kitakarítani a karburátort. Az lenne a kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy mennyire nehéz kitakarítani(kezdőként álljak e neki) illetve ha valakinek van ezzel kapcsolatban valami írott vagy videó anyaga, hogy hogyan is kell azt szívesen fogadnám.
A másik problémámmal (ahogy láttam nem vagyok egyedül ezzel a gonddal): A kettes sebességből néha kidobja magát üresbe. A kérdés az lenne, hogy van e erre a problémára valami megoldás a váltócsere nélkül.
Előre is köszönöm a segítséget!
Ha fesszab. probléma is van, akkor nem tom mit tegyek (nem tom mennyit kérnek egy bontottért) kevés idő van már tornázni azon, hogy érdemes legyen (télre ) beruházni akksiba+fesszabba...
Hátha csak akksi+hosszúvéncsajnyár
Márkaidegenként ugyan, de tájékozódás szintjén érdeklődnék, hogy CBR600F3-ba (8Ah de akár nagyobb is, ami beleférhet) akkut mennyiért tudnál adni? Nem sok van már az idényből, de jó lenne tudni