Szombaton, ha van kedve valakinek egy kis Szlovákiai túrához, 577-es úti kanyargással egybekötve, azt várom sok szeretettel szombat reggel 9 órára az M3-as kivezető szakaszán lévő Shell kúton (a METRO-nál). Egy napos könnyed motorozás kb. 350 km.
Eseménynaptárba nem írom be, mert ismerősökkel mégis csak jobb a túrázás!
Köszi szépen! Úgy tűnik olyan 5-6 ezer hozzá a lábtartó. Lehet hegesztve lesz, még nem döntöttem el.
Már úgy vettem a motort hogy a bal oldali kipufugó sérült, és ott rozsdál is. Gyári kipuff van rajta. Csak egy palástot kellene rajta cserélni, azt tud valaki eladót?
Sport kipuffon is gondolkodom de az sokba kerül nekem, meg kettő kell ráadásul...
megnyugodtam, nem kell annyira kapkodnom a ZZR lecserélésével... izgalmas gép a Z1000SX, de korántsem túrasport motor, inkább egy naked, amin nem fúj a szél...
el ne hidd... az csak PS (amit az eredeti szövegben le is írtak)
de aki nem ragad le az mcn-mb-tb háromszögben, az látta már az eredetit is, ami (nem) kis csalódás a régi formaterv után...
Ha tényleg a gyári láncot vetted le, akkor nem ártott volna fogaskerekeket is cserélni. Meg általában láncot azokkal szokás hogy egyszerre kopjanak.
Lábtartót bontóba érdemes keresni, vagy kérdezd itt a fórumon a toth.gyulát-t.
Sok km-ert az uj géppel!
Sziasztok!
1 hónapja vettem meg 400-as zizim. 2001-es, 36 ezer km.
Gyári lánc volt rajta, mondanom sem kell milyen állapotban volt, le is cseréltem egyből. De szerencsére a fogaskerekek még bírják.
Azt szeretném kérdezni hogy nem tudjátok honnan lehetne hozzá lábtartó konzolt (amin a fékkar is van, 2 csavar fogja) venni? Esetleg másik típusé jó rá? Az enyém sajnos megkarcolódott, eldőlt a motor.
Köszi szépen!
Sziasztok olvasom a hozzáoszlásokat ....nem egyszerű .
De én úgy vagyok vele hogy amíg megtehetem addig próbálom húzni és kihasználni a lehetőséget hogy még van motorom.
Valaki ma mocizni?
engem is érdekelhet
köszi