Ezek szerint motorosfutárnak nem adnak el motort? Az kényszervállalkozó, nem magánszemély. Sőt, akkor ezek szerint sportcélra sem adnak el motort, mert a csapat szintén nem magánszemély, szóval azért van itt némi csúsztatás...
Gondolom úgy, hogy nem sok igény merül fel magánemberek részéről űrtechnikai eszközök, ipari robotok, kotrógépek tömeges vásárlására.
Viszont van bolt, ahol ha beesel és van elég pénzed azonnal kitolhatsz egy Kawasaki motorkerékpárt.........
Ettől függetlenül vehetsz egy Kawasaki homlokrakodót otthonra, de ezt nem tudod megtenni úgy, hogy bemész érte egy boltba, kiskereskedelemben pedig hozzáférhetetlen.......
Szerintem......
Sziasztok,
Valaki tudna segíteni, hogy a ZZR600-ra kapható hátsó konzol jó a ZZR400-ra is?
Mivel boltban találtam 600-ra valót, de rendelni kell így nem merem látatlanba megrendelni...
Idén 50 éves a Kawasaki motorkerékpár gyártás.
Ebből az alkalomból jelent meg cikk a Motorrevűben, amely végig tekinti ezt a néhány mozgalmas évtizedet. Érdekes dolgokat lehet megtudni belőle. Például egy nagyon rövid ideig tartó meghatározó szerepe volt ebben a Harley-Davidsonnak is.
Mozdonyok, tankhajók, rakéták, repülőgépmotorok, ipari robotok (és rosszmájuaknak is valami: fűnyirók) gyártója a cég. A motorkerékpár gyártás az egyetlen üzletág, amely magánembereket szolgál ki. 32700 embert foglalkoztat, közülük minden tizedik a Kawasaki Bikes-nál dolgozik.
A Z1 a mai napig kultikus mérföldköve, vele a márka végérvényesen felküzdötte magát a négy legnagyobb japán motorgyártó közé.
És ha már ZZR: 1990-ben mutatják be a ZZ-R 1100-at. Már álló helyzetében is szinte szétvetette az erő. Sokáig a világ leggyorsabb sorozatgyártású motorkerékpárjának tartották. Az első motor volt, amelynek 320 volt irva km órájába.
Mindenki másképp csinálja
Én nem sok értelmét látom a cserélgetésnek. A zárt rendszer nem igazán koszolódik, a vizpumpát meg a sima csapviz is keni
Viszont nem terhelem a környezetet a leengedett de nem haszontalan fagyállóval, leadni meg nem tudom hogy van-e a környékünkön átvevő hely.
Inkább az a meglátásom, hogy a fagyállógyárak lobbija ez a két évente csere forszirozása. Különben miből élnének
én a fagyállóval is úgy vagyok, mint minden más feltöltési folyadékkal. két- max három év, és kidobom. ha a fagyási pontja rendben is van, a vízpumpa kenése és az évek alatt összegyűlt dzsuva miatt megéri pár szezononként az 1-2 ezer forint beruházás
Még talán annyit, hogy minél töményebb a fagyálló keverék, annál rosszabb a motor hőleadása. Nagyon régen emiatt javasolták nyáron a desztillált vizet, télen meg a fagyálló folyadékot. A mai korszerűbb fagyállók ettől azért már jobbak ezen a téren is. Én -25 és -30 közé szoktam belőni az autón, motoron ettől gyengébbre, mivel ugyis garázsban telel. A fagyálló beállitott hőmérsékleténél még csak a dermedés indul meg, onnan még néhány fok a jegesedés, ráadásul a blokk is véd egy keveset a hideg ellen, tehát van benne tartalék.
Csak arra próbáltam utalni, hogy a spec hűtőfolyadék a hűtő aluminium volta miatt lett preferálva anno
Egyébként igaz, hogy az alu nincs nagy barátságban egyes fagyálló folyadékok alapanyagával, de a blokkban és a hengerfejben semmilyen kárt nem tesz annak élettartama alatt (lásd pl. Lada hengerfej - ma is mennek a 72-ben kiadott példányok). Viszont az aluminium olcsósága miatt kiváltotta a sárgaréz hűtőket is (most meg már műanyag), az ottani néhány tized mm vastag alulemez nem biztos hogy kibirja 10-20 évig lyuk nélkül. De nagy kárt rövid idő alatt ott sem tesz - mivel nem maróanyag a régi fagyálló sem. De elmondanám, hogy az én 99-es zzr-emben sem piros fagyálló van, én momentán még nem is cseréltem benne. Kétszer töltöttem rá, amikor meg lett bontva a hűtőkör valamiért, illetve fokolom évente.
ha régen is tele volt a motorblokk alumíniummal, akkor a most "nem a motorblokk alu"?
a lényeg, h az alu alkatrészek nincsenek barátságban a sima fagyállóval, ezért kell a piros lötty bele, lehetőleg -35 fok körüli/alatti hígításban.
Nem a motorblokk alu hanem a hűtő.......Fagyállótekintetében. Régen is tele volt a motorblokk aluval - főleg az abból készült hengerfej. Viszont a hűtő elég vékony lemezből készült, és azt képes kilyukasztani, nem a másfélcentis öntvényt........
Sziasztok!
Segítségeteket kérném. A hűtőfolyadékot le akarom cserélni a ZZR-emen. Jó a személyautókba való is avagy valami speciális kell bele? Esetleg tudtok ajánlani valami konkrét márkát/típust?
Köszi előre is.
Üdv.: BR
Egyszer bassz ki velük ha van rá 1 kis időd. Valamivel töltsd fel amitől meg fog állni a szakadt zsiguli , mikor a yard zavarja őket ,mert ellopták a vonat alól a sínt vagy a magasfeszültségű transzformátort a ,,vörösrííííz" miatt!
Biztos jól mutatna a garázsban
Köszi: Sanyeee
http://www.khi.co.jp/english/s...
Viszont van bolt, ahol ha beesel és van elég pénzed azonnal kitolhatsz egy Kawasaki motorkerékpárt.........
Ettől függetlenül vehetsz egy Kawasaki homlokrakodót otthonra, de ezt nem tudod megtenni úgy, hogy bemész érte egy boltba, kiskereskedelemben pedig hozzáférhetetlen.......
Szerintem......
Valaki tudna segíteni, hogy a ZZR600-ra kapható hátsó konzol jó a ZZR400-ra is?
Mivel boltban találtam 600-ra valót, de rendelni kell így nem merem látatlanba megrendelni...
Köszi: Sanyeee
Ebből az alkalomból jelent meg cikk a Motorrevűben, amely végig tekinti ezt a néhány mozgalmas évtizedet. Érdekes dolgokat lehet megtudni belőle. Például egy nagyon rövid ideig tartó meghatározó szerepe volt ebben a Harley-Davidsonnak is.
Mozdonyok, tankhajók, rakéták, repülőgépmotorok, ipari robotok (és rosszmájuaknak is valami: fűnyirók) gyártója a cég. A motorkerékpár gyártás az egyetlen üzletág, amely magánembereket szolgál ki. 32700 embert foglalkoztat, közülük minden tizedik a Kawasaki Bikes-nál dolgozik.
A Z1 a mai napig kultikus mérföldköve, vele a márka végérvényesen felküzdötte magát a négy legnagyobb japán motorgyártó közé.
És ha már ZZR: 1990-ben mutatják be a ZZ-R 1100-at. Már álló helyzetében is szinte szétvetette az erő. Sokáig a világ leggyorsabb sorozatgyártású motorkerékpárjának tartották. Az első motor volt, amelynek 320 volt irva km órájába.
Én nem sok értelmét látom a cserélgetésnek. A zárt rendszer nem igazán koszolódik, a vizpumpát meg a sima csapviz is keni
Viszont nem terhelem a környezetet a leengedett de nem haszontalan fagyállóval, leadni meg nem tudom hogy van-e a környékünkön átvevő hely.
Inkább az a meglátásom, hogy a fagyállógyárak lobbija ez a két évente csere forszirozása. Különben miből élnének
Egyébként igaz, hogy az alu nincs nagy barátságban egyes fagyálló folyadékok alapanyagával, de a blokkban és a hengerfejben semmilyen kárt nem tesz annak élettartama alatt (lásd pl. Lada hengerfej - ma is mennek a 72-ben kiadott példányok). Viszont az aluminium olcsósága miatt kiváltotta a sárgaréz hűtőket is (most meg már műanyag), az ottani néhány tized mm vastag alulemez nem biztos hogy kibirja 10-20 évig lyuk nélkül. De nagy kárt rövid idő alatt ott sem tesz - mivel nem maróanyag a régi fagyálló sem. De elmondanám, hogy az én 99-es zzr-emben sem piros fagyálló van, én momentán még nem is cseréltem benne. Kétszer töltöttem rá, amikor meg lett bontva a hűtőkör valamiért, illetve fokolom évente.
a lényeg, h az alu alkatrészek nincsenek barátságban a sima fagyállóval, ezért kell a piros lötty bele, lehetőleg -35 fok körüli/alatti hígításban.
Igazad van!
Tényleg ki..szott szép! Erőt sugárzó férfias!
Ellenben nekem gyengém a kawazöld, úgyhogy ez is tetszik.
Segítségeteket kérném. A hűtőfolyadékot le akarom cserélni a ZZR-emen. Jó a személyautókba való is avagy valami speciális kell bele? Esetleg tudtok ajánlani valami konkrét márkát/típust?
Köszi előre is.
Üdv.: BR