igen valami ilyesmi lehet nekem is .lekapcsolni nem tudom a lámpát viszont kivettem az izzót és úgy semmi probléma azt mondta egy szerelő srác hogy autóba való lámpa 55/50 izzó van benne az nagyon nem jóóóó akkor ez az eredmény valami 35/30 izzót kellene bele venni az való mociba .... érdekes
szia!
nekem volt hasonló problémám, úgy van most is töltésem, hogy ha le van kapcsolva a lámpám, akkor szépen tölt, ha viszont felkapcsolom, akkor le megy a töltés 11,9 V-ra. Cseréltem feszszabályzót benne, az se volt megoldás, szóval most úgy járok, h városban pl lámpa nélkül, vagy ha tudom h lassacskán meg fogok állni, akkor kb 2 perccel a megállás előtt lekapcsolom a lámpát, hogy töltsön. éjszakai motorozás viszont csak rövid távon javasolt
Sziasztok segítség O07]
Tegnap elmentem ügyet intézni ,moci útközben leállt. Újraindít továbbmegy ,megáll. Kiderült nincs töltésem
Valószínű leégett a generátor tekercsem , azt hiszem.
volt valakinek hasonló problémája? Új vagy felújított tekercs?
én pedig aljas vagyok
mentem már ferrarival, ruf porsche ellen..nem is értem mit akarnak
nos mikor mérjük össze a két paripát a vasárnap reggel 6 óra egy kicsit korai s talán már oly meleg sincsen
az ötezer feletti fordulat csak hatban kell, az autópálya-hajszákhoz...
(meg amikor kötekedik az S8-as a pályán, na olyankor vicces dolgokat tudsz kihozni a gépből, ha elég aljas vagy )
kutya úr érdekes választ adhat, hiszen ő se használja 5 ezres fordulat felett a zx14et, de mégis olyat vett..bár a múltkori lime-party után elég hamar hazaért(ha jól emléxem)..lehet hogy 5 ezer felé húztad kutya úr?
Nem ismerem.Nincs kizárva, hogy igazad van,csak az ember olyan gyarló, hogy a dolgokat szereti a saját bőrén tapasztalni!4 éve van meg, kétszer mentem vele végsebességet.Nekem elég a 200km/h.
lehet ismered Ice36 urat ő volt busás, van egy fjr1.3-ja és vágyakozik vissza egy busára. de mint tudjuk a busa valóban kemény gép éppen ezért átmenet lehet a zx14 mint megoldás. erőben alig rosszabb ugyanakkor minden másban jobb. hidd el hasonló mint az xx-ed..
Sziasztok!
Vadriasztót (sípot)érdemes motorra tenni? ér eggyáltalán valamit?
Elsősorban Kutyaúrhoz intézem a kérdést,de ha valakinek van tapasztalata szívesen fogadom!
Múltkor a Mátrából hazafelé Gyöngyös után majdnem elkaszált egy őz (sajnos) az előttem haladó kocsi csapta el ,még gondolkoztam is,hogy megelőzöm,de jól tettem,hogy nem előztem,mert vagy odatól a kocsinak,vagy elcsapom én
Helló
Nekem van kimondott 500-as mert az én gépem is az volt.A karbival soha semmi gondom nem volt, blokk hiba miatt döntöttem úgy,hogy alkatrésznek kiárulom.
Ha érdekel elérhetőségem az adatlapon.
Sziasztok! Nem tud valaki itt ZZR 500-ra karbisort, jó állapotú érdekel nem szarrákopott. Nem tudom hogy a 600-é jó-e rá, de ti biztosan tudjátok.
Köszönöm
nekem volt hasonló problémám, úgy van most is töltésem, hogy ha le van kapcsolva a lámpám, akkor szépen tölt, ha viszont felkapcsolom, akkor le megy a töltés 11,9 V-ra. Cseréltem feszszabályzót benne, az se volt megoldás, szóval most úgy járok, h városban pl lámpa nélkül, vagy ha tudom h lassacskán meg fogok állni, akkor kb 2 perccel a megállás előtt lekapcsolom a lámpát, hogy töltsön. éjszakai motorozás viszont csak rövid távon javasolt
2) http://www.sportmotor.hu/teszt/kawasaki/?c=1003&r=1815
3) http://hasznaltmotorok.hu/tesztek/teszt/24
Tegnap elmentem ügyet intézni ,moci útközben leállt. Újraindít továbbmegy ,megáll. Kiderült nincs töltésem
Valószínű leégett a generátor tekercsem , azt hiszem.
volt valakinek hasonló problémája? Új vagy felújított tekercs?
Pár hete használok egy 96-os ZZR400-ast. Az a tervem hogy megveszem, de nem értek a motorokhoz műszakilag.
Mit érdemes megnézni rajta, vagy meghallgatni, hogy ne vegyek zsákbamacskát?
Ismerőstől venném, szóval bízok benne, hogy nem rossz. A lány akié, szinte nem is használta, van benne 23e km.
Előre is köszi a válaszokat.
Üdv. Akosz.
mentem már ferrarival, ruf porsche ellen..nem is értem mit akarnak
nos mikor mérjük össze a két paripát a vasárnap reggel 6 óra egy kicsit korai s talán már oly meleg sincsen
(meg amikor kötekedik az S8-as a pályán, na olyankor vicces dolgokat tudsz kihozni a gépből, ha elég aljas vagy )
xx után csak zx14
zx14 után már nincs semmi
Vadriasztót (sípot)érdemes motorra tenni? ér eggyáltalán valamit?
Elsősorban Kutyaúrhoz intézem a kérdést,de ha valakinek van tapasztalata szívesen fogadom!
Múltkor a Mátrából hazafelé Gyöngyös után majdnem elkaszált egy őz (sajnos) az előttem haladó kocsi csapta el ,még gondolkoztam is,hogy megelőzöm,de jól tettem,hogy nem előztem,mert vagy odatól a kocsinak,vagy elcsapom én
Most legyek Kawás?
Nekem van kimondott 500-as mert az én gépem is az volt.A karbival soha semmi gondom nem volt, blokk hiba miatt döntöttem úgy,hogy alkatrésznek kiárulom.
Ha érdekel elérhetőségem az adatlapon.
Köszönöm