Úszóház alján van leeresztőcsavar. Ha van nőgyógyász csavarhúzód, megpróbálhatod kiengedni a cuccot, hátha abban úszkál egy bálna, amit időnként elkap a fúvóka. Membrán nem jellemző, de meg kell nézni.
Ne csodálkozz, hogy nem volt alapjárat. Már ha igazán rendesen szétszedted Kell neki egy keverékképző csavar beállítás, aztán meg a karbi szinkron. A napokban tekergettem én is, elsőre rosszabb lett, mint volt - főleg, hogy előtte nagyon frankóra sikeredett - de második körben sikerült egy stabil, alacsony alapjáratot lőni, ami nem akad fenn, és nem gondolkozik túl sokat.
Még az lesz! De félek az karburátortól tavaly nyáron szétszedtem és utána nem volt alapjárat. Pedig nem rontottam el semmi elméletileg...
Még arra gondoltam h esetleg a karbiba a membrán szakadt el de akkor állandónak kellene lennie a hibának nem?
Légszűrőt kitakarítottam meg a falszívást is megnéztem.
Más tippem nincs. Az az üzemanyagra gondolok. A közelembe van egy lukoil kút eddig ott tankoltam aztán mostanában a shellnél tankolok és nem tapasztaltam fulladást. De lehet h csak most épp nem váltja ki az a rejtélyes indok. Gyertyákat kicseréltem.
Sziasztok!
Van a fórumból vkinek kék(talán kicsit lila) 1.1-es zzr-je Bp-en?
2 napja,este a Bartók Béla úton láttam,kék kipufogókkal. Valami eszméletlen szép hangja volt.A lámpáknál kerékre vette,előtte kicsi drift,brutális látvány és hangzás volt
markolatfűtésem van, de nem szereltem fel: kézvédő nélkül nem sok értelmét látom, quadon is csak lassú tempónál működött a dolog... Tízezer van benne, pontosan egy év alatt (amiből fél évig ki volt vonva a forgalomból )
Akkor már tényleg csak a karburátor tisztítás marad.
De ha már szétszedik lehet rendelek bele egy ilyet:
http://www.carpimoto.com/EN/25...