Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladóvá vált kis kedvencem!
Akit érdekel további infóért írjon vagy adatlapon megtalál mindent.
Jópofa srác lehetsz, ha ennek így örülsz!
Tiszteletem zzr-sk Egy kicsit összetörték a motorom és egy első jobbos index kellene. Valakinek van eladó vagy tudnátok segíteni benne honnan vegyek?
91-92 ZZR 400 hoz kell de ugyan az tudjátok a 600 as is. Köszönöm a segitséget.
Jaku!
El tudnád küldeni mailben a jobb képeket a Partyról?
Helló!

Az a problémám, hogy néha teljesen spontán menet közben elkezd fulladni. PL: 1-es fokozatban tiltásközelig forgatva fullad vagy 6-sebességi fokozatból visszaváltok 2-őt és hirtelen akarok gyorsítani fullad. De ezek nem állandóan fordulnak elő van úgy, hogy 300 kilométer alatt egyszer sem de van úgy h 20 kilométer alatt többször. Ilyenkor megállok és várok egy picit vagy leállítom és visszaindítom és minden rendben van üzemel tovább rendesen. A fulladástól eltekintve normálisan üzemel, jó indul rendesen húz a fogyasztása nem változott csupán ez a néha előforduló fulladás a probléma. Megnéztem, hogy nincs-e eldugulva a szuszogója illetve kicseréltem a benzinszűrőt de nem hozott változást.
(zzr 250 )

Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond?
Az úszó nyerges. Szedd le a féknyergeket, és úgy forgasd meg. Valószinűleg simán menni fog. Valamiért szorul a féknyerged, de itt is lehet a dugattyú berohadva.
Kawasaki zzr 400 N , azt elfeljetettem leirni ,hogy az elso kerek szorul is egy kicsit , nem lehet megporgetni a levegoben , kerekcsapagyat kapott 5000 km -el ezelott .
Milyen tipusú fékről, illteve motorrról van szó? Ha mindkét oldalon dugattyús a féknyereg, akkor a dugattyúk vannak berohadva, vagy nem megy vissza a helyére, vagy ki se megy a helyéről az egyik oldali. Szétszed, kitakarit, megmozgat, szükség esetén gumikarmantyúk cseréje. Ha úszónyerges, akkor a nyeregszerkezetet kell rendbeszedni, mert nehezen mozog, vagy szorul. A betétek rakosgatása nem megoldás, az uj helyre átrakva megint be kell kopnia a normális fékhatás eléréséhez, addig elég szar féked lesz. El kell érni a normális működést - gazdaságosabb és biztonságosabb is.
komplett viz pumpám van 5ezer forintért
hy. ellenoriztem a fekbeteteim elol , es azt vettem eszre ,hogy a jobb elso kulso beteten kb 1mm anyag , mig a baloldali kulso beteten latszanak a kopas jelzo csikok is ,mintha "uj" lenne . (a belsoket nem lattam feny mellett sem)

mi lehet az oka ? mit tehetek ellene ? az jo megoldas ha a beteteket elol felcserelem a 2 nyereg kozott ?

valaszokat elore is koszonom .
Segitséget szeretnék kérni!
kawasaki ZZR 400 víz szivatyú szimering-re lenne szükségem .Kérem aki tud segítsen.
Milyen volt a lime party? Jól éreztétek magatokat? Mennyit lehetett a pályán menni?
itthon... egy óra alatt
Én olyan 5 felé...
ki mikor érkezik a ringre?
Okés! Kinézek...
Jah meg úgy gondoltam hogy most nehezítek és pályázás közben kereket cserélek :D
Egyébként gondoltam rá, csak olajat macerásabb mint légszűrőt :) de most viszem a kawasakis bézbólsatyeszt tehát nagyon trendin fogok kinézni, tudod kutya a stílus mindenek felett :)
megmondom őszintén, hogy csalódtam benned... azt hittem, h idén is a pályán fogod cserélni a frissen vásárolt alkatrészeket
Jóaz bele! Végül 2,6 lityó olaj jött ki belőle tehát 5000 alatt kb. 1 lityót nyelt el. Rosszabbra számítottam a nívószintből kiindulva.
hiába, az újrahasznosított Mol Botond megteszi a hatását
Nah olajcsere is megvót...készen állok a holnapra!
Most már nem ősöreg Zetor hangja van hanem csak sima traktor :)
Jön a Piros is :)
Sajna én nem tudok menni a lime partyra !

Csak azt nem értem miért kell péntekre tenni az ilyet? Miért nem lehet az ilyet szombatra tenni ?