Az úgy jó, ahogy van. Le kell lógatni valahol, 1100-on bal oldalt, az olajbeöntő nyílásnál van ez a kis kémlelő izéke, és azért van ledugózva, hogy lássad, mi újság van a légszűrőházban, folyadékmennyiségileg.
Ha jól látom, akkor ha az a motorblokk felől jön, akkor nem kell bedugva lenni sehova se, ha viszont a légszűrőből jön, akkor a váltóház tetején levő nyílásba kell bedugni.
De ha rosszul mondtam a többiek kijavítanak
A ismerősöm küldött nekem két képet, hogy segítsek neki. Van nála egy zzr600. Én nem tudom megnézni az enyémen, mert nem vagyok otthon, úgyhogy a ti segítségetek kéne. Kérdés: miért van bedugva az a cső, és nem kéne-e annak csatlakozni valahova? Képek:
Újabb segítségre szorulok...
A slusszkulcs elfordítása után nem történik semmi. Sem a helyzetjelzők, sem a fokozatjelző, sem a duda, világítás... semmi nem történik, mintha el sem fordítottam volna a kulcsot. A motor nem ad ki hangot, vagy bármi "életre" utaló jelet... semmit.
Ötletek?
("Remélem", költeni kell rá, hisz 2 hónap alatt "mindösszesen" kb 2 kilót költöttem rá, de még most sem az igazi... )
Mi, Misivel tegnap este értünk haza Szerbiából!
Egy hétre mentünk ki, reméltük, hogy jó időnk lesz stb, sajnos egy kicsit másként alakult.
Már úgy indultunk ki múlthéten, hogy én beteg voltam, teljesen belázasodtam stb, mire leértünk.... jól megfáztam... (hideg volt a medence vize)
A lényeg, hogy leértünk. Aztán a betegség kitartott (még tart mindig ), de pénteken hál istennek az idő is szép volt, és kicsit jobban is voltam, akkor elmotoroztunk Újvidékre, nagyon szép volt. Mondjuk szerintem teljesen úgy néz ki, mint Budapest...
Szombaton haza autópályán... Ez uncsi volt.
Azt sajnáltuk, hogy a rossz idő és a betegség miatt keveset tudtunk ott túrázni. Összesen 957 km-t mentünk.
Nekem nagyon tetszett!
Köszi, de igazából az érdekelne, hogyan lehet felrakni a 600as zizire Úgy néz ki, az egyik cimbim hozna nekem egy majdnem olyat, mint a tied ingyé, csak így első pillantásra nincs előttem, hogyan kéne felraknom
Lenne kedv megismételni a tavalyi ZZR-es őszi összeröffenést komolyabb keretek között?
Szervezett túrával, vezetéstechnikai tréninggel (oktatókkal) stb.
Ha igen, a szeptember 4-i dátumon össze tudnánk hozni egy találkozót a fenti programokkal.
Vélemény?
Azon keresztül a légszűrő házból tudod leengedni a lecsapódott olajat és vizet!
De ha rosszul mondtam a többiek kijavítanak
Benne vagyunk.
A slusszkulcs elfordítása után nem történik semmi. Sem a helyzetjelzők, sem a fokozatjelző, sem a duda, világítás... semmi nem történik, mintha el sem fordítottam volna a kulcsot. A motor nem ad ki hangot, vagy bármi "életre" utaló jelet... semmit.
Ötletek?
("Remélem", költeni kell rá, hisz 2 hónap alatt "mindösszesen" kb 2 kilót költöttem rá, de még most sem az igazi... )
Mi, Misivel tegnap este értünk haza Szerbiából!
Egy hétre mentünk ki, reméltük, hogy jó időnk lesz stb, sajnos egy kicsit másként alakult.
Már úgy indultunk ki múlthéten, hogy én beteg voltam, teljesen belázasodtam stb, mire leértünk.... jól megfáztam... (hideg volt a medence vize)
A lényeg, hogy leértünk. Aztán a betegség kitartott (még tart mindig ), de pénteken hál istennek az idő is szép volt, és kicsit jobban is voltam, akkor elmotoroztunk Újvidékre, nagyon szép volt. Mondjuk szerintem teljesen úgy néz ki, mint Budapest...
Szombaton haza autópályán... Ez uncsi volt.
Azt sajnáltuk, hogy a rossz idő és a betegség miatt keveset tudtunk ott túrázni. Összesen 957 km-t mentünk.
Nekem nagyon tetszett!
Egy pár képet mellékelek!
Üdv mindenkinek.
Ki van már találva, a Lámpatest tetején gyönyörűen elfér a trafó.
videjó
Szervezett túrával, vezetéstechnikai tréninggel (oktatókkal) stb.
Ha igen, a szeptember 4-i dátumon össze tudnánk hozni egy találkozót a fenti programokkal.
Vélemény?