Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy betű eltér.zXr
funkciója a távtartás lenne csak,illetve hogy az utasnak megmaradjon a lábtartó,mert így (szinte) lehetetlen úgy felrakni,azaz egy konzollal hátrébb lehetne fogatni kicsit.
egyéb dolgok a régen is említett szúrófény vagy miaz,meg gps konzol meg szivargyújtó...
a lényeg hogy egy gyakorlott túrázó tanácsai nagyon megkönnyítenék az életemet
tudom ezekhez a dolgokhoz nem jó típust vettem,de nincs lehetetlen
glezmen!


Nem említettem egy lapon csak egymás után próbáltam ki őket. Először a VFR-t, aztán a gixert. A gixert egy szóban tudom összefoglalni. "Játékszer". A szó nem pejoratív értelmében, és főleg nem az én számból, és nem az én 3000km körüli "tapasztalatommal". Szóval csak annyit akartam mondani, hogy az teljesen másra való, olyan egyedül motorozós, néha gyógyszer elgurulós motorozásra. Egyáltalán nem kényelmes, a VFR hidraulikus kuplungja után egy kész "kínszenvedés" volt a váltás, de mégis libabőrös tudott lenni az ember tőle. Egyszóval nem rossz, csak más. Nem az én világom, de jó volt belekóstolni.

A VFR viszont azóta lázban tart. Nem szeretnék ilyen márka hűtlennek látszani, de nagyon megfogott, és azóta nézem a VFR hirdetéseket. Ugyan se pénz, se jogsi nincs még rá, de nem lenne, rossz ha már holnap lenne egy ilyen vas a garázsban.

Addig is....

Kutya!

Szeretnék rendelni tőled a 400-as Zizire egy komplett láncszettet, mert nem tudom tovább húzni.
Hogyan lehet rendelni, illetve a legegyszerűbben átvenni? Gondolkoztam azon is, hogy Érdről leugrok Dunaújvárosba, legalább kellemeset a hasznossal.
Tehát a kérdés, hogy pontosan mennyi lenne, és hogyan lehet megrendelni és átvenni.

Köszönöm!
a ZZR-hez elég egyszerű megoldani az oldaldoboz/táska tartót, a lábtartó és a két felső kampó háromszöge jól kiadja nyugodtan, ha van még kérdés
okés
amikor kérek egy számlaszámot és utalok is,na onnantól 100%-ig biztosra mondom hogy kell
remélhetőleg még ebben a hónapban sikerül minden.
konzolt nem csináltok egyedileg (oldaltáskának)?
kicsit félek egyedül nekiállni
meg millió egy kérdésem van még,olyan felkészítést kap a motorom mint eddig még soha
1-2 nap alatt megva, a működőképességét azonnal le tudjuk mérni a kézi teszterrel, mérőautós tesztnap általában kétszer van egy évben, valszeg kora ősszel lesz.
még nem mondtam le róla csak mindig külföldön vagyok,de már csak pár napig.kb mennyi idő a beszerzés onnantól hogy szólok?
(+beszerelés +teszt esetleg)
Ja meg helyileg Dunaújváros?
Ezt a lengyel túrát meg is ejtem hamarosan
szia,
köszönöm, igyekeztünk jól összerakni
továbbra is van blokkoló nálam, 2 ill. 3 fejes verzióban, 35 és 45 EFt, nekem a háromfejes van a Kawán és az autón is.
azert azon, hogy a VFR-t egyutt emlited egy gixerrel, akar meg is sertodhetnek
de maradjunk annyiban, hogy teljesen mas a ket gep, teljesen masra is valok, varosban ide-oda jaszkarizashoz jobb valasztas a GSX-R, de ahogy kiersz a varosbol, csakis VFR ;)
azt meg mar megkaptad a masik topicban, hogy a Viffer jo vetel:)
Jó estét mindenkinek
Kutya olvastam ezt a lengyeles túrát meg egy forgalombahelyezéses cikket is,mindegyik nagyon jó lett,szóval úgy döntöttem itt köszönöm meg őket
Egyébként foglalkozol még laserpro-val?
(forgalmazás,beszerelés,tesztelés - mennyi?)
hogy mitől hajtogatódott be, az számomra is rejtély marad, valószínűleg a véletlenek szerencsétlen egybeesése...
valószínűleg olajos, mert kicsit be lettek kenve a dugok mielőtt fel lett téve a hengerfej, hogy kapjanak egyből kenést...
mondjuk nálam az a rész maradt meg, ami a 3 másik gyertyán is látszik, hogy szép "őzbarnának" kell lenni, és akkor nincs problematika.
Az egyik gyertyád különlegesen szép, az vajon mitől hajtogatódott be?
Látom a görbe elektródát de ami még nem tetszik az a színük. Olajos vagy kormos, hogy ilyen fekete mindegyik?


Nagy volt a csend, hétvégén még semmi, most meg nem tudom milyen ötlettől vezérelve én is aa Kawa oldalára tévedtem és láss csodát... Pedig már teljesen letettem róla.
Sziasztok!

Kész lett a hegnerfejjavítás, eddig még bejáratós fázisban a gép, és úgy tűnik minden ok, DE!
miután elhoztam elkezdett menet közben dadogni a motor, és olyan volt mintha utógyújtása lenne, állandóan visszadurrogott, nah mondom ne már megint vmi gebasz!
De hála égnek egyszerű volt a probléma, csak a megtalálásáig vezető út volt göröngyös.
1. tipp: gyertyák,
2. karburátor
Nézzük az elsőt, nincs a készeletemben gyertyakulcs, de szerencsére a cégntől hoztam egyet, ezzel és kisebb nagyobb anyázásokkal (utban voltak a trafók) sikerült kitekerni a gyertyákat, de ugye kiszedni már nemtudtam, mert nem ragadt benne a kulcsban.... röpke 40 perc szarakodás után bevillant hogy a pipák is jók lehetnek valamire, így azokkal sikeresen kiszedtem a gyertyákat, és a következő kép tárult elém, egyértelmű a hiba oka úgy gondolom...
Innentől sima volt minden, pöcc röff, megy mint az álom, csak be kell járatni finoman.
Gondoltam megosztom veletek, nehogy hasonló cipőbe essetek....
Mégis lesz ingyenes pályanap - Lime Party 2011, augusztus 26-án!
Részletek és regisztráció - ITT!
.
Hát ez nem semmi...

Elolvastam a cikket. Eléggé lazán kezelik az ügyet a Kawasakinál.
Egy ismerősömnek volt, nagyon szerette azt a motort. Mechanikailag megbízható, gond nem volt vele.
V4-es blokk, fogaskerekes vezérlés, igazából agyonüthetetlen, ha karban van tartva. Mindenképpen ajánlott kategória
2009-es 800ast vezettem talán, ami persze teljesen más, de hatalmas élmény volt. A hang, az valami gyönyörű, a sor4 elmehet legelni mellette
ötéves kor felett már nem számít, h mennyi idős, v hogy milyen gyártmány, csak az, h ki volt a gazdája.
ki kell fogni egy gondosan karbantartott darabot, ami persze egyáltalán nem könnyű.
Igen, igen, én is csak olyant nézek, ami még olyan, és karburátoros.
Előny, hátrány?
Kicsit félek ilyen idős gépet venni, főleg következő lépcsőfoknak, de az ereje, és a többi, az valahogy megfogott.
a VFR nem rossz gép, nem véletlenül fogyott annyi belőle - de csak a fogaskerék-vezérlésűeket érdemes lesni.
Sziasztok!

Tudom ezért a kérdésért megleszek itt lincselve, de azért próba cseresznye alapon gondoltam megkérdezlek titeket.

Tegnap kipróbáltam két mocit is, egy VFR 750-et, és egy GSXR 600-at, utóbbiról nem is kérdezek, mert az annyira nem mozgatta meg a fantáziámat.
NA DE !
A 750-es VFR olyan 95 körüli évjárat volt.
Vannak esetleg valakinek tapasztalatai? Pro- kontra.

Tudom van erre egy alkalmasabb fórum, de én bennetek bízom.

Előre is köszi!
sovány vigasz
Sziasztok!
Bocs,hogy beírok ide ,segítség kellene budapestiektől.
Garázst,vagy vmi fedett helyet keresek a kawámnak. XI.ker,-ben. Ha vki tud értelmes dolgot kérem jelezze. Ha lehet még ma,mert holnap költözöm. Időben van,nem?
Előre is köszi!