Ez emlékeztet még az én régi ZZR-es kalandomra mikor a szlovák túra előtt lezúztam a Dobogókőn. Akkor nézett ki az enyim így csak Ikarus lámpával. Nah ott 100 kilométeren felfalt egy tank benyát :) Bár megismertem Zizzert! :)
Bár meg kell mondanom, hogy sokkal csúnyábbra számítottam kopaszon.
Itt csak a buta lámpa, az ócska faridom meg a semmibe meredő RAM csövek gázosak. Ahogy látom a tank túlnyomó többségben gittből lett faragva.
Áronka mondá, 7 után lészen otthon, namost ha így esik ez a @#&+*- eső akkor nem veszem elő, és a menetred vasárnap esti érkezésre módosul.
Tehát nemeső eső esetén 6-7 között, eső eső esetén vasárnap R-GO légy oly bátyám, és vedd magadhoz a nap végén a motyót! Kösziköszi
KillBill mocijába tegnap este cseréltük ;)
Oldalsó két konzol le (bal oldali 3 csavar - jobb oldali 2 csavar), óra körülit úgyszintén (2 csavar) aztán óra alatt kettő db csavar. Két kábel csoki kikapcs és sebességmérő le, óra ki. Az izzók sima gumi dugóba vannak, ki kell húzni. Az izzók 12v - 1.7W. Kawasaki gyári száma: 92069-1059 . Érdemes egyformákat rakni, nekem az egyik 2.5w és "szúrja" a szemem, csak lusta vagyok kicserélni.
A két probléma megoldása összefügg: szedd le az elejét és hallgasd meg úgy a zörgést. A műszerfalat szét kell csavarozni, izzót kivenni, leolvasni, kicserélni. Nem bonyolult, csak egyféleképpen lehet összerakni :)
Olyan 5500-6500 fordulatig valami iszonyat rezonálást hallok, érzek a motor eleje felől. Próbáltam megkeresni honnan jöhet de nem jöttem rá. A kritikus tartományban, menet közben próbáltam "tapogatózni, hogy mi lehet a baj, műszerfal, tükrök, idomok, de nem talált egyik sem. Mintha a tank alól jöhetne talán, vagy én nem is tudom, de nagyon idegesítő. Volt már valakinek ilyen jelenség? Vagy esetleg valami tipp?
Farkastörvények alapján igazad van, de fotók alapján valósnak tűnik az óraállás. Gyári kulcsok, sértetlen gyári dobok, csavarfejek, több árulkodó jel is van arra, hogy frankó lehet a 28000.
elkorcsosult....
olyan, mint ha génhibás lenne...
Na jó, nekem nincs jogom ilyeneket írni, én nem értek a motor építéshez, de elsőre ez jutott az eszembe róla... bocsesz...
Bár meg kell mondanom, hogy sokkal csúnyábbra számítottam kopaszon.
Itt csak a buta lámpa, az ócska faridom meg a semmibe meredő RAM csövek gázosak. Ahogy látom a tank túlnyomó többségben gittből lett faragva.
Tehát nemeső eső esetén 6-7 között, eső eső esetén vasárnap R-GO légy oly bátyám, és vedd magadhoz a nap végén a motyót! Kösziköszi
mikorra várható a mozdony befutása a dunaújvárosi állomásra?
Köszönöm a segítséget, és utólag is BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! Még vagy százat!
és persze: boldogat!
Szülinapi ajándékom (a bal oldali ):
KillBill mocijába tegnap este cseréltük ;)
Oldalsó két konzol le (bal oldali 3 csavar - jobb oldali 2 csavar), óra körülit úgyszintén (2 csavar) aztán óra alatt kettő db csavar. Két kábel csoki kikapcs és sebességmérő le, óra ki. Az izzók sima gumi dugóba vannak, ki kell húzni. Az izzók 12v - 1.7W. Kawasaki gyári száma: 92069-1059 . Érdemes egyformákat rakni, nekem az egyik 2.5w és "szúrja" a szemem, csak lusta vagyok kicserélni.
Nálam volt hasonlo, a szelepfedélen van a szellőztető, vagy mi, 2 gumicső, ami közösben bemegy a légszűrőbe, nah nekem abból jöttek ki a hangok...
Még egy kérdés.
A fordulatszám mérőnél kiéget egy lámpa, és nem teljes a megvilágítás.
Tudja valaki milyen izzó kellhet bele? Bonyolult a csere?
Köszi.
Egy régebbi problémával fordulnék hozzátok.
Olyan 5500-6500 fordulatig valami iszonyat rezonálást hallok, érzek a motor eleje felől. Próbáltam megkeresni honnan jöhet de nem jöttem rá. A kritikus tartományban, menet közben próbáltam "tapogatózni, hogy mi lehet a baj, műszerfal, tükrök, idomok, de nem talált egyik sem. Mintha a tank alól jöhetne talán, vagy én nem is tudom, de nagyon idegesítő. Volt már valakinek ilyen jelenség? Vagy esetleg valami tipp?