segítségre lenne szükségem,méghozzá zzr600d modelhez kellene kuplung bovden ,de olyan ami müködik a 32-es genmar magasítóval.kb csak 3cm-vel kéne hogy hosszabb legyen mint az eredeti.kihelyettesítési ötlet?előre is köszönöm.
Sziasztok!
Szeretném kérni a segítségeteket. ZZR-250-hez szükségem volna egy jobb oldali olajdeklire,amin a kémlelő ablakocska van.Ha esetleg valakinek tud eladót,kérem jelezzen.
köszönöm! Mogyesz
ha valaki netán ismer egy zzr1200 ezüst motorost egerben a hadnagy úton, vagy netán fórumozik, szóljon mert szomszédok vagyunk és megnézném a mociját ha engedi
mert nagyon szép hangja van és 10 méterről f*szán néz ki
D-s modell a tied, vagy az már E-s?
mert nálam is csinálta ezt, egy párszor, olyan tünetekkel, mintha elfogyott volna a benzin a rendszerből, karbitisztítást mindenképp csinálj, meg a tankot is ki kell pucolni, mert az évek alatt képződött rozsda bekerülhet a rendszerbe, ha nincs benzinszűrő a tank után kötve, mindenképp érdemes bele egyet tenni, nálam ez orvosolta a problémát...
Annyit tudok még tanácsolni, hogy ha legközelebb elindul, nálam szivatóval egyből elindult, kicsit pörgettem, és mintha mi sem történt vona, mehettem is tovább...
első tipp: gyújtógyertya, esetleg gyertyakábel is, mivel az autópályán, nagy fordulaton csinálta csak, tartós terhelésnél.
ha nem segít, akkor karbi takarítás és szinkron, esetleg tank takarítás is, hátha vmilyen szennyeződés van benne.
Sziasztok!
Friss 600-as tulaj vagyok (Bp.), és hétvégén volt egy egri túrám, amin a következő történt: odafelé autópályán beálltam kényelmes 140-re, nem is volt semmi gond Hatvanig, ott elkezdett rángatni és nem húzott egyáltalán. Épp volt egy pihenő ahová kiálltam, alapjárat még volt valami, de olyan hangja volt, mintha nem menne az összes henger. Leállítottam, megreggeliztünk, pihengettünk, fél óra után egy próba: pöccre indult, semmi probléma. Megjártuk Egert, szépen egyenletesen járt, húzott ahogy kellett. Aztán hazaérkezés jött a feketeleves, otthon előtt 10km-el megint elkezdett rángatni, aztán le is állt. Vártunk megint, de most nem akart beindulni, úgyhogy menteni kellett. Valami tipp, vagy tapasztalat, hogy mi lehet ez? Amúgy a gép 94-es.
Köszi előre is!
b
A gépemnek volt egy kis dugulása, de egy alapos karbitisztítás segített rajta. Azt vettem észre azóta, hogy olyan 7-8 ezres fordulatig mintha bizonytalanabb lenne, apróbb torpanások érződnek. Plusz ha kicsit többet gurulok motorféken, akkor elkezd visszadurrogni a kipufogó. Szinkronizálni kellene?
A pucolástól szép egyenletes alapjárata lett, meg könnyebben is indul hidegen.
@rash: ezúton is köszönöm a karbis írásodat, sokat segített! :)
Helló mindenkinek
Bocs a zargatásért,de a régi zizimből még van sok alkatrész,ha valakit érdekelne keressen.Elérhetőség a lapomon.
A gép 92-es 500ccm D modell.
Széles utat mindenkinek
Sziasztok!
Bocs a zavarásért!
Ha vki tud garázst,vagy vmi fedett helyet a kawámnak ,légyszi szóljon! XI.kerületben,már mindegy,hogy csak legyen itt velem a ninja .
egy ha'zi karbi szinkron muszert tervezek csinalni , nem tunik bonyolultnak ,
van vkinek tapasztalata ,hogy hova kell dugni a csoveket , es melyik csavart kell allitani , tovabba milyen sorrendben ?
segítségre lenne szükségem,méghozzá zzr600d modelhez kellene kuplung bovden ,de olyan ami müködik a 32-es genmar magasítóval.kb csak 3cm-vel kéne hogy hosszabb legyen mint az eredeti.kihelyettesítési ötlet?előre is köszönöm.