Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenképp olyan szervizt keress, ahol már csináltak ZZ-R-t, mert 150 és 300 között simán ingadozhatnak az árak, én 200-at tartok reálisnak.
Csak hát 200-ért teljesen frankó FJ 1100-at lehet kapni, 28000 kilométerrel.
vmi ilyesmi http://www.youtube.com/watch?v...
ez 6000 km -rel ezelott volt ,azota ma'r egy kicsit jobban hallhato'
abban esetleg tudsz segiteni ,hogy mito''l van a zzr 400N- nek olyan ciripelo''s hangja , olyan mintha a szelepek kopogna'nak , fordulatsza'mmal egyenesen ara'nyos hasonlo ,mint ez(csak ez zzr 400 D) :
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...


mondjuk lehet ,hogy az enye'm nem kopog ennyire

koszi
Áront keresd meg ( www.quicksteel.hu ) ő tud neked komplett árat mondani, csinált már (pár) ilyet.
egy ilyen javitas :
Vezérműlánc csere, komplett hengerfej felújitás -szelepülések csiszolása, szelepek becsiszolása, szelepszárszimmeringek, szelephézag, sikolás

mikor szukseges ? es kb mennyibol jon ki ?

koszi
hello

zzr 400 - on milyen ido''kozonke'nt kell veze'rmu''la'ncot cserelni ?
vagy va'rjam meg amikor ma'r nagyon csorog ?

koszi
inkább egy Kawához értő szerelőt vigyél, ugyanis mire kompresszió baja lesz a négykilósnak (ált. 50-70 EKM), már más gondokkal is küzdeni fog...
ráadásul a gyenge kompressziót általában nem a kopott henger ill. dugattyú okozza a kawán.
Helosztok!
Most állok egy ZZR 400-as vásárlása előtt. Nem tudja valaki a gyári kompresszió értékeket? Nem akarok zsákbamacskát venni, ezért viszek egy mérőt :)
Köszi!
Én is azt hittem amíg le nem kellett szedni... Sosem volt balesetes a gép de a műanyag 100 darabra esett. A többi idommal semmi baj, rugalmasak frankón de az eleje tényleg nem piskóta leszorítóerőt kap. Amúgy a mini egy ZX-9R sárvédő, az se sokkal lassabb motor, ide is jó lesz. Azért megcsináltatom a gyárit is, most ajánlottak egy spéci ultrahangos eljárást, meglátjuk. Egy próbát megér.
Semmi rendellenes, különben ki sem kevertettem volna a színt a festéséhez. Leteszteltem rendesen, no.
Az én '97-esemen áll a műanyag mint Katiban... (kop, kop, kop)
Bazz, ez kemény. Nálam amúgy a K1-é mindent visz
Állítólag van ennek a "szoknyának" valamiféle leszorító hatása az elsőkerékre. Tapaszatlatokat kérünk 250 felett mi a helyzet "miniben"...
Nos nekem volt ilyenem... Csodálod, hogy herótom van az indokolatlan méretű műanyagoktól?!?
Jobban csípem a lányokon a miniszoknyát, mint a földig érő rettenetest. Mellesleg porlad el az összes gyári, nincs egy épkézláb bontott ráadásul ha ki kell venni a kereket akkor ezt nem kell levenni de ha véletlenül le kell venni akkor is max két perc.
Sárvédő?
Nem rossz, de szerintem a gyári jobb (szebb)...
Funkcióját ellátja majd?
Elkészült! Kinek tetszik?
Ja, hogy mi?
Szuper
Hali! Köszi az infót, működik a gépsárkány. Karbi beállítási gondok voltak. VECSÉSEN az APRILIA-nál megcsinálták, és jó is lett.
Szia!

Nem hívtál!
Itthon vagyok, ha van időd, gyere át az izzókért...
Nincs a reglapodon a tel számod, így sajnos nem tudok rádcsörögni...
Bocsesz.
Sziasztok !

Ha vkit esetleg érdekel !

http://www.kepesmotor.hu/kawas...
hány darab kellene
a váz ára 70ezer forint
Semmi!
Kicsit a kuplung körül nézelődtem és annyit vettem észre h a kuplungkosaram egy picit lóg de ez szerintem nem okozhat ilyen gondot.
Ezenkívül mindet rendben találtam.
Kopott tengelyekre/furatokra/perselyekre gondolok.
Karburátort nem néztem de nem tudom h az okozhat-e ilyet?
A gyertyák nem épp őz barnák egy kis korom van rajtuk de nem vészes.