Mindenképp olyan szervizt keress, ahol már csináltak ZZ-R-t, mert 150 és 300 között simán ingadozhatnak az árak, én 200-at tartok reálisnak.
Csak hát 200-ért teljesen frankó FJ 1100-at lehet kapni, 28000 kilométerrel.
abban esetleg tudsz segiteni ,hogy mito''l van a zzr 400N- nek olyan ciripelo''s hangja , olyan mintha a szelepek kopogna'nak , fordulatsza'mmal egyenesen ara'nyos hasonlo ,mint ez(csak ez zzr 400 D) : http://www.youtube.com/watch?v... http://www.youtube.com/watch?v...
inkább egy Kawához értő szerelőt vigyél, ugyanis mire kompresszió baja lesz a négykilósnak (ált. 50-70 EKM), már más gondokkal is küzdeni fog...
ráadásul a gyenge kompressziót általában nem a kopott henger ill. dugattyú okozza a kawán.
Helosztok!
Most állok egy ZZR 400-as vásárlása előtt. Nem tudja valaki a gyári kompresszió értékeket? Nem akarok zsákbamacskát venni, ezért viszek egy mérőt :)
Köszi!
Én is azt hittem amíg le nem kellett szedni... Sosem volt balesetes a gép de a műanyag 100 darabra esett. A többi idommal semmi baj, rugalmasak frankón de az eleje tényleg nem piskóta leszorítóerőt kap. Amúgy a mini egy ZX-9R sárvédő, az se sokkal lassabb motor, ide is jó lesz. Azért megcsináltatom a gyárit is, most ajánlottak egy spéci ultrahangos eljárást, meglátjuk. Egy próbát megér.
Bazz, ez kemény. Nálam amúgy a K1-é mindent visz
Állítólag van ennek a "szoknyának" valamiféle leszorító hatása az elsőkerékre. Tapaszatlatokat kérünk 250 felett mi a helyzet "miniben"...
Jobban csípem a lányokon a miniszoknyát, mint a földig érő rettenetest. Mellesleg porlad el az összes gyári, nincs egy épkézláb bontott ráadásul ha ki kell venni a kereket akkor ezt nem kell levenni de ha véletlenül le kell venni akkor is max két perc.
Semmi!
Kicsit a kuplung körül nézelődtem és annyit vettem észre h a kuplungkosaram egy picit lóg de ez szerintem nem okozhat ilyen gondot.
Ezenkívül mindet rendben találtam.
Csak hát 200-ért teljesen frankó FJ 1100-at lehet kapni, 28000 kilométerrel.