Sziasztok, hétvégén gurultam a Zizivel 50 km-t egyhuzamban!
Mikor megálltam nem tudtam kulccsal leállítani, csak a motorstoppal, de világítás minden rajtamaradt. (Indulni indult) Utána mentem vagy 5 km-t szintén ugyanez! Biztosítékokat kihúzgáltam nem reagált semmire! Majd lezártam a kormányzárat, lehúztam az első lámpáról a csatlakozást és úgy hagytam világító műszerfallal! Mikor visszaértem megint mennem kellett egy pár száz métert, és akkor végre leállt kulccsal is! Visszaraktam az első csatlakozót, majd csak úgy megint elkezdett minden világítani! Utána meg nem akart beindulni! Forgattam össze vissza a kulcsot de semmi, már az aksi is megmerült, tologattuk is, közben a kulccsal játszottam hátha és egyszer tologatás utáni indítózásnál, mikor már mindenki kimerült végre beindult! Hála Istennek! Góóó haza szintén jó 50 km! :D
Este leszedtem az aksi sarkot mert persze megint nem lehetett lekapcsolni semmit, itthon már volt szerszám! Reggel gyújtáskapcsolóra gyanakodván, leszedtem és szétszedtem azt, de semmi különös nem volt vele! Megtisztogatva, bekenve, összerakva, megméricskélve minden stimmelt! Mikor összedugtam még mindig világított minden! Bogarásztam a kapcsolási rajzot mindent, gyújtáskapcsoló nélkül is világított, na mondom itt valami zárlat lesz! Utána egyesével elkezdtem kiszűrni az elemeket, hát a második egységnél a fesszabályzónál kicsit megmelegedett csatlakozó, leszedtem és látom kifolyt egyik lábánál a forrasztó ón és összezárta a másik lábbal! Kipattintottam a kettő közül, összedugtam mindent, aksi sarok fel és lás csodát most már nem világított minden. Utána visszaépítettem a gyújtáskapcsolót is és működött minden, ahogy kell! Beindítottam szépen járt, feszültséget is leszabályozta, úgy nézett ki minden ok, csak ahogy mentem egy próbakört elég jó meleg volt! (Kb. vagy 10 km-t mentem)
Így most úgy döntöttem megnövelem a hűtőfelületet plusz kap egy számítógép ventilátort!
Mit szóltok hozzá?
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget ha lehet. Tegnap vettem egy zzr 400 ast, 90-es évjáratú. Szépen dolgozik, nem füstöl stb. de melegen egy kicsit nehezebben indul.(jobban oda kell húzni a gáznak) Mi lehet a probléma, karbi beállítás vagy gyertya? Segítségeteket előre is köszönönöm!
Nekem itt van helyben, de valahogy nem vonz a melegben való motorozás néhol gyökkettővel böszme tömegben, ahol rengeteg a veszélyes elem, meg a hűtőventillátor hangjára sem vagyok kiváncsi Így marad a fotózás
Jövő hét szombaton (2011.06.11) lesz a Harley találkozó keretein belül a felvonulás Alsóörs és Tihany között!
Jó idő esetén lenne kedvetek részt venni rajta?
Még korábban mi úgy csináltuk, hogy Tihanytól mentünk egy kört a balcsi körül, aztán úgy haza. Valahol megállnánk fürdenénk egyet, aztán estefelé haza!
Délbe kezdődik a felvonulás úgy hogy pestről érdemes fél 9 felé elindulni.
Ha többeteket érdekel, akkor beszéljük meg a részleteket!
remélem én általában úgy vagyok vele, hogy egyenesen fut, nem füstöl, rendesen kiforog szépen jár akksit jól tölti, fékek rendben akkor túl nagy para nem lehet...ha igen azt meg így is úgyis bekajáltam volna...gondolom én
Szerintem szép gép, hogy én is beleszóljak!
250-esekbe MI-t kéne kérdezni, neki is ilyen van és elég jól vágja a témát!
De ha tip-top élőben is a motor, akkor nagyon nem nyúlhatsz mellé!
amíg a motort nem láttam és nem mentem vele, addig nem élem bele magam semmibe ott majd minden kiderül....mondjuk nem bánnám ha valaki el tudna jönni velem aki ismeri a Ziziket dehát nincs egy olyan ismerősöm sem
Nem akarok kötekedni, de tényleg nézd át a motort...
Itt azt írtad: "Ő megvette hogy majd leteszi a jogsit, de nem lesz rá pénze, mert gebasz van a családban ezért eladná."
A hirdetésben pedig ez szerepel:
LEÍRÁS
Irányár, esetleg csere is érdekel. ?
Csere minek, ha erre sem volt pénz?
Lehet, hogy én csak egy csaj vagyok, de ez elég fura?
Sokat bizniszelgetek én is, és az ellentmondások sosem jelentenek jót!
Nézd meg alaposan, egyébként tényleg gyönyörű, és drukkolok, hogy jó legyen, és a tiéd legyen! Jó kezekben a helye!
&rash nagyon ért ehhez, és persze a többiek is, én legkevésbé...
Nekem csak fennakad a szemem ilyen apróságokon...
Azért kérdezz rá!
Szép történet. Annyi a lényeg, hogy járd körbe a motort és gondolatban cserélj ki minden hiányos/kopott/görbe/utángyártott alkatrészt eredeti újra, és ezek összegének felét, harmadát alkudd le az árból.
:)
Mikor megálltam nem tudtam kulccsal leállítani, csak a motorstoppal, de világítás minden rajtamaradt. (Indulni indult) Utána mentem vagy 5 km-t szintén ugyanez! Biztosítékokat kihúzgáltam nem reagált semmire! Majd lezártam a kormányzárat, lehúztam az első lámpáról a csatlakozást és úgy hagytam világító műszerfallal! Mikor visszaértem megint mennem kellett egy pár száz métert, és akkor végre leállt kulccsal is! Visszaraktam az első csatlakozót, majd csak úgy megint elkezdett minden világítani! Utána meg nem akart beindulni! Forgattam össze vissza a kulcsot de semmi, már az aksi is megmerült, tologattuk is, közben a kulccsal játszottam hátha és egyszer tologatás utáni indítózásnál, mikor már mindenki kimerült végre beindult! Hála Istennek! Góóó haza szintén jó 50 km! :D
Este leszedtem az aksi sarkot mert persze megint nem lehetett lekapcsolni semmit, itthon már volt szerszám! Reggel gyújtáskapcsolóra gyanakodván, leszedtem és szétszedtem azt, de semmi különös nem volt vele! Megtisztogatva, bekenve, összerakva, megméricskélve minden stimmelt! Mikor összedugtam még mindig világított minden! Bogarásztam a kapcsolási rajzot mindent, gyújtáskapcsoló nélkül is világított, na mondom itt valami zárlat lesz! Utána egyesével elkezdtem kiszűrni az elemeket, hát a második egységnél a fesszabályzónál kicsit megmelegedett csatlakozó, leszedtem és látom kifolyt egyik lábánál a forrasztó ón és összezárta a másik lábbal! Kipattintottam a kettő közül, összedugtam mindent, aksi sarok fel és lás csodát most már nem világított minden. Utána visszaépítettem a gyújtáskapcsolót is és működött minden, ahogy kell! Beindítottam szépen járt, feszültséget is leszabályozta, úgy nézett ki minden ok, csak ahogy mentem egy próbakört elég jó meleg volt! (Kb. vagy 10 km-t mentem)
Így most úgy döntöttem megnövelem a hűtőfelületet plusz kap egy számítógép ventilátort!
Mit szóltok hozzá?