Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Peeter Cica!

Olvasd csak el még egyszer!

CSÜTÖRTÖK este 20:00 óra körül

Pussz...
Sziasztok!

Csütörtökön Brigivel ott leszünk az Andrettiben. Lehet kicsit csúszunk, mert Érdröl jövünk.
Igen, én voltam. Sajnos most nem aktuális.
Nekem sajna ma nem jó. De többiek inkább menjenek fél 9-re, ha ezt is már 20:01-kor írtad be Kill!
Sziasztok!

Csütörtök este (20:00 körül) Andrettiben találka, akinek van kedve jöjjön el!
Kicsi a Sipyke ott lesz!
Hozzál fotó masííííínát , ja és a doboz tartóról sem feledkeztem meg, Misi is jön, és mindent meg tudtok beszélni stb...

Akkor csütörtökön...
nem tudunk nem elfogultan az FZ6S modernebb, annak minden előnyével és átkával...
(Szászfai Laci tudna mesélni, ő sokat szívott a hangvillás hatszázassal, bár ez nem tömeges jelenség volt, de neki pont túrázás közben állt meg (kétszer) a vas, ezer kilométerre itthonról)

A ZZR egy öreg, karbis szerkezet, amit 1992-ben álmodtak meg, vagyis - kis túlzással - bármelyik autószerelő hozzá tud nyúlni, egyszerű technika. A Yamaha kifinomultabb, ennek megfelelően bonyolultabb is.
Ugyanez a bontott/új alkatrészekkel persze.
Meg fogtok kövezni, de csak megkérdem(bár egyértelmű, hogy zzr-t hozza ki mindenki).
Másik alternatívának a Yamaha FZ6S-t tartom. Vagy ZZR 600 vagy FZ6S. Ki melyik mellett érvel? (nem elfogultan lehetőleg )
Hát ha valakit érdekel, ha jól emlékszem nemrégiben valaki szeretett volna egy ilyet....
Esetleg Ramair?

http://cgi.ebay.de/19-Kawasaki...
Jól tetted! Ne aggódj , a bontottnak sem lesz sokáig baja..., ezt letudhatod.
A hátsó gátló cseréje meg kb. 5 perc.

Nekem Pesttől 200km-re durrant el, de gond nélkül hazahozott. Olaj nélkül olyan érzés volt az oldalszélben, mint ha a két kerék nem egymás után futott volna.
Viharos, esős idő volt..., kapaszkodtam rendesen!
Szerencse, hogy nem volt utasom.

Szívesen csatlakoznék, de mostanában rendszerint lemaradok:
- ritkán vok fent;
- késő estig a bányában vagyok.

Ha mentek hétvégente gurulni..., szóhatnátok..., hát'ha!
szia,
én is ilyet használtam (pont 2002-est), 45 000 -et raktam bele.

- az ülés sajnos nem egy tartós darab, új korában a napi ezres sem volt gond, de 35000 km után egyre jobban kiültem, sztem érdemes TommoT zselés betéttel átalakítani, ha hosszútávra kell. (de így erősen használtan is teljesen jó napi 5-600 km-re)
- én két személlyel, három dobozzal jártam vele 5 - 6.5 között, 150 felett kezd el jobban kajázni.
- a nagy ZZR tesztben leírtuk a típushibákat és módosításokat
- '98-tól már jók a hatszázasok, de a 2002-től (sötétszürke váz) az igazi
- gyári áttétellel tudsz előzni hatban is 120-nál, kényelmesen
- az ülés jó hátul is, de a 170cm felettieknek útban lesz, h mindössze harminc centire van a lábtartó az ülőlaptól.
- a futóműve inkább túl puha, ezért nem ráz, de kissé instabil teljes terhelésnél - inkább keményíteni szokták a rugózóelemeket
Üdv!

Vásárlás előtt állok és több típus közül ez is alternatíva vagyis 2002-től a zzr 600-as. Lenne pár kérdésem.

Kinek mennyi km után kezd el fájni a hátsója?
Mennyi idő után kezd fárasztó lenni a nyeregben?
Min és max fogyasztása mennyi a vasnak?
Milyen típushibák vannak?
Milyen évjárattól érdemes venni?
2 személlyel 120-nál mennyire rugalmas? (vissza kell váltani?)
2 személlyel mennyire kényelmes? Utas mennyire panaszkodik?
Futóműve mennyire viseli a rosszabb utat? Mennyire ráz?

Köszi előre is, akinek lesz lelki ereje válaszolni a sok kérdésemre!
A felhasználónevem az emailcímem is, gmail-es.
Köszönöm!
b
Szia,

rakj egy email címet a reglapodra és küldök .
Nem titok csak más elérhetőségét nem szeretem nyilvános fórumokra kirakni !
hogy miért nem szereti ez a png-t
kénytelen leszek jpg-be lerondítani..

persze az lenne a szép ha a nyomatékgörbéből javasolna optimális áttételt adott sebességekhez de lehet h csak engem zavar a 250esen néha hogy feleslegessen sokat pörög
ja, nem: Pordoi felfelé este visszanézéskor mindenki fogta a fülét és visított hogy neeeeee
pedig 13e fölé nem is forgattam

nekem néha a grafikonra nemazt rajzolta amit a táblázatba kiszámolt
Sziasztok!
Valószínűleg nemsokára zzr600 tulajdonos leszek, tudnátok ajánlani egy szerelőt Budapesten vagy körnéykén, akihez bátran lehet vinni a gépet?
Köszi!
b
Aki számolgatni akar áttételt, meg végsebességet, annak ajánlom figyelmébe: http://www.gearingcommander.co...
Sziasztok!

Csütörtök este (20:00 körül) Andrettiben találka, akinek van kedve jöjjön el!
Kicsi a Sipyke ott lesz!
Hozzál fotó masííííínát , ja és a doboz tartóról sem feledkeztem meg, Misi is jön, és mindent meg tudtok beszélni stb...

Akkor csütörtökön...
CR9EIX nem jo?
Van itt 2x4db-om 2700/db aron
ez a motorod JT lánckerekeinek a típusszáma, természetesen 14-es végződést kell behelyettesíteni, ha 14 fogasat akarsz.
Kapok hozzá 14-es fogaskereket, ha a gyári 15-ös, vagy 400-asét rendeljem hozzá?
Az felmegy a főtengelyre ugyan úgy? Típusazonosak csak a fogazat más? Nem szeretnék hülyeségét rendelni.
Valaki a 14-es fogaskerékre tudna típusszámot mondani ha a '91-es D model a masina.
Köszönöm
Sziasztok!
Vissza a fogaskérdésre
Megnéztem elől 15 hátúl ha jól számoltam akkor 43-as fogaskerék van fennt. A hátsó meglepett, a gyári 48-asra számítottam.
Akkor megkezdem a 14-es elsővel, aztán meglátom milyen a különbség.
Helló, elveszett Bárányka!

Igen, én is ezt tettem, még aznap vettem hozzá egy bontottat (használtat) azt most megnézik, hogy jó-e, gondolom kis tisztítás, olajcsere stb, aztán ha minden jól megy,még a héten be is szereli valamelyik szerelő.
Remélem a hétvégére már oké lesz...
Én is a sok állásnak tudom be... 4 én hosszú idő
De ez legyen a legnagyobb baja, csak rosszkor történt...
bár, ha belegondolok, legalább nem a Balatonon szállt el... szét verte volna a fenekem, mire haza értem volna vele...

A barátnődnek tetszett szép bőr ruhát, a mai napon sikeresen eladtam... Boldog az új tulaj, csini nagyon...

Kicsit sűrűbben is bejelentkezhetnél, sőt esetleg egy jó kis Andrettizésre is eljöhetnél/eljöhetnétek...
Ez duB-ékra is vonatkozik...
Gurulásról, már nem is beszélek.
Már ügyesebb vagyok jelentem!


Pussz Kill.
Szia Kill,
most olvasom, hogy mi történt.
Nekem is kellett rugostagot cseréltetni, mikor megvettem a mocit.
Átalában a sok állás vagy a beutaztatásnál a só készíti ki.
Rábeszéltek, hogy újítassam fel..., ez meg is történt..., bírta is vagy két hónapig, tehát ezt nem javaslom. A legköltséghatékonyabb végül az volt, hogy kicseréltettem. Ezt megteheted baromi drágán a Kawánál, vagy vehetsz bontotat. Általában lehet kapni és megbízható, mert normál használat után szinte túl kell, hogy élje a motor élettartamát, karambolozott Zizin is ritkán sérül.
húúú, ma sehol, senki...?

Hahhóóó, emberek