Csütörtök este (20:00 körül) Andrettiben találka, akinek van kedve jöjjön el!
Kicsi a Sipyke ott lesz!
Hozzál fotó masííííínát , ja és a doboz tartóról sem feledkeztem meg, Misi is jön, és mindent meg tudtok beszélni stb...
nem tudunk nem elfogultan az FZ6S modernebb, annak minden előnyével és átkával...
(Szászfai Laci tudna mesélni, ő sokat szívott a hangvillás hatszázassal, bár ez nem tömeges jelenség volt, de neki pont túrázás közben állt meg (kétszer) a vas, ezer kilométerre itthonról)
A ZZR egy öreg, karbis szerkezet, amit 1992-ben álmodtak meg, vagyis - kis túlzással - bármelyik autószerelő hozzá tud nyúlni, egyszerű technika. A Yamaha kifinomultabb, ennek megfelelően bonyolultabb is.
Ugyanez a bontott/új alkatrészekkel persze.
Meg fogtok kövezni, de csak megkérdem(bár egyértelmű, hogy zzr-t hozza ki mindenki).
Másik alternatívának a Yamaha FZ6S-t tartom. Vagy ZZR 600 vagy FZ6S. Ki melyik mellett érvel? (nem elfogultan lehetőleg )
Jól tetted! Ne aggódj , a bontottnak sem lesz sokáig baja..., ezt letudhatod.
A hátsó gátló cseréje meg kb. 5 perc.
Nekem Pesttől 200km-re durrant el, de gond nélkül hazahozott. Olaj nélkül olyan érzés volt az oldalszélben, mint ha a két kerék nem egymás után futott volna.
Viharos, esős idő volt..., kapaszkodtam rendesen!
Szerencse, hogy nem volt utasom.
Szívesen csatlakoznék, de mostanában rendszerint lemaradok:
- ritkán vok fent;
- késő estig a bányában vagyok.
Ha mentek hétvégente gurulni..., szóhatnátok..., hát'ha!
szia,
én is ilyet használtam (pont 2002-est), 45 000 -et raktam bele.
- az ülés sajnos nem egy tartós darab, új korában a napi ezres sem volt gond, de 35000 km után egyre jobban kiültem, sztem érdemes TommoT zselés betéttel átalakítani, ha hosszútávra kell. (de így erősen használtan is teljesen jó napi 5-600 km-re)
- én két személlyel, három dobozzal jártam vele 5 - 6.5 között, 150 felett kezd el jobban kajázni.
- a nagy ZZR tesztben leírtuk a típushibákat és módosításokat
- '98-tól már jók a hatszázasok, de a 2002-től (sötétszürke váz) az igazi
- gyári áttétellel tudsz előzni hatban is 120-nál, kényelmesen
- az ülés jó hátul is, de a 170cm felettieknek útban lesz, h mindössze harminc centire van a lábtartó az ülőlaptól.
- a futóműve inkább túl puha, ezért nem ráz, de kissé instabil teljes terhelésnél - inkább keményíteni szokták a rugózóelemeket
Vásárlás előtt állok és több típus közül ez is alternatíva vagyis 2002-től a zzr 600-as. Lenne pár kérdésem.
Kinek mennyi km után kezd el fájni a hátsója?
Mennyi idő után kezd fárasztó lenni a nyeregben?
Min és max fogyasztása mennyi a vasnak?
Milyen típushibák vannak?
Milyen évjárattól érdemes venni?
2 személlyel 120-nál mennyire rugalmas? (vissza kell váltani?)
2 személlyel mennyire kényelmes? Utas mennyire panaszkodik?
Futóműve mennyire viseli a rosszabb utat? Mennyire ráz?
Köszi előre is, akinek lesz lelki ereje válaszolni a sok kérdésemre!
hogy miért nem szereti ez a png-t
kénytelen leszek jpg-be lerondítani..
persze az lenne a szép ha a nyomatékgörbéből javasolna optimális áttételt adott sebességekhez de lehet h csak engem zavar a 250esen néha hogy feleslegessen sokat pörög
ja, nem: Pordoi felfelé este visszanézéskor mindenki fogta a fülét és visított hogy neeeeee
pedig 13e fölé nem is forgattam
Sziasztok!
Valószínűleg nemsokára zzr600 tulajdonos leszek, tudnátok ajánlani egy szerelőt Budapesten vagy körnéykén, akihez bátran lehet vinni a gépet?
Köszi!
b
Csütörtök este (20:00 körül) Andrettiben találka, akinek van kedve jöjjön el!
Kicsi a Sipyke ott lesz!
Hozzál fotó masííííínát , ja és a doboz tartóról sem feledkeztem meg, Misi is jön, és mindent meg tudtok beszélni stb...
Kapok hozzá 14-es fogaskereket, ha a gyári 15-ös, vagy 400-asét rendeljem hozzá?
Az felmegy a főtengelyre ugyan úgy? Típusazonosak csak a fogazat más? Nem szeretnék hülyeségét rendelni.
Valaki a 14-es fogaskerékre tudna típusszámot mondani ha a '91-es D model a masina.
Köszönöm
Sziasztok!
Vissza a fogaskérdésre
Megnéztem elől 15 hátúl ha jól számoltam akkor 43-as fogaskerék van fennt. A hátsó meglepett, a gyári 48-asra számítottam.
Akkor megkezdem a 14-es elsővel, aztán meglátom milyen a különbség.
Igen, én is ezt tettem, még aznap vettem hozzá egy bontottat (használtat) azt most megnézik, hogy jó-e, gondolom kis tisztítás, olajcsere stb, aztán ha minden jól megy,még a héten be is szereli valamelyik szerelő.
Remélem a hétvégére már oké lesz...
Én is a sok állásnak tudom be... 4 én hosszú idő
De ez legyen a legnagyobb baja, csak rosszkor történt...
bár, ha belegondolok, legalább nem a Balatonon szállt el... szét verte volna a fenekem, mire haza értem volna vele...
A barátnődnek tetszett szép bőr ruhát, a mai napon sikeresen eladtam... Boldog az új tulaj, csini nagyon...
Kicsit sűrűbben is bejelentkezhetnél, sőt esetleg egy jó kis Andrettizésre is eljöhetnél/eljöhetnétek...
Ez duB-ékra is vonatkozik...
Gurulásról, már nem is beszélek.
Már ügyesebb vagyok jelentem!
Szia Kill,
most olvasom, hogy mi történt.
Nekem is kellett rugostagot cseréltetni, mikor megvettem a mocit.
Átalában a sok állás vagy a beutaztatásnál a só készíti ki.
Rábeszéltek, hogy újítassam fel..., ez meg is történt..., bírta is vagy két hónapig, tehát ezt nem javaslom. A legköltséghatékonyabb végül az volt, hogy kicseréltettem. Ezt megteheted baromi drágán a Kawánál, vagy vehetsz bontotat. Általában lehet kapni és megbízható, mert normál használat után szinte túl kell, hogy élje a motor élettartamát, karambolozott Zizin is ritkán sérül.
Olvasd csak el még egyszer!
CSÜTÖRTÖK este 20:00 óra körül
Pussz...