Amikor kiléptetek a képből, én is tekertem egyet a gázmarkolaton, de azt hittem, fulladozik a motor. Aztán amikor lenéztem a km órára, megértettem a helyzetem.
Tényleg egy panaszt se lehetne mondani, nagyon jól jöttél velünk! Legközelebb is várunk bárhova!
Az az M2-es otthagyást meg ne vedd a lelkedre, csak jó volt húzni egy kövéret!
Igen, az első komolyabb kirándulás volt, ráadásul most motoroztam először csapatban. Összebarátkoztunk már, de még érzem, tud meglepetést okozni. A hétvége pedig komolyan mondom, felért egy tréninggel..
Kiderült, hogy nagyon jó gumikat találtam rá a szezon elején (Dunlop Roadsmart). Szombaton néhány kollégának meggyűlt a baja a vízzel, a kis zizi viszont mindvégig remekül tapadt.
Hihetetlen sokoldalú motor. Talán nem is kéne elárulnom, de nagyon vicces, hogy eredetileg nem is ZZR-t szerettem volna.. Most meg azt érzem, hogy nincs még egy ilyen motor, ami ilyen ügyesen ötvözi a praktikumot, a kényelmes és gyors utazást, a könnyed kezelhetőséget. Úgy lehet döntögetni, mint egy mai modern gépet, keveset fogyaszt és simán tartom a lépést a nagyobb motorokkal (egy bizonyos pontig). Remek motor!
Végül csak szét kellett kapnom a műszerfal környékét, de az instrukcióid alapján minden simán ment. (A műszerfalak tartó csavarokkal kicsit meggyűlt a bajom, mert a tartó keret miatt villáskulccsal nehezen fértem hozzá, dugó-kulcsom meg nem volt..)
Végre újból tudom, mennyivel repesztek, köszi még egyszer!
Áll még az ajánlat az izzóval kapcsolatban?
Megvenném szívesen, csak először írd meg a paramétereit.
Nekem vagy 70/75-ös kell, vagy 80/95-ös. Ezek alatt, vagy felett nem kell.
Ha megfelel ezen paraméterek egyikének, akkor áll az alku.
A reglapomon, van a számom, hívj, vagy írj itt nyugodtan.
Tudja valaki, hogy hol tudnék olcsón!
Nyers kulcsot szerezni a zizihez, vagy konkrétan kulcsot másoltatni hozzá?
Szintén olcsó pénzért?