Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a tank felőli oldalán kitört belőle egy kis darab azért ennyi az ára...
Enyhe sérülés mit takar, mert a képen nem látom.
2 db is van, egy enyhén sérült, meg egy aminek semmi baja: 2000 és 5000-ért... Üdv!
nekem is jelentkezett a 15w50 -nél, hogy hidegen összetapadt a kuplung, alig akart kiemelni, de csak a repsol olajjal, a fuchs race kenőccsel még jobb is lett a kuplung/váltó, mint előtte.
Fél liter/1000km-nél kezdődik amit már kemény olajfogyasztásnak hívunk, alatta nem érdemes foglalkozni vele. Nagy melegben meg minden motorból fogy az olaj, ezért használunk 40-es helyett 50-est. a 15W40-et nem javaslom, nagyon vastag hidegen, középállványra téve üresben is pörgeti a kereket, amíg hideg nem jó vele a kuplung. 10W50 a tuti. Amúgy próbáld ki a MOL-t, nem drága (2500/L) és tutira nem hamisítják. Keresd "Somarace" nevű fórumtársunkat, Ajkán van boltjuk. Ja meg aki MOL 10W50-et vesz mostanság gondoljon rám is mert egy lityát a készletemből beleöntöttem a Dinkába.
jááj mán megen az olaj mizéria, most legyen aztán okos az emberfia hogy hova tegye le a Voksánt

na majd a következő kis túránkon kimutatja a foga fehérjét ( micsoda képzavar) az olajfogyasztás, monnyuk nyugodt nem lettem tőle hogy magának harmad anyi fogy, ezek szerint az én 2 decim nem normális . mondjuk talán még elfogadható
A baloldali zárható rekeszes idomot mennyire tartod? Zár nem kell, az van hozzá itthon.
Kawasaki ZZR400 600 (ZX600E) -hez bontott alkatrészek eladók külön-külön vagy egyben is.
Bal első index
Jobb oldali gyújtás fedél/dekli
Bal oldali lábtartó
Műszerfal körüli idom (kis sérüléssel)
Bal oldali folytatása (zárható rekesszel)
Bal oldali folytatása (zárható rekesszel) sérül
Jobb oldali folytatása
Bal oldali generátor dekli
köszi a gyors választ, még ma nekiveselkedem
Ha valaki a Balaton partján szeretne nyaralni "véletlenül" tudok szállást Csopakon a strandtól 1km-re. A garázsban 4 motor kényelmesen elfér Szállás, Csopak
Ügyesség függő: Vékony kézzel ki lehet cserélni, igaz kicsit nőgyógyászos. Alulról felnyúlsz a műszerfalig, a bowdenen lévő csavart letekered, ha tudod. Ha keményen ott van, akkor nincs helyed nagyon ráfogni. Nem biztos, hogy tovább tart a másik, amikor is leszeded a belső takaróidomokat és a műszerfal-takaró idomot a plexivel együtt, majd a műszerfalat tartó két 10-es csavart eltávolítva ki tudod emelni a műszerfalat, és kényelmesen tudsz dolgozni rajta.
sztem Castrolt ne, teljesen lutri,hogy a zöld dobozba épp komáromban, aradon vagy stuttgartban töltötték -e a nedűt lehet, h egy15w50 -et kellene kipróbálni
Ha már a műszaki dolgok így előkerültek:

A km spirál cseréjéhez mit kell megbontanom az óra környékén?

Mondjátok, hogy nem kell levenni az egész elejét..
Régi leenged, de nem tudom, ha fékcsövet is cserélsz, ez miért kérdés - mert ugye cserélsz Féknyergekből is tüntesd el a régit, leginkább leszedve tudod ezt megtenni, amúgy sem árt néha takaritani a munkahengerebket, ez jó alkalom rá. Összerakod, felül feltöltöd és nekiállsz pumpálni... és pumpálsz és pumpálsz és pumpálsz... ha fogy felül, akkor utántöltöd... egy idő után elkezd keményedni, alul lehet légteleniteni: felpumpálod, fékkart behúzva tartod, légtelenitő csavart kinyitod - célszerű a végére gumicsövet húzni, edénybe bevezetni a kijövő olajat. megcsinálod mindkét ággal, hogy kemény legyen, és ne jöjjön már levegő.
Jó móka
sziasztok!
Letudná nekem valaki írni a fékolajcserét hogyan kellene végrehajtani?
lecsavarom a légtelenítő csavart, kipumpálom a rendszerből az olajat, fent az olajtartályba visszatöltöm, na de meddig? rajta a ki jelzés, de ugye a rendszerbe is vissza kell juttatni az olajat, így az lejjebb fog menni, így marad a csurig, tető vissza, légtelenítő kilazít, levegő kipumpál, aztán joccakát...
Más variáció? esetleg kiegészítés?
köszke
Szeva!

Castrolt nem adnék neki soha, pláne, hogy az eddig próbált összes közül a MOL Racing 10W50 amivel a legfinomabb a váltó és nem használódik el idő előtt, mint mondjuk a Motul 5100, 7100 vagy a Silkolene. Nálam mérhető olajfogyás a MOL-lal csak a nyári nagy melegekben van, egy 6000km-es periódus alatt még sose kellett 5 decinél többet öntenem, akkor sem amikor ebbe beleesett 3 Kawa-esti is a Ringen. Igazából más oljnál sem volt gondom a fogyással csak a váltó volt csattogós velük már 2500-3000km-nél.
Te is mész az olajos fürdőbe vele együtt, vagy van már valami szertartás hogyan lesz azon a napon? Mondjuk amilyen gyönyörű én is vinném magammal... Mármint a helyedben...

Tartalék bukógomba? Az is megfelelő... (könny szökött a szemembe) de remélem olyat ami már "be van járatva"...

Reméljük még sokáig meglesz épségben a 600-as és TE! A sorrend csupán a véletlen műve...

Egyébként tetszik a hozzáállásod a paripával kapcsolatban.
600-ast viszem magammal!
Bukógombát! Azt is a tartalékot! Esetleg !
Jaj neeee..... Pedig arra a gyönyörűséges 600-ra szemet vetettem... (persze csak vicc volt )

Azért kíváncsi vagyok mit hagytál volna rám...
Pedig már a végrendeletemből is kitöröltettelek!
Huhhhh.... Már azt hittem rossz számot adtam meg, vagy emlékezet kiesésem van , hogy a telefonban sincs, és én sem hallottam a hívást

Akkor a számok rendeződtek ....
Macsek!

Milyen olajat használol a mozdonyba, olajfogyasztást tapasztaltál valaha? Nekem most Motul 5100-val 2-2,5 dl 800 km-en, úgy gondolom emmég nem vészes , P.Jani mondá, rakjak bele Castrol-t és még ennyi sem lesz...
Szval:
a .... hetven
és akövetkező sorban van az icq szám is: három
Hmmm, látom a hibám! Az icq számodat nem néztem meg
Hát itt vakuljak meg, ha volt hívásom Tőletek....

Szerintem a hiba ott lehet, hogy rossz számot hívtál.

Az adatlapomon van a helyes...

VAGY !

Most megcsörgetlek !

Nem is! Küldök egy sms-t, hogy: "Skyfox", így tudod a számot is ellenőrizni.