Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát már műszakin túl van, akkor volt az utolja a guminak, azóta már keresni kell rajta a mintát, most hosszabb távra kell a gumi.
Befaragni meg nem akarok vele, gyártásügyileg úja gumi, tesztet olvastam, de csak a hátsóról.
Valakinek volt ilyen esetleg fent?
Elmegy. Csak akkor vedd meg, ha 3 évnél nem idősebb (minimum DOT2108).
nem 100%,de ugy hallottam hogy mindegy hogy jó-e a futóműbeállításod,puha,lágy ....kagylósra fog kopni
Műszakira is kell? Valami válsággumim lehet akad itthon
Sziasztok!
Véleményeteket kérném erről a gumáról, 21-ért van, házhozszállíttással, megéri é?
Mivel csak első kell, és nincs is nagyobb keret, így a páros akciók sajna nem jönnek szóba...

120/70 - 17 58H TL BT45F Bridgestone motorgumi
Jóvan. Majd legfeljebb, ha odajutsz ahol az autobahn Mo szakasza kezdődik, elviszed a GPS-t egy körre a kíváncsiságot kielégítendő (feltéve, hogy jársz erre). Vagy elvisszük (azaz elkísérlek).
Gecifaszán lesz beállítva a porlasztó. Tavaly állítottak rajta, de nem voltam elégedett, ezért télen újabb hangolás következett, amit még nem bírtam kipróbálni :)
Majd szólok, ha el tudtam hozni a motort a szervizből.
Köszi. Mikor futunk már össze? Nem jársz vasárnap véletlenül a Bükk felé?
Zakopane-t is lehetne lassan megejteni, ha aktuális neked (meg persze másnak is).
Baja nem lesz. Ha egység idő alatt több gáz tud kiáramlani, akkor ahhoz beáramlania is kell :)

Így ugye nagyobb lett az "öblítése" a rendszernek, de csak a végén. Vagy én gondolom rosszul, hogy legyen nagyobb az elején is?
Lehet, marad idén minden úgy, ahogy van, mert nincs "kedvem"
mostanában ezekre a dolgokra. Csak fosok,hogy baja lesz a gépnek, ha nincs belőve. Egy kicsit gyengébb (picit), meg durrog, mint állat, ha elveszem a gázt.

Én máshogy közelíteném: alap, hogy sok erő a gyorsításhoz kell, nem az utazósebesség tartásához (ahhoz a töredéke).
Következésképp, ha a hosszabb áttétel sem viszi ki a fordulatot abból a tartományból, ahol már-még hasznos mennyiségű nyomaték áll rendelkezésre, a fogyasztás kedvezőbb. Ugyanakkor, ha nem egyenletes a haladás tempója - ez ugye Nálad pont egyenletes - hanem sok a gyorsítás, akkor oda munka kell, a motor munkaereje pedig a nyomaték × fordulatszám / teljesítmény mértékegysége szerinti osztó. Mivel az áttétellel csökkent a fordulat, csökkent a munkaerő, lomhább a gyorsulás, karburátor esetén a túlbuzgó csukló többletfogyasztáshoz vezet, főleg, ha dúsabbra van állítva az adott tartomány. Ekkor van az, hogy visszateszed esetleg további egy fokozattal, mint ahova kapcsolnál a gyárival.
Viszont ez vonja maga után, hogy a hosszabb áttételed esetén kritikus, hogy alul 'gecifaszán' be legyen hangolva a karbi (vagy azt elvileg már megcsinálták?).
gondoltam, csak az, hogy technikailag igényel-e nagyobb áteresztőképességű légszűrőt a motor, ezzel a kipufogóval, azt ő dönti el okosan. Ha igényel, akkor inkább a kivárást javaslom, mint a félmegoldást, én is így szoktam tenni mostanában :)
mert nem ő fizeti ki, hanem én
15 pénz az is...
bittedanke!

Ha mást is érdekelne:

62062RSC3 1 db
63042RSC3 2 db
Én személy szerint nem vagyok híve az áttétel módosításának. A 636-os elég elég erős, úgy ahogy a japán mérnökök kitalálták azzal az áttételezéssel. Fogyasztása 5,5-6,5 között mozog, ami nekem megfelelő.
Most nem halat adok, mert nincs kéznél, hanem hálót.
Valaki monnya meg nekem milyen kerék tsapágy van a mozdonyban hátul ( 3 db elvileg )
Hosszabb áttétel → nagyobb nyomatékigény → nagyobb fogyasztás, ez OK. Ám a fogyasztást a fordulatszám is befolyásolja, ami kisebb lesz. Kérdés, amit majd valszeg csak a próba válaszol majd meg, hogy a két fogyasztás-módosító tényező egymáshoz képest mekkora, abszolút értékben. Fúdekurvaokosak vagyunk így együtt
Hali!

Köszönöm a részletes választ, most már megokosodtam. :)

Mit ne mondjak, jó kis gép a ZZR, ezek szerint.

Üdv!
Semmi matek, csakis tapasztalat. A rövidebb áttétellel tiltásig megy 6.-ban és gyorsabb is, mint a gyárival. Hosszabb áttétellel a fogyasztás is több adott sebességen, hosszabb áttételhez nagyobb nyomatékigény is tartozik ám abból meg csak fix mennyiség áll a rendelkezésedre.
A teljesítménycsúcs gyárilag 10500-nál van. Ha csökkentek (hosszítok) az áttételen, végsebesség környékén kevésbé távolodom el (fölfelé) ettől a fordulatszámtól, azaz teljesítménycsúcstól, tehát elképzelhető, hogy ugyancsak kitolódik a gyári érték, nem? :)
Én a négykilóst áttételeztem anno (a 600-as szettjét kapta), ott majdnem egy litert jelentett a csere.
Beletettem én is harmincezret a 400-asba, és 45 ezret a 600-asba, nekem az utóbbi kedvezőbb volt fenntartási költségekben:

- Mennyi az utazója egy ill. két személlyel? - nekem 150/130 volt a max, amivel a négykilóst hosszú távon használtam. A hatkilóssal mentem már stabil 170-es utazóval, két személlyel, három dobozzal Brnóba, illetve haza a Gardáról, minden gond nélkül.

- Fogyasztása neked hogyan alakul? -a 400-as 6,5, a 600-as átlagban 5,5 litert evett túrákon, 120-140 utazóval.

- Olajat nem eszi? - soha nem ette, pedig 50 000 km körül van a mostaniban és hasonló volt a 400-asban is

- Alkatrészt akkor csak külföldről lehet szerezni hozzá, drágák egyébként? - nem.

- Éves fenntartási költségét nagy vonalakban levezetnéd, hogy mennyit fizetsz és mire? - három éves ciklusban (évi 8000 km -t számolva) jött ki a következő:

- gumiszett - kb 20 000 / év
- láncszett - nem cseréltem a 45 000 km alatt, kb 30 000 Ft ötévente.
- olajcsere - 12 000 / év
- adó: 15 000 / év
- fékek, folyadékok stb - 10 000 / év.

Kimondottan olcsón fenntartható gép.
Ha van embered, aki belője, akkor miért te gondolkozol a légszűrőn?