Nuku vadállat, inkább minél többet megyek egy irányba, nem körbe-körbe. Néhány kört mentem a hringen, 2:25, de jobban érzem magam, ha arra használom a cuccot, amire tervezték. Ehhez kell a kisebb fordulat; ha meg jön a kanyar és kell a kraft, visszateszem ötödikbe :)
Van emberem, aki belője. Csak agyalok, hogy előtte kapjon-e egy K&N szűrőt. Ha nyerek a lottón, akkor egy Dynojet carb kit is jön....
A baj, hogy csak a fúvókázás 15 forint..., ja meg megy műszakira vagy 2 hét múlva
Tuti hosszabb áttételt teszek én is, ha megy a lánc. Lemegy a fogyasztás amúgy?
Szóval... pont fordítva, mint ahogy gondoltad, ha csak közepesen brutális vadállatot akarsz belőle csinálni és növelni a végsebességet akkor előre eggyel kisebb tehát rövidebb áttétel kell.
Gyári áttétellel nem forogta le a 6.-at, óra szerint 290-nél vége volt. Ezzel az áttétellel tovább megy, meg kéne már mérnem GPS-szel végre hátha most nem kapok jeget.
Nem csak beállította hanem adott neki anyagot is gazdagon. Meg aztán elöl 1 fog mínusz, hátul egy fog plusz és még fickósabb lett ráadásul ettől a végsebesség is kitolódott (CENSORED) km/h-ra, vígan leforogja a 6.-at is. Nem is engedem, hogy rajta kívül bárki hozzá nyúljon a karbikhoz.
Azért válaszolok a kérdésekre, mert öt évig én is hajtottam egy GPZ 400R-t, igaz, 5 lóerővel erősebb volt (58), mint a ZZ-R 400 (53).
1) Gondolom, az autópályás utazót kérded, mert országúton 110-nél gyorsabban nem túrázik az ember. 160-nál tízezret forgott, ennél gyorsabban nem szerencsés haladni folyamatosan. A motornak csak a végsebessége kisebb két személlyel, az "utazó" független attól, hogy van-e utas. Két személlyel 180 körül volt a vége, egyedül nem próbáltam.
2) 5-6 liter.
3) Olajfogyasztás nem jellemző. Gondolom világos, hogy a futásteljesítménnyel nő, de ez nem Yamaha :)
4) A 400/600-as alkatrészek szinte teljesen megegyeznek, itthon bármit kapni hozzá(juk).
5) A fenntartási költségekről referáljon, akinek most van 400-asa :) Amúgy a 400/600-as fenntartási költségei majdnem azonosak, Kutya meg vágja az alkatrészárakat :)
Két személlyel fölösleges is "száguldozni". A lényeg, hogy egy jó túratempót tudjon diktálni a kis gép, annak semmi értelme, ha nagy sebességgel túrázunk, az nem túra.
Igen, volna még pár kérdésem feléd.
- Mennyi az utazója egy ill. két személlyel?
- Fogyasztása neked hogyan alakul?
- Olajat nem eszi?
- Alkatrészt akkor csak külföldről lehet szerezni hozzá, drágák egyébként?
- Éves fenntartási költségét nagy vonalakban levezetnéd, hogy mennyit fizetsz és mire?
Majd még lehet kérdezek menet közbe, ha valami eszembe jut.
Friss ZZR400-as tulajdonosként szívesen megosztom az eddigi tapasztalataimat:
a blokk egyszemélyes használathoz is bőven elegendő, ez persze ízlések és pofonok kérdése.. Én két személlyel is elég erősnek érzem, bár a nagy sebességet és az intenzív kigyorsítást ilyenkor hanyagolom. Az tény, hogy a két üzemmód között tényleg nagy a különbség, gondolom a viszonylag alacsony nyomaték miatt.
A motor súlyát egyáltalán nem érezni, nagyon könnyedén fordul, nem kell bírkózni vele. A fordulékonyság mellett egyenesen haladva is stabil, csak nagy sebességnél érezni, hogy ez egy kicsi, könnyű és inkább fordulékony gép. A 400-as blokk szépen mozgatja.
A megbízhatóságára egy szavam sem lehet (bár lehet, hogy csak jól kifogtam), pöcc-röff indul, eddig mindig számíthattam rá (remélem ezt a jó szokását megőrzi).
Nagyon összeszedett, nagymotorokat idéző gép a 400-as is, csomó modern megoldással és kényelmi extrával.
ha kétszeméllyel óhajtod használni, akkor erőltesd a hatszázast: a négykilós pörgős, haladós jószág, de kevés a nyomatéka a kétszemélyes túrázáshoz. részletesebb infó a típusról:
szerintem végig a kutya seggét néznéd
ha van vér a kutya pucájában
ha nincs én vállalom, egyébként is érdekel mit dob az enyémen a szériához képest a tiltáskivétel, 2 dob, sportszűrő, kisebb fogaskerék
bár tartok tőle egykerekezés lenne kb 70-80ig utána ok
A nyomatékszegénység relatív. 1100-ról átülve tűnt fel, hogy nem olyan meredek a 14-es nyomatékgörbéje, mint az öreglányé, cserébe 154 Nm vs. 110 Nm Minden valószínűség szerint az elektronika okozza a viszonylagos gyengeséget, 5000 alatti tartományban. A túl sok/okos elektronika meg olyan, mint az óvszerben dugás Kutya, téli projektként egy power commandert írok elő a 14-re
A baj, hogy csak a fúvókázás 15 forint..., ja meg megy műszakira vagy 2 hét múlva
Tuti hosszabb áttételt teszek én is, ha megy a lánc. Lemegy a fogyasztás amúgy?
Igen-igen, nézegetem a Yamaha-kat is, pont ezért kérdeztem az olajfogyasztást is.
Majd lássuk akkor...
Köszönöm válaszod!
1) Gondolom, az autópályás utazót kérded, mert országúton 110-nél gyorsabban nem túrázik az ember. 160-nál tízezret forgott, ennél gyorsabban nem szerencsés haladni folyamatosan. A motornak csak a végsebessége kisebb két személlyel, az "utazó" független attól, hogy van-e utas. Két személlyel 180 körül volt a vége, egyedül nem próbáltam.
2) 5-6 liter.
3) Olajfogyasztás nem jellemző. Gondolom világos, hogy a futásteljesítménnyel nő, de ez nem Yamaha :)
4) A 400/600-as alkatrészek szinte teljesen megegyeznek, itthon bármit kapni hozzá(juk).
5) A fenntartási költségekről referáljon, akinek most van 400-asa :) Amúgy a 400/600-as fenntartási költségei majdnem azonosak, Kutya meg vágja az alkatrészárakat :)
Két személlyel fölösleges is "száguldozni". A lényeg, hogy egy jó túratempót tudjon diktálni a kis gép, annak semmi értelme, ha nagy sebességgel túrázunk, az nem túra.
Igen, volna még pár kérdésem feléd.
- Mennyi az utazója egy ill. két személlyel?
- Fogyasztása neked hogyan alakul?
- Olajat nem eszi?
- Alkatrészt akkor csak külföldről lehet szerezni hozzá, drágák egyébként?
- Éves fenntartási költségét nagy vonalakban levezetnéd, hogy mennyit fizetsz és mire?
Majd még lehet kérdezek menet közbe, ha valami eszembe jut.
Üdv!
Köszönöm a megannyi hozzászólást, segítséget!
Széles utat és tele tankot!
a blokk egyszemélyes használathoz is bőven elegendő, ez persze ízlések és pofonok kérdése.. Én két személlyel is elég erősnek érzem, bár a nagy sebességet és az intenzív kigyorsítást ilyenkor hanyagolom. Az tény, hogy a két üzemmód között tényleg nagy a különbség, gondolom a viszonylag alacsony nyomaték miatt.
A motor súlyát egyáltalán nem érezni, nagyon könnyedén fordul, nem kell bírkózni vele. A fordulékonyság mellett egyenesen haladva is stabil, csak nagy sebességnél érezni, hogy ez egy kicsi, könnyű és inkább fordulékony gép. A 400-as blokk szépen mozgatja.
A megbízhatóságára egy szavam sem lehet (bár lehet, hogy csak jól kifogtam), pöcc-röff indul, eddig mindig számíthattam rá (remélem ezt a jó szokását megőrzi).
Nagyon összeszedett, nagymotorokat idéző gép a 400-as is, csomó modern megoldással és kényelmi extrával.
Ha kiváncsi vagy még valamire, kérdezz bátran!
ZZR történelem, 2. rész
szerintem végig a kutya seggét néznéd
ha van vér a kutya pucájában
ha nincs én vállalom, egyébként is érdekel mit dob az enyémen a szériához képest a tiltáskivétel, 2 dob, sportszűrő, kisebb fogaskerék
bár tartok tőle egykerekezés lenne kb 70-80ig utána ok
DrKis
vállalod az egyenes gyorsulást a busáddal?
Közeljövőben szeretnék motort vásárolni, egyenlőre csak nézelődöm, hogy valamilyen elképzelésem legyen, ha majd vételre kerül a sor.
Nagyon tetszik számomra a ZZR 600-as típus, viszont nem biztos, hogy lesz elegendő anyagi helyzetem egy ilyen motor vételére.
Ott van a másik véglet, a ZZR 400. Erről érdekelne pár dolog.
- Valóban harmat a blokk akkora súlyhoz, amivel rendelkezik?
- 2 személlyel "halott" a masina?
- Mennyire lehet sportosan hajtani (futómű, erőforrás)?
- Mennyire megbízható gépek?
Bármilyen szubjektív véleményt szívesen fogadok.
Köszönettel:
Ghost