Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nuku vadállat, inkább minél többet megyek egy irányba, nem körbe-körbe. Néhány kört mentem a hringen, 2:25, de jobban érzem magam, ha arra használom a cuccot, amire tervezték. Ehhez kell a kisebb fordulat; ha meg jön a kanyar és kell a kraft, visszateszem ötödikbe :)
Van emberem, aki belője. Csak agyalok, hogy előtte kapjon-e egy K&N szűrőt. Ha nyerek a lottón, akkor egy Dynojet carb kit is jön....
A baj, hogy csak a fúvókázás 15 forint..., ja meg megy műszakira vagy 2 hét múlva
Tuti hosszabb áttételt teszek én is, ha megy a lánc. Lemegy a fogyasztás amúgy?
Szóval... pont fordítva, mint ahogy gondoltad, ha csak közepesen brutális vadállatot akarsz belőle csinálni és növelni a végsebességet akkor előre eggyel kisebb tehát rövidebb áttétel kell.
Hali!

Igen-igen, nézegetem a Yamaha-kat is, pont ezért kérdeztem az olajfogyasztást is.

Majd lássuk akkor...

Köszönöm válaszod!
Gyári áttétellel nem forogta le a 6.-at, óra szerint 290-nél vége volt. Ezzel az áttétellel tovább megy, meg kéne már mérnem GPS-szel végre hátha most nem kapok jeget.
Háhh, én meg pont hosszabbat akarok, hátra 45-ös helyett 44. Ezek után már csak a cenzúrázatlan végsebességre vagyok kíváncsi
Igen. A gyárival nem sokat mentem. Úgy is beles volt, pláne 69 lóerősről átülve de kapásból túl hosszúnak tűnt.
Ötödikben a 272-t ezzel az áttétellel érted el?
Nem csak beállította hanem adott neki anyagot is gazdagon. Meg aztán elöl 1 fog mínusz, hátul egy fog plusz és még fickósabb lett ráadásul ettől a végsebesség is kitolódott (CENSORED) km/h-ra, vígan leforogja a 6.-at is. Nem is engedem, hogy rajta kívül bárki hozzá nyúljon a karbikhoz.
Matskától igazán megkérdezhetnéd előtte, ki állította be a motorját, nyitott kipufogóhoz ;)
Azért válaszolok a kérdésekre, mert öt évig én is hajtottam egy GPZ 400R-t, igaz, 5 lóerővel erősebb volt (58), mint a ZZ-R 400 (53).

1) Gondolom, az autópályás utazót kérded, mert országúton 110-nél gyorsabban nem túrázik az ember. 160-nál tízezret forgott, ennél gyorsabban nem szerencsés haladni folyamatosan. A motornak csak a végsebessége kisebb két személlyel, az "utazó" független attól, hogy van-e utas. Két személlyel 180 körül volt a vége, egyedül nem próbáltam.

2) 5-6 liter.

3) Olajfogyasztás nem jellemző. Gondolom világos, hogy a futásteljesítménnyel nő, de ez nem Yamaha :)

4) A 400/600-as alkatrészek szinte teljesen megegyeznek, itthon bármit kapni hozzá(juk).

5) A fenntartási költségekről referáljon, akinek most van 400-asa :) Amúgy a 400/600-as fenntartási költségei majdnem azonosak, Kutya meg vágja az alkatrészárakat :)
erre én is kíváncsi lennék....
Hali!

Két személlyel fölösleges is "száguldozni". A lényeg, hogy egy jó túratempót tudjon diktálni a kis gép, annak semmi értelme, ha nagy sebességgel túrázunk, az nem túra.

Igen, volna még pár kérdésem feléd.

- Mennyi az utazója egy ill. két személlyel?
- Fogyasztása neked hogyan alakul?
- Olajat nem eszi?
- Alkatrészt akkor csak külföldről lehet szerezni hozzá, drágák egyébként?
- Éves fenntartási költségét nagy vonalakban levezetnéd, hogy mennyit fizetsz és mire?

Majd még lehet kérdezek menet közbe, ha valami eszembe jut.

Üdv!
Sziasztok Srácok!

Köszönöm a megannyi hozzászólást, segítséget!

Széles utat és tele tankot!
Friss ZZR400-as tulajdonosként szívesen megosztom az eddigi tapasztalataimat:

a blokk egyszemélyes használathoz is bőven elegendő, ez persze ízlések és pofonok kérdése.. Én két személlyel is elég erősnek érzem, bár a nagy sebességet és az intenzív kigyorsítást ilyenkor hanyagolom. Az tény, hogy a két üzemmód között tényleg nagy a különbség, gondolom a viszonylag alacsony nyomaték miatt.

A motor súlyát egyáltalán nem érezni, nagyon könnyedén fordul, nem kell bírkózni vele. A fordulékonyság mellett egyenesen haladva is stabil, csak nagy sebességnél érezni, hogy ez egy kicsi, könnyű és inkább fordulékony gép. A 400-as blokk szépen mozgatja.

A megbízhatóságára egy szavam sem lehet (bár lehet, hogy csak jól kifogtam), pöcc-röff indul, eddig mindig számíthattam rá (remélem ezt a jó szokását megőrzi).

Nagyon összeszedett, nagymotorokat idéző gép a 400-as is, csomó modern megoldással és kényelmi extrával.

Ha kiváncsi vagy még valamire, kérdezz bátran!
Ha apránként ismerkednél vele: &rash ámokfutó szétszerelő blogja
ha kétszeméllyel óhajtod használni, akkor erőltesd a hatszázast: a négykilós pörgős, haladós jószág, de kevés a nyomatéka a kétszemélyes túrázáshoz. részletesebb infó a típusról:

ZZR történelem, 2. rész
Túrázni öröm a ZZ-R-rel. Ha a kötelező szervizeket megcsinálod, nem lesz gondod. Motor Revü teszt.
Ár szempontjából ugyanaz a történet, mint a mekiben a 3 vs. 4 decis kóla :)
Matska,

szerintem végig a kutya seggét néznéd
ha van vér a kutya pucájában
ha nincs én vállalom, egyébként is érdekel mit dob az enyémen a szériához képest a tiltáskivétel, 2 dob, sportszűrő, kisebb fogaskerék
bár tartok tőle egykerekezés lenne kb 70-80ig utána ok

DrKis

vállalod az egyenes gyorsulást a busáddal?
Kedves ZZR tulajok!

Közeljövőben szeretnék motort vásárolni, egyenlőre csak nézelődöm, hogy valamilyen elképzelésem legyen, ha majd vételre kerül a sor.

Nagyon tetszik számomra a ZZR 600-as típus, viszont nem biztos, hogy lesz elegendő anyagi helyzetem egy ilyen motor vételére.

Ott van a másik véglet, a ZZR 400. Erről érdekelne pár dolog.

- Valóban harmat a blokk akkora súlyhoz, amivel rendelkezik?
- 2 személlyel "halott" a masina?
- Mennyire lehet sportosan hajtani (futómű, erőforrás)?
- Mennyire megbízható gépek?

Bármilyen szubjektív véleményt szívesen fogadok.

Köszönettel:
Ghost
A nyomatékszegénység relatív. 1100-ról átülve tűnt fel, hogy nem olyan meredek a 14-es nyomatékgörbéje, mint az öreglányé, cserébe 154 Nm vs. 110 Nm Minden valószínűség szerint az elektronika okozza a viszonylagos gyengeséget, 5000 alatti tartományban. A túl sok/okos elektronika meg olyan, mint az óvszerben dugás Kutya, téli projektként egy power commandert írok elő a 14-re
Csak a melósok ugráljanak el időben! (szerencsére a fúrópajzs már nincs ott.)
Találkozunk az A1-esen a salzburgi Shell-kúton, és irány nyugat...
de, nyugodtan, abból nem lehet baj, ha kiírjuk, hogy holnap reggel ötkor lesz a négyes metró alagútjában...