Ja, nekem úgy emlékszem 272-nél fogyott el az 5. gang a GPS tanulsága szerint de nem tudtam folytatni a mérést mert beleszaladtam egy brutális jégesőbe. Ennél a tempónál nem evilági élmény volt, azt se tudtam hirtelen hol vagyok meg hova lettek a rovartetemek a plexiről. Lassulva 170 környékén fogtam fel, hogy jeges zápor van. Persze ez közforgalom elől elzárt magánúton történt.
Támogatom a felhajtást. A sebességhatárolóval nem ellátott motorok számára egy végsebességmérés is izgalmas lehet
(Amikor megjelent az 1400, tesztelésileg felpattantam rá, és össze-vissza szartam magam a röhögéstől: a verda 5. sebességi fokozatban éri el a 300-at úgy, hogy gyorsításkor a sebességlimitet elérve érezhetően TORPAN MEG És utána még ott van a pihentető hatodik.)
Nagy tanulságok nem lennének. 150-ig nézed a seggem, 200-tól meg én nézem a tiédet ahogy távolodsz. De ettől még alkalomadtán nyomhatunk egy csibesprintet.
na most már nagyon kíváncsi vagyok az 1100-1200-1400 összehasonlításra (csináljuk meg! ), mert 2500-nál valóban erős lyuk van a gyorsulásban, de 4000 körül (ahol hatban már 140 körül megy a motor) olyat tol, hogy semmilyen fojtást, vagy hasonlót nem érzek benne. én éppen ezt szeretem, h vizes/csúszós úton vagy városban az 1000-4000 tartomány kellemesen használható, és ha haladni akarsz, akkor nincs más teendőd, mint 3-6000 közé emelni a fordulatot - hat felett csak a hülyék járnak, én is csak ritkán
Csak a szoftveren módosítottak de így is megmaradt, hogy az első 3 fokozatban 5500-as fordulat alatt csökkentett teljesítmény van de ha nem egy ZZR1100-ról ülsz át ami alul is tol, mint a mozdony akkor fel sem tűnik. Ha szeretne valaki alapjáraton is driftelni vele és nem zavarja, hogy minden elindulás vagy firkával vagy csillagvizsgálóval kezdődik akkor ez az apróság Power Commanderrel orvosolható. Amúgy ezzel csak féligmeddig bolondbiztossá akarták tenni de bőven kárpótol érte, hogy úgy gyorsul 200-ról, mint a többiek álló helyből és nem fogy ki a szuszból.
igen én vettem meg
nem tudom milyen a 2006os zzr de nem hiszem hogy egy utcai felhasználó jelentősnek érezné a különbséget, illetve az alul nyomatékszegénységet.
másrészt meg az enyémbe is most rakjuk bele az eggyel kisebb fogaskereket előre, a tiltáskiiktatót és a 2 leo dobot, a sportszűrő már benne van..ha ezt te is belerakod a busát többnyire csak a tükörben fogod látni
Én annó végignéztem mindent, a megoldás a fesszabályozó csere lett.
Vettem másikat ami szintén szar volt.
Egy tatabányai faszi készít fesszabot, tőle vettem erősített, szerelhető asszem 13 pénz volt.Azóta jó.
Ha emlékeim nem csalnak ŐK azok.
Kutya úr!
10-40 es Fush olaj 4 lityi mifild koszta?
Köszi,
Szép napot nektek!
kicsit fura, hogy 1.4-es gépnél nyomatékszegénységről beszéltek a kis Zé a kuplung kiengedése után kiszolgál mindenhol, 400-as zizi után... na ő nyomatékszegény volt
Köszönöm a részletes infót!
Egyre inkább úgy érzem, nincs más választásom, csak a ZZR.
Sajnos nincs annyi pénzem, hogy 2008-as típust vegyek, így hát marad az alul nyomatékszegény 2006-os.
Te vetted meg azt a ZZR-t, amit M3 Kawasaki árult 2 millióért?
Alacsony fordulaton kevés volt a nyomaték az első szérián, a modellfrissítéssel ezen állítólag segítettek. A Haya vs. ZZR közti választási eredményt az adja ki okosan, hogy akarsz-e fordulni is a motorral, illetve 400 méternél nagyobb távokat is meg akarsz-e tenni, egy seggel.
jobb fék, szélvédelem, komfortosabb, keskenyebb tank(jobban rá tudsz szorítani combbal), dönthetőbb stb.
ha 2 gyári 2008-as motort állítasz össze zzr 1400 vs k8 busa...egy hajszállal győz a busa. de ha van kanyar az útban a zzr jobb. sztem. persze sofőrfüggő is.
a busánál kapaszkodsz és úgy érzed a tüdőd szétfeszül a gyorsulástól, a zzr-nél talán a jobb szélvédelem miatt is elviselhetőbb a gyorsulás. persze most csak egyenesről és gyorsulásról beszélünk. ha már meg akarsz állni akkor kell a zzr fékje
nem véletlen a proptech csabiék több busára raktak zzr első futóművet és fékrendszert..
szóval ha fontos hogy élvezd is és túrázni is akarsz vegyél zzr-t nem bánod meg. igaz hiányozni fog-legalábbis nekem-a látványa, érzete a busának, de ha már rajta ülsz akkor örülsz majd a kawasakinak
az egyiknél a tulaj szimpibb volt, egy 30 körüli srác, a másik egy idősebb fószer aki elsőre kicsit harcosabb volt, de kevés km van a motorjában. ha jól emléxem kb 8-10 e ....és kecskemét környékén volt valahol.
ha nem akarsz hayabusákat ütni-verni ez a motor a legjobb választás, kényelmes,gyors, jó fék, jó szélvédelem, exkluzív megjelenés.
bár egy kis erősítéssel ez is képes rá
jónak kell lenni, mert akkor világítás nélkül nem hiszem, hogy töltene normálisan
viszont azóta kimértem mind 3 fázist kettőnél simán adja a 10 Voltos váltakozó effektívet az egyiknél csak 6 Voltot, ha negatívhoz nézem, akkor 2 fázis 6 Volt körül ad le a 3. fázis 0 Voltot. Ez arra utal, hogy a generátor lehet zárlatos vagy az a fázis vezeték kontaktos.
Csak ebben az esetben még mindig nem értem, hogy világítás nélkül miért van normálisan töltés?
(Amikor megjelent az 1400, tesztelésileg felpattantam rá, és össze-vissza szartam magam a röhögéstől: a verda 5. sebességi fokozatban éri el a 300-at úgy, hogy gyorsításkor a sebességlimitet elérve érezhetően TORPAN MEG És utána még ott van a pihentető hatodik.)
nem tudom milyen a 2006os zzr de nem hiszem hogy egy utcai felhasználó jelentősnek érezné a különbséget, illetve az alul nyomatékszegénységet.
másrészt meg az enyémbe is most rakjuk bele az eggyel kisebb fogaskereket előre, a tiltáskiiktatót és a 2 leo dobot, a sportszűrő már benne van..ha ezt te is belerakod a busát többnyire csak a tükörben fogod látni
Én annó végignéztem mindent, a megoldás a fesszabályozó csere lett.
Vettem másikat ami szintén szar volt.
Egy tatabányai faszi készít fesszabot, tőle vettem erősített, szerelhető asszem 13 pénz volt.Azóta jó.
Ha emlékeim nem csalnak ŐK azok.
Kutya úr!
10-40 es Fush olaj 4 lityi mifild koszta?
Köszi,
Szép napot nektek!
Alapvetően túrázásra használnám, és a jó kanyarodási tulajdonság, a jó futómű, illetve kényelmes ülés fontos számomra.
Egyre inkább úgy érzem, nincs más választásom, csak a ZZR.
Sajnos nincs annyi pénzem, hogy 2008-as típust vegyek, így hát marad az alul nyomatékszegény 2006-os.
Te vetted meg azt a ZZR-t, amit M3 Kawasaki árult 2 millióért?
ha 2 gyári 2008-as motort állítasz össze zzr 1400 vs k8 busa...egy hajszállal győz a busa. de ha van kanyar az útban a zzr jobb. sztem. persze sofőrfüggő is.
a busánál kapaszkodsz és úgy érzed a tüdőd szétfeszül a gyorsulástól, a zzr-nél talán a jobb szélvédelem miatt is elviselhetőbb a gyorsulás. persze most csak egyenesről és gyorsulásról beszélünk. ha már meg akarsz állni akkor kell a zzr fékje
nem véletlen a proptech csabiék több busára raktak zzr első futóművet és fékrendszert..
szóval ha fontos hogy élvezd is és túrázni is akarsz vegyél zzr-t nem bánod meg. igaz hiányozni fog-legalábbis nekem-a látványa, érzete a busának, de ha már rajta ülsz akkor örülsz majd a kawasakinak
Akinek van kedve csatlakozzon bátran!
577 túra
Látom Neked is volt, miért váltottál Hayabusáról ZZr-re?
ha nem akarsz hayabusákat ütni-verni ez a motor a legjobb választás, kényelmes,gyors, jó fék, jó szélvédelem, exkluzív megjelenés.
bár egy kis erősítéssel ez is képes rá
ez az a motor
viszont azóta kimértem mind 3 fázist kettőnél simán adja a 10 Voltos váltakozó effektívet az egyiknél csak 6 Voltot, ha negatívhoz nézem, akkor 2 fázis 6 Volt körül ad le a 3. fázis 0 Voltot. Ez arra utal, hogy a generátor lehet zárlatos vagy az a fázis vezeték kontaktos.
Csak ebben az esetben még mindig nem értem, hogy világítás nélkül miért van normálisan töltés?