Igen, csak írtad, hogy a -2 fog már lehet, hogy megterhelő a tengelynek.
Ha csak a hátsóval variálnék, akkor mi lenne, vagy mind a kettőt egyszerre kéne módosítani.
Neked van ebben tapasztalatod
Milyen variációk lehetnek az 500-ra, mert a gyári értékekből szeretnék kiindulni, mert nem tudom, hogy az előző tulaj, tulajok mit variáltak rajta mielőtt megvettem
Szerintem is 1-ben veszi majd leginkább hasznát a plusznyomatéknak, cserébe előbb kell majd felváltani
De a többi fokozat is eltolódik, akár többel is mintha egyel kisebb sebességre váltanál..
Nálam a gyári:14/47 helyett volt fennt 14/42 is, most a nagyobb gumival 14/44 van, így az 5.olyan mint a gyári6.
Nálam a fogyasztás szinte ugyanaz maradt - ugyanúgy megyek vele.. 4.ben még gyorsulni is hajlamos 40-150
A 400asnál fél-1litert is el tudok képzelni a kisebb fordulat miatt, erről kutyának van tapasztalata.
kicsi07-nek, ha jólsejtem 16/41 a gyári az 500ason, ahelyett a 14/41~15/44~16/47 az -12,5% sebességre ugyanazon a fordulaton azaz pl 114 helyett 100-at fog menni.
Ugyanannál a sebességnél pl 7000 helyett 8000-t fog forogni.
A gyári kis fogaskeréken hány fog van, hogy betudjam lőni a -1 et:)
Szükség lenne akkor a gyári hátsó fogaskerék adatokra is :)
Mennyivel csökkentheti a végsebességet az Általad ajánlott módosítással (kb)?
Van elfekvőben első fogaskereked, használt vagy új?
Sziasztok!
A következő kérdéssel fordulnék hozzátok:
Nemrégiben jutottam hozzá egy ZZR 600-ashoz és szeretném "feldobozoltatni". Mindkét oldalt és a hátuljára is szeretnék.
Gyári konzolt nem kapok hozzá, mert '90-es évjáratú a moci, és csak '93-tól vannak konzolok.
Maradnék annál a megoldásnál, hogy csináltassak ,de nem tudom, hogy kihez forduljak.
Ha tudnátok segíteni, nagyon hálás lennék!
Én elvi kérdésében nem igazán gondolom, hogy szükséges lenne, mivel csak 1-esben van jeletősége, utána már ugyanott vagy vele mintha a mostanival kihúzatnád jobban a sebességeket..
Nem jól gondolom?
Én épp a fordítottján gondolkozok, hogy kevésbé legyen pörgös (előre nagyobb hátra kisebb) mivel autópálya stb használatnál a fogyasztás így csökkenthető, és elvileg az utazósebesség is megnő, konfortosabb.
Gondolkodom áttétel módosításon, mivel szinte városban használom a gépet, ezért szeretném ha pörgősebb, harapósabb lenne a drága.
Gondolkodtam azon, hogy a kis fogaskereket lecserélném kissebbre 2 foggal.
Elég hozzá kezdésnek, a láncon kell valamit variálni hozzá? Nem szeretnék láncot cserélni hozzá, mert nagyon jó állapotban van.
A fogaskerék csere meg kis pénzből megvan hogy próbálkozzak, teszteljem....
Válaszokat előre is köszönöm
Valaki mondja már meg, hogy a vezérműlánc spannolója az automata, vagy lehet valahogy állítani rajta, pl mint a Ladánál, hogy ki kell lazítani a csavart és forgatni kell egy kicsit a láncot és beáll magának.
Jó lenne ha valaki segítene ennyit! :)
Előre is köszönöm!
A most péntek tuti nem, meló lesz, jövő hét is függ egy vizsgaeredménytől, meg hogy mennyiért műszakiztatnom a motort. Persze az is olyankor jön, amikor a béka segge alatt van a fizum
Esetleg most péntek kakucs? este rmc-vásár törökbálint..?
Hmm béreljek Szombathelyen utánfutót? amúgy az nem drágább mint motorral lemenni? cserébe lassabb is.. viszont visszafelé hasznos lenne..
Köszi a hozzászólást! Én is úgy gondolom, hogy cserés, és ha cserélem akkor kompletten cserélném, de ezért nem biztos, hogy szerelőhöz szeretném vinni. Csak hát ugye ehhez célszerszám kell.
Kutyát majd megkeresem, ha hazajöttek, mert ki tudja meddig megy még el ez így... Kockáztatni meg nem szeretnék.
Arra figyelj hogy amikor terhelve van a motor jobban feszül a lánc..
ha annyira egyenletlenül nyúlt meg hogy már dobálja, cseréld ki mert könnyen elszakadhat.
Lánckerekekkel együtt érdemes cserélni, mert ugye a lánc sokkal drágább és a kopott fogak hamar leamortizálják az új láncot, sőt az első kisebb fogast érdemes kicserélni újra a lánc élettartamának felénél kb 12ekm-nél.
Nekem patentszemes X-gyűrűs van fennt, az cserélhető otthon is, nittelőst már leszedni sem lehet egyszerű
Csopak-fvár &rash autókáz utánfutóval, kocsi lerak, kicserél benzingázra, Duki fel a másik mellé, autóka kukucsra, motorozás, vissza a motorok, fvárott kocsicsere, haza egyedül futóval, motorral.
Persze ez csak alternativa, hiszen még a fene tudja, mi lenne belőle.
Grétsy? Soha nem mondtam, hogy tudok (helyesen) írni.
Ha csak a hátsóval variálnék, akkor mi lenne, vagy mind a kettőt egyszerre kéne módosítani.
Neked van ebben tapasztalatod
400: 14/49
600: 16/48
De a többi fokozat is eltolódik, akár többel is mintha egyel kisebb sebességre váltanál..
Nálam a gyári:14/47 helyett volt fennt 14/42 is, most a nagyobb gumival 14/44 van, így az 5.olyan mint a gyári6.
Nálam a fogyasztás szinte ugyanaz maradt - ugyanúgy megyek vele.. 4.ben még gyorsulni is hajlamos 40-150
A 400asnál fél-1litert is el tudok képzelni a kisebb fordulat miatt, erről kutyának van tapasztalata.
kicsi07-nek, ha jólsejtem 16/41 a gyári az 500ason, ahelyett a 14/41~15/44~16/47 az -12,5% sebességre ugyanazon a fordulaton azaz pl 114 helyett 100-at fog menni.
Ugyanannál a sebességnél pl 7000 helyett 8000-t fog forogni.
A gyári kis fogaskeréken hány fog van, hogy betudjam lőni a -1 et:)
Szükség lenne akkor a gyári hátsó fogaskerék adatokra is :)
Mennyivel csökkentheti a végsebességet az Általad ajánlott módosítással (kb)?
Van elfekvőben első fogaskereked, használt vagy új?
Köszi
A következő kérdéssel fordulnék hozzátok:
Nemrégiben jutottam hozzá egy ZZR 600-ashoz és szeretném "feldobozoltatni". Mindkét oldalt és a hátuljára is szeretnék.
Gyári konzolt nem kapok hozzá, mert '90-es évjáratú a moci, és csak '93-tól vannak konzolok.
Maradnék annál a megoldásnál, hogy csináltassak ,de nem tudom, hogy kihez forduljak.
Ha tudnátok segíteni, nagyon hálás lennék!
Nem jól gondolom?
Én épp a fordítottján gondolkozok, hogy kevésbé legyen pörgös (előre nagyobb hátra kisebb) mivel autópálya stb használatnál a fogyasztás így csökkenthető, és elvileg az utazósebesség is megnő, konfortosabb.
Sziasztok.
Segítséget, tanácsot kérnék.
Gondolkodom áttétel módosításon, mivel szinte városban használom a gépet, ezért szeretném ha pörgősebb, harapósabb lenne a drága.
Gondolkodtam azon, hogy a kis fogaskereket lecserélném kissebbre 2 foggal.
Elég hozzá kezdésnek, a láncon kell valamit variálni hozzá? Nem szeretnék láncot cserélni hozzá, mert nagyon jó állapotban van.
A fogaskerék csere meg kis pénzből megvan hogy próbálkozzak, teszteljem....
Válaszokat előre is köszönöm
Jó lenne ha valaki segítene ennyit! :)
Előre is köszönöm!
Hmm béreljek Szombathelyen utánfutót? amúgy az nem drágább mint motorral lemenni? cserébe lassabb is.. viszont visszafelé hasznos lenne..
Köszi a hozzászólást! Én is úgy gondolom, hogy cserés, és ha cserélem akkor kompletten cserélném, de ezért nem biztos, hogy szerelőhöz szeretném vinni. Csak hát ugye ehhez célszerszám kell.
Kutyát majd megkeresem, ha hazajöttek, mert ki tudja meddig megy még el ez így... Kockáztatni meg nem szeretnék.
ha annyira egyenletlenül nyúlt meg hogy már dobálja, cseréld ki mert könnyen elszakadhat.
Lánckerekekkel együtt érdemes cserélni, mert ugye a lánc sokkal drágább és a kopott fogak hamar leamortizálják az új láncot, sőt az első kisebb fogast érdemes kicserélni újra a lánc élettartamának felénél kb 12ekm-nél.
Nekem patentszemes X-gyűrűs van fennt, az cserélhető otthon is, nittelőst már leszedni sem lehet egyszerű
Persze ez csak alternativa, hiszen még a fene tudja, mi lenne belőle.
Grétsy? Soha nem mondtam, hogy tudok (helyesen) írni.