Szia!
Bocs, hogy ilyen régi témához szólok hozzá, de nem találtam meg az e-mail címed.
Szóval nekem is hasonló a problémám.
Mikor beindítom szépen tölt alapjáraton is olyan 13,5-14 voltal aztán mikor ráadom a világítást leesik a töltés, az Istenért se megy 12,2 felé még menetközbe se. Aztán ha menetközben lekapcsolom a világítást, akkor megint tölt 14 V felett.
Szóval a világítás kavar be vmit a dologba. Nálad mi volt a probléma oka?
Esetleg volt már valaha valakinek hasonló gondja?
azt a kettőt a mi a használtautón van(szürke)nyugodtan nézd meg, mindkettő egész jó bőrben van, de kíméletlenül alkudj, mert egy ideje árulják. az elsőre én még alkudtam 1 évvel ezelőtt, de akkor nem akarta odaadni 1.9 ért, most 1.7..szerintem 1.5 körül megállapodhatsz vele ha ügyes vagy(van még hitel rajta).
üdv
én már biztosan nem vennék 2008-tól kawasakit semmiképpen, mivel tudomásom szerint nem a japók rakják össze, tudom vannak minöségellenörzések, de valjuk be az nem ugyanaz a jappán motor az legyen japán, ne koreai.
nyugodtan vedd meg, úgy jó, ahogy van még csak háromezret tettem az enyémbe, de egy jó darabig ez fog maradni, nem tudnék jobb motort mondani ebben a szegmensben.
arrol nem is beszélve, hogy az 1000rx az bajnok motor volt a maga idejében kb mint most az uj zx10r, nem 100% de utána rögtön a zx10 is vitte a trófeát, akárcsak a zzr1100 mint a leggyorsabb turasport, de javitsatok ki ha tévedek.
Tudnátok segíteni nekem?
Szeretnék venni egy ZZR 1400-as motort, és azt szeretném megkérdezni, hogy mire érdemes figyelni vásárláskor.
Konkrétan a típusbetegségekre gondolok,(ha van egyáltalán olyan).
2006-os gyártású inkább az, ami a pénztárcámnak még megengedhető.
Esetleg, hegy jó eladó példányt tudnátok ajánlani, annak is nagyon örülnék.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Skyfox:
Én is hasonló cipőben járok, nekem is kellene konzol és hátsó doboz 400-asra, szintén 2 zárt sisakhoz.
Ha esetleg valaki gyárt ilyet hátha 2-re lenne kedvezmény:)
várjuk a felajánlásokat:)
SOS-ben kellene hogy milyen méretekkel, paraméterekkel rendelkeznek a fém fékcsö ami rámegy a zzr 600-ra!
Köszike
Bocs, hogy ilyen régi témához szólok hozzá, de nem találtam meg az e-mail címed.
Szóval nekem is hasonló a problémám.
Mikor beindítom szépen tölt alapjáraton is olyan 13,5-14 voltal aztán mikor ráadom a világítást leesik a töltés, az Istenért se megy 12,2 felé még menetközbe se. Aztán ha menetközben lekapcsolom a világítást, akkor megint tölt 14 V felett.
Szóval a világítás kavar be vmit a dologba. Nálad mi volt a probléma oka?
Esetleg volt már valaha valakinek hasonló gondja?
Te élőben is megnézted, vagy csak telefonon beszéltetek?
Szép a motorod,ezüst színben tetszik a legjobban!
Volt egy Kawasaki M3-nál, de elvitték előlem...
azt a kettőt a mi a használtautón van(szürke)nyugodtan nézd meg, mindkettő egész jó bőrben van, de kíméletlenül alkudj, mert egy ideje árulják. az elsőre én még alkudtam 1 évvel ezelőtt, de akkor nem akarta odaadni 1.9 ért, most 1.7..szerintem 1.5 körül megállapodhatsz vele ha ügyes vagy(van még hitel rajta).
üdv
Mit módosítottak 2006-os modellen, jól tudom, hogy 2008-ban volt modell frissítés?
Nincs típushiba ! jelenleg a legjobb sport- túra motor! Bármi kell hozzá adatlapomon elérsz!
Tudnátok segíteni nekem?
Szeretnék venni egy ZZR 1400-as motort, és azt szeretném megkérdezni, hogy mire érdemes figyelni vásárláskor.
Konkrétan a típusbetegségekre gondolok,(ha van egyáltalán olyan).
2006-os gyártású inkább az, ami a pénztárcámnak még megengedhető.
Esetleg, hegy jó eladó példányt tudnátok ajánlani, annak is nagyon örülnék.
Válaszotokat előre is köszönöm!
sok-sok kép a hétvégi gurulásról!
.
BOLDOG NÉVNAPOT!
Brigi, András
Én is hasonló cipőben járok, nekem is kellene konzol és hátsó doboz 400-asra, szintén 2 zárt sisakhoz.
Ha esetleg valaki gyárt ilyet hátha 2-re lenne kedvezmény:)
várjuk a felajánlásokat:)
Én itt a fórumon, elméletileg lebeszéltem egyet, ha meglesz, szívesen megmutatom, fotózom, stb... hogy tudjál csináltatni egyet!
Üdv Kill.