Láncszett téma... Az elmondottak alapján a láncod szakaszosan van megnyúlva. Ezt az okozza, hogy a láncszemeket összetartó kis csapocskák kopnak, igy tud lötyögni a lánc. Extrém esetben annyira elkopik, hogy nem birja a terhelést, és elpattan. Talán a szerviz manualban van adat, hogy mekkora lehet adott mennyiségű láncszemnél ez a lötyögés, max távolság.
Láncot hivatalosan szettben javasolt cserélni, anno én is igy tettem, de szerintem visszarakható a régi lánckerék, ha nem kopott túlságosan.
Láncszett ügyben beszélj Kutyával, ma este érnek majd haza a korzikai túráról, holnap már lehet tud foglalkozni a kérdéssel.
EU szabály, hogy 50 ló feletti gépre patentszemes láncot nem rakunk, csak nittelőset.
A hétvégi felvonulás tényleg nagyon jó volt, életem egyik maradandó élménye lesz. Az utána lévő kis program is szuper volt.
Igen sajnáljuk mi is, hogy kimaradtunk de nem úgy készültünk, annak viszont örülök, hogy ti jól éreztétek magatokat.
Próbálunk még sok ilyen közös programon részt venni, én és at egy fő édes terhem...
Egy műszaki kérdés:
Most feszítettem meg a láncot. A legvégén van már a feszítő. Akkor néhol feszes volt nagyon, néhol pedig iszonyat laza.
Na most a balatoni túra után, már mindenhol laza megint.
Otthon kilehet cserélni a láncszettet? Nittelő szerszáma van valakinek?
nekem már elegem lett a bontott alkatrészekből. Zoo-tanácsára felhívtam egy helyi céget (tatabánya) és ők gyártanak 3 fázisú fezszabályzót. valszeg azt fogom belerakni. még rámérek a generátorra, ellenörzöm a kábeleket ha az jó akkor megvan a hiba.
Szia, mivel mostanság mindenki a motorozással van elfoglalva, én ezt a cikket ajánlom figyelmedbe! http://doktorchopper.blog.hu/2...
Nekem is melegszik a fesszabályzóm, mint már a múltkor leírtam, én megfogom növelni a hűtőfelületet+kap egy ventilátort!
Remélem valamennyit segítettem!
ma sikerült lerobbannom, nincs az aksiba kraft, de töltés sincs a fesz szabályzó meg forr, szerintem megint az szállt el. mint 2 éve . tiszta szopás hogy 2 évente hogy ezt játssza velem. esetleg valami ötlet? most a generátort ha kimérem akkor a három kábel ami kijön a dekliből azokon kéne mérnem a tekercset és nem szabad zárlatosnak lennie? remélem mert igy mutat a műszer.
Kawasaki ZZR400 600 (ZX600E) -hez bontott alkatrészek eladók külön-külön vagy egyben is.
Bal első index
Jobb oldali gyújtás fedél/dekli
Bal oldali lábtartó
Műszerfal körüli idom (kis sérüléssel)
Bal oldali folytatása (zárható rekesszel) enyhén sérült
Bal oldali generátor dekli
Na szóval mi is haza értünk épségben!
Köszönjük mindenkinek ezt a szép hétvégét!
Fantasztikus volt!
Köszönjük RamAirnak a társaságát a szállást a jó kis sütögetést!
Örülök, hogy megismertelek! A trikóról, nem is beszélek...
Okoskának köszönjük a vitorlázást.
Nagyon jó volt!
Skyfox, sajnálhatjátok, hogy kihagytátok!
És köszönöm a felvigyázást...
Én nem értek hozzá annyira, de nem lehet, hogy nincs töltés, vagy is hát néha van, néha nincs, esetleg korrodált a fesszabályzó?
Vagy a csatlakozó beégett...?
Tóth Gyulánál van alkatrész, ha kell!
telefonon eléred.
Láncot hivatalosan szettben javasolt cserélni, anno én is igy tettem, de szerintem visszarakható a régi lánckerék, ha nem kopott túlságosan.
Láncszett ügyben beszélj Kutyával, ma este érnek majd haza a korzikai túráról, holnap már lehet tud foglalkozni a kérdéssel.
EU szabály, hogy 50 ló feletti gépre patentszemes láncot nem rakunk, csak nittelőset.
A hétvégi felvonulás tényleg nagyon jó volt, életem egyik maradandó élménye lesz. Az utána lévő kis program is szuper volt.
Igen sajnáljuk mi is, hogy kimaradtunk de nem úgy készültünk, annak viszont örülök, hogy ti jól éreztétek magatokat.
Próbálunk még sok ilyen közös programon részt venni, én és at egy fő édes terhem...
Egy műszaki kérdés:
Most feszítettem meg a láncot. A legvégén van már a feszítő. Akkor néhol feszes volt nagyon, néhol pedig iszonyat laza.
Na most a balatoni túra után, már mindenhol laza megint.
Otthon kilehet cserélni a láncszettet? Nittelő szerszáma van valakinek?
Válaszokat előre is köszi!
Jövő péntek Kakucs?
http://www.sportmotor.hu/motor...
07:25-től, Peeter és Skyfox látható
07:34-től Thunder, KillBill, és mögöttünk Öcsi Laci
Na csak meg találtam...
Köszi a képeket, amiket feltettetek!
http://doktorchopper.blog.hu/2...
Nekem is melegszik a fesszabályzóm, mint már a múltkor leírtam, én megfogom növelni a hűtőfelületet+kap egy ventilátort!
Remélem valamennyit segítettem!
ma sikerült lerobbannom, nincs az aksiba kraft, de töltés sincs a fesz szabályzó meg forr, szerintem megint az szállt el. mint 2 éve . tiszta szopás hogy 2 évente hogy ezt játssza velem. esetleg valami ötlet? most a generátort ha kimérem akkor a három kábel ami kijön a dekliből azokon kéne mérnem a tekercset és nem szabad zárlatosnak lennie? remélem mert igy mutat a műszer.
Egy sörrel!
Kb nyolc óra után (sajnos csak tízig este van nyitva )!
Bal első index
Jobb oldali gyújtás fedél/dekli
Bal oldali lábtartó
Műszerfal körüli idom (kis sérüléssel)
Bal oldali folytatása (zárható rekesszel) enyhén sérült
Bal oldali generátor dekli
Köszönöm a jó társaságot mindenkinek és persze Okoskának a vitorlázást.
Jó szórakozást a mai napra!
Köszönjük mindenkinek ezt a szép hétvégét!
Fantasztikus volt!
Köszönjük RamAirnak a társaságát a szállást a jó kis sütögetést!
Örülök, hogy megismertelek! A trikóról, nem is beszélek...
Okoskának köszönjük a vitorlázást.
Nagyon jó volt!
Skyfox, sajnálhatjátok, hogy kihagytátok!
És köszönöm a felvigyázást...
Egy kis segítség!
Tóth Gyula telefonszáma fent van a reglapján!
Lépj rá, és már meg is van... (pirossal írott nevére kattintasz)
Isten Király vagy!
Köszönöm szépen, jövök egy fagyival!
Én nem értek hozzá annyira, de nem lehet, hogy nincs töltés, vagy is hát néha van, néha nincs, esetleg korrodált a fesszabályzó?
Vagy a csatlakozó beégett...?
Tóth Gyulánál van alkatrész, ha kell!
telefonon eléred.
Üdv KillBill.
Tudnál adni egy elérhetőséget nekem , hogy felvegyük ezzel kapcsolatban a dolgot. Köszönöm előre is.