így van, GPZ1000RX, ZX10, ZX-11, így jöttek sorban a vasak... az 1000RX ritka böszme egy dög volt, csak egyszer motoroztam olyannal, de ijesztően erős a blokkja a vázhoz/futóműhöz képest
(az elég durva, hogy 125 lovas volt, alig gyengébb és csak kicsivel nehezebb, mint pl. az idei Z1000-es )
Hihi, az enyém nagypapája! ...már ha jól emlékszem, hogy a GPZ1000RX volt előbb és utána a ZX-10 vagy full h...e vagyok és kettő ugyanaz csak amrikában hívták ZX-10-nek?
Ide is beírom, hogy holnap akik mennek az érdi tesco-hoz, azok ne várjanak ránk, mert úgy alakult, hogy előbb megyünk egy kicsivel, hogy tapasztaljuk a kettesben motorozást.
ahogy néztem Corsén csak a szélei kopnak majd
ja.....holnap kb mikor lesztek Ecséd közelébe?Csak hogy összefussunk valahol.Én Eger felől megyek a 3.-on
azt tudom hogy vízen vigyázni kell mert oldalt nincs minta ,de marha jól tapad az biztos ,ha meg csak a felét megy el mint a Conti road attack akkor má nyert ügyem van
Most h szétszedtem a blokkot nem tudtam meg többet a zaj forrásáról.
A hajtókar rendben a dugattyú rendeben nem kotyog.
Viszont a vezérműtengelyeknél lévő "csészék"-be vannak kis lyukak azok ha jól tudom az olajozást szolgálják az egyik el volt tömődve és arra gondoltam h nem kapott olajat az egyik vezérműtengely és attól volt a zaj.? Ez hülyeség? A zaj megjelenése előtt két nappal azt vettem észre h az olajnyomáslámpa akár 20 perc állás után se világított.
Mert ezen kívül semmi rendellenességet nem találtam. Azaz volt 1 szelephimba ami kicsit kopottabb volt.
A kutya a Dragon tesztjét rakta fel. Az még sportosabb mint a Diablo. Nekem az van fent elöl és ott tök jól fog, és csekély a kopása. A Conti kopásintenzitásához tudnám hasonlítani, de ez első kereken van. Hátsóról nincs tapasztalatom, mert ott Diablo Strada van, ami naggyon jó! Ha lenne annyi pénzem, új garnitúrába is ezt a párosítást venném.
Fent vannak a tegnapi búcsú képei