Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szelephézag-állítás szüksége és a motorolaj viszkozitása, pláne a gyártmánya között semmilyen összefüggés nincs.

Általános tapasztalat, hogy minél kopottabb egy motor, annál nagyobb viszkozitású olaj használata indokolt, még a gyári előírás keretein belül. Ugye van owners manualod?

Ha szezonban, Magyarországon használod a motorodat, és legalább 40000 km van benne (a motorban, nem az órában), a helyedben félszintetikus, 10W40-es olajjal próbálkoznék.
Hali!

Jó, h megúsztad, sajnos sok az ilyen elcs.szett barom az utakon. Pénteken engem is majdnem oldalba kapott egy, a volánnál nem túl magabiztos "hölgy" Balatonfűzfőn, aki hosszú gondolkodás után pont akkor kívánta elhagyni a padkát, amikor mellé értem. Szerencsére számítottam rá, így ki tudtam kerülni.

Tegnap meg egész nap bringáztunk, hát nem is számoltam, h hány autós nézett minket levegőnek! Nagyon résen kell lenni!

Vettél láncot KillBill kolleginától? Akkor már nem is kell a lezáró?


Kellemestes húsvétot Mindenkinek!
hello Space,

nekem 3 motorba se vált be a repsol racing olaj. soha többet nem rakok semmilyenbe ezek után. hangos, csattogó motor, nehéz váltó stb. a castrol power racing1 már jobb volt, de utána 7100 motul, és most 300v 4t factory line 10-40.
ez jó

üdv
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Mindenkinek!

Remélhetőleg ma még jó idő lesz és nem ülnek olyan sokan piásan a volán mögé, mint hétfőn szoktak. Ma reggel hatkor mentem is egy kört Vác felé, szép környék.
Mindenkinek kellemes ünnepeket a lányoknak sok locsolót
Nekem Castrol félszintetikus van benne, és semmi gond nincs vele.
ha a motor hangja rosszabb tőle, akkor sztem cseréld le, ki tudja, hogy miért hangos a blokk?
az, hogy sötét az olaj, az a hiedelemmel ellentétben egyáltalán nem baj: a régebbi kenőanyagokkal ellentétben az új olajoknál elvárás, hogy az olajsár ne tudjon leülni a blokkban, hanem "lebegtesse" a motorban.
Szerinted ne foglalkozzak vele? Jó így vagy 2000km-t még? Utána megint cserélek olajat, mert nagyon sötét volt már benne!
a Repsoltól nekem is hangos volt a ZZR anno és a váltó sem volt tökéletes.
Sziasztok Zizzentek!Szépen-lassan olyan lesz a Vasam mint ahogy
megálmodtam!Igaz nem gyári-de én nagyon szeretem!Nagyon kevés időm van Rá-mint mindenre,de a fórumot
minden nap látogatom!Kellemes Húsvétot-sok pirostojást-Lányoknak-sok locsolkodót!
Sziasztok!

Nem rég értem haza.
Megvolt az első "majdnem" helyzetem. Egy lámpánál, elindulás után, a mellettem lévő autó úgy váltott sávot mintha ott sem lennék. Kész voltam. Nyomnám a dudát, (mondjuk az most nincs), pörgetem, hogy a hangra felfigyeljen, de semmi. Mintha oott sem lennék. Kikerülöm, és mutatom neki, hogy nézzen már a szemével. De megint, mintha ott sem lennék...

Space()!

Lehet szelephézagot állítani, nekem is belett állítva Áron jóvoltálból.
ZZR 400 97' lehet rajta szelephézagot állítani, mert mióta lecseréltem az olajamat Repsol Moto Racing 10W50-re azóta elég jól csattog, és melegen is hallatja magát. Hm?
szia,
a fesz szabályzó hibát ki tudod mérni: alapjárat felett, felkapcsolt lámpákkal 13-14V között kell mutatnia a műszernek - ha ettől kevesebb, akkor kipurcant.
Az új akksi 10 015 Ft a gépedbe.
Kutya Úr mennyi lenne Önnél a ZZR-be új akksi?
Sajnos úgy néz ki ma cellazárlatos lett az akksim menetközben
Ha a feszszabályzóm elromlik azt honnan kell észrevennem?
Sziasztok!
Eltüntem, mint az arany óra...mert annyi bajom van
De itt a jó idő...motorozós idő...
Ha Valaki erre gurul, akkor ugorjon be értem is légyszi, légyszi, légyszi!
Köszi!
Puszi Mindenkinek!
Meglett és korrekten kezelte a helyeztet. Ennek ellenére azért jár a "költőpénz" is, hiszen mi a garancia arra, hogy a hirdetmény nélkül tényleg jelentkezett volna?
Persze, hogy ne!
Örömmel látunk benneteket!
Gyertek csak, majd telefonon egyeztetünk, ha már látod, hogy pontosan milyen időtájt tudtok jönni...

Pussz KillBill.
Szia KillBill!


Annyira szívesen mennék, csak nem biztos, hogy visszaérek pestre.
Szombaton, vagy vasárnap felmehetek a láncért?
Lehet, hogy jönne Brigi is, mert csinálunk egy kis kirándulást a kutyulival.
Este Andretti?
20 óra körül?

Bárki?

Üdv Kill.
És tényleg az volt? Tök jó!
Tegnap láttam a volt Zizidet.
A Siketek csarnokánál parkolt este.
Háló, szombat még nem jó. Viszont szombaton már meg tudom mondani, hogy mikor igen :)
Utána én szétszedtem, csak a blokk és a váz maradt egyben, a kerekeket kigörgőztettem, gumikat vettem rá, a sebhelyeket és töréseket megjavítottam, a javított részek le lettek festve. A vezetékelést teljesen átvizsgáltam, itt-ott volt egy kis salétromosodás, azokat rendbe tettem. Első teleszkópokat is kicseréltem, a régieket rendbe tetetem. A kormányt gyakorlatilag bármilyen sebességnél el lehet engedni. A hátsó felfüggesztést is darabokra szedtem és ahol kellett, ott lezsíroztam stb... Csak a láncszettet akarom még lecserélni, de még ezzel elmegy. Olaj, szűrők cseréje rendszeres. Csak fékbetétet mondj olyat nekem, ami NEM nyikorog vagy visít! :D Egyébként szeretem ezt a motort, a korábbi szándékommal ellentétben nem fogom lecserélni.
Amikor te vetted, szűk 9000km volt a teljesen felújított blokkban.
majd 200eFt ment rá + hónapok munkája mire minden összeállt.
"Előtte a GSX550-nel (pedig fél évet állt) 22e egy év alatt."
Az egy nagyon jó motor!