A szelephézag-állítás szüksége és a motorolaj viszkozitása, pláne a gyártmánya között semmilyen összefüggés nincs.
Általános tapasztalat, hogy minél kopottabb egy motor, annál nagyobb viszkozitású olaj használata indokolt, még a gyári előírás keretein belül. Ugye van owners manualod?
Ha szezonban, Magyarországon használod a motorodat, és legalább 40000 km van benne (a motorban, nem az órában), a helyedben félszintetikus, 10W40-es olajjal próbálkoznék.
Jó, h megúsztad, sajnos sok az ilyen elcs.szett barom az utakon. Pénteken engem is majdnem oldalba kapott egy, a volánnál nem túl magabiztos "hölgy" Balatonfűzfőn, aki hosszú gondolkodás után pont akkor kívánta elhagyni a padkát, amikor mellé értem. Szerencsére számítottam rá, így ki tudtam kerülni.
Tegnap meg egész nap bringáztunk, hát nem is számoltam, h hány autós nézett minket levegőnek! Nagyon résen kell lenni!
Vettél láncot KillBill kolleginától? Akkor már nem is kell a lezáró?
nekem 3 motorba se vált be a repsol racing olaj. soha többet nem rakok semmilyenbe ezek után. hangos, csattogó motor, nehéz váltó stb. a castrol power racing1 már jobb volt, de utána 7100 motul, és most 300v 4t factory line 10-40.
ez jó
Remélhetőleg ma még jó idő lesz és nem ülnek olyan sokan piásan a volán mögé, mint hétfőn szoktak. Ma reggel hatkor mentem is egy kört Vác felé, szép környék.
ha a motor hangja rosszabb tőle, akkor sztem cseréld le, ki tudja, hogy miért hangos a blokk?
az, hogy sötét az olaj, az a hiedelemmel ellentétben egyáltalán nem baj: a régebbi kenőanyagokkal ellentétben az új olajoknál elvárás, hogy az olajsár ne tudjon leülni a blokkban, hanem "lebegtesse" a motorban.
Sziasztok Zizzentek!Szépen-lassan olyan lesz a Vasam mint ahogy
megálmodtam!Igaz nem gyári-de én nagyon szeretem!Nagyon kevés időm van Rá-mint mindenre,de a fórumot
minden nap látogatom!Kellemes Húsvétot-sok pirostojást-Lányoknak-sok locsolkodót!
Nem rég értem haza.
Megvolt az első "majdnem" helyzetem. Egy lámpánál, elindulás után, a mellettem lévő autó úgy váltott sávot mintha ott sem lennék. Kész voltam. Nyomnám a dudát, (mondjuk az most nincs), pörgetem, hogy a hangra felfigyeljen, de semmi. Mintha oott sem lennék. Kikerülöm, és mutatom neki, hogy nézzen már a szemével. De megint, mintha ott sem lennék...
Space()!
Lehet szelephézagot állítani, nekem is belett állítva Áron jóvoltálból.
ZZR 400 97' lehet rajta szelephézagot állítani, mert mióta lecseréltem az olajamat Repsol Moto Racing 10W50-re azóta elég jól csattog, és melegen is hallatja magát. Hm?
szia,
a fesz szabályzó hibát ki tudod mérni: alapjárat felett, felkapcsolt lámpákkal 13-14V között kell mutatnia a műszernek - ha ettől kevesebb, akkor kipurcant.
Az új akksi 10 015 Ft a gépedbe.
Kutya Úr mennyi lenne Önnél a ZZR-be új akksi?
Sajnos úgy néz ki ma cellazárlatos lett az akksim menetközben
Ha a feszszabályzóm elromlik azt honnan kell észrevennem?
Sziasztok!
Eltüntem, mint az arany óra...mert annyi bajom van
De itt a jó idő...motorozós idő...
Ha Valaki erre gurul, akkor ugorjon be értem is légyszi, légyszi, légyszi!
Köszi!
Puszi Mindenkinek!
Meglett és korrekten kezelte a helyeztet. Ennek ellenére azért jár a "költőpénz" is, hiszen mi a garancia arra, hogy a hirdetmény nélkül tényleg jelentkezett volna?
Annyira szívesen mennék, csak nem biztos, hogy visszaérek pestre.
Szombaton, vagy vasárnap felmehetek a láncért?
Lehet, hogy jönne Brigi is, mert csinálunk egy kis kirándulást a kutyulival.
Utána én szétszedtem, csak a blokk és a váz maradt egyben, a kerekeket kigörgőztettem, gumikat vettem rá, a sebhelyeket és töréseket megjavítottam, a javított részek le lettek festve. A vezetékelést teljesen átvizsgáltam, itt-ott volt egy kis salétromosodás, azokat rendbe tettem. Első teleszkópokat is kicseréltem, a régieket rendbe tetetem. A kormányt gyakorlatilag bármilyen sebességnél el lehet engedni. A hátsó felfüggesztést is darabokra szedtem és ahol kellett, ott lezsíroztam stb... Csak a láncszettet akarom még lecserélni, de még ezzel elmegy. Olaj, szűrők cseréje rendszeres. Csak fékbetétet mondj olyat nekem, ami NEM nyikorog vagy visít! :D Egyébként szeretem ezt a motort, a korábbi szándékommal ellentétben nem fogom lecserélni.
Általános tapasztalat, hogy minél kopottabb egy motor, annál nagyobb viszkozitású olaj használata indokolt, még a gyári előírás keretein belül. Ugye van owners manualod?
Ha szezonban, Magyarországon használod a motorodat, és legalább 40000 km van benne (a motorban, nem az órában), a helyedben félszintetikus, 10W40-es olajjal próbálkoznék.