Köszi a választ spyfox, szerintem akkor a holnapi programom megvan -szerelő-
Még valaki az akksit megtudná mondani? Pontosan milyen kéne bele, és hol tudnám a legolcsóbban beszerezni?
Ne is kérdezd, mer' szétb... az ideg!
Elk.rtam a próbánál, nem szántam rá elég időt... Jó volt, majdnem kényelmes (amennyire egy új kupaknak lennie kell), a beépített napszemüveg működött, pöpec minden, megvettem... Aztán miután otthagytad a plexit, gondoltam kipróbálom napsütésben: a sötét plexi kiba..... jó, csak mivel nem pont a szemem előtt van, hanem 2 centivel előrébb, úgy összekuszálja a látásomat, h gyalog is közveszélyes vagyok benne.
Hát a mai nem az én napom...
Megjött az új kupakom, annak sem tudtam örülni mivel meghalt szegény kiskutyánk. 14 éves volt, szegényke cukorbeteg, de nem is ez volt a fő baj, hanem hogy felivott valami olajos fagyállót, és ettől lett rosszul. Bár a doki azt mondta úgy sem lett volna neki sok hátra.
Bocsi a magándolgok leírásáért lehet nem sok embert érdekel, de valahogy szerettem volna leírni. Szegényke 14 éve velünk volt....
Vagy léptetővilla, vagy fogaskerék kapcsoló köröm. Persze semmi nem biztos csak a halál. Én most cseréltettem komplett váltót, mert 3 fölé nem tudtam kapcsolni. Azt ajánlom ne húzd halaszd, hanem egyből vidd el szerelőhöz és talán olcsóbban megúszod mint én.
Jah, és még 1 dolog.
Miért bassza vissza a 2. sebességi fokozatot üresbe? Többi sebesség hibátlan, de a 2est 10ből7szer visszavágja.
Nektek volt ilyen bajotok? Hogyan küszöböltétek ki ezt a hibát?
Azon a sárgán már több lesz az ujjlenyomat, mint egy helyszínelő számítógépén (én is megtapiztam)...
Bandi! Király lett a plexi, már a helyén figyel, nemsokára ki is próbálom, milyen mögötte vigyorogni menet közben... A matricákat leszedtem, de sértetlenül megőriztem az utókornak...
Valaki ajánlana 91es zzr400-asomhoz akksit? A mostani beadta a derekát, de semmi nincsen ráírva. A tietekben mien aksi van most? Honna rendeljek?
Valahol 10ezer forint körül gondoltam hogy szánok rá, ez elég, vagy zsebbenyúlósabb téma lenne?
a bejáratás alatt (csak 160 alatti tempó) megelégedett 6 liter alatt, most, hogy néha összekócolom a fordulatszámmérőt 6.3 a fedélzeti szerint... De ebben olyan drag részek vannak, ami a hatkilóssal fizikailag lehetetlen lett volna
Nem vagyok én biztos abban hogy áttételtől olyan nagymértékben függ a fogyasztás, a műszaki állapottól nagyban, illetve a csuklóállástól. Nekem kopott karbival full gyári áttétellel 120-as utazónál ette a 8-at, jó karbival 150-es utazónál elöl -2 foggal 5.2l
a jelszó (az állapoton túl) a fordulatszámban van: a feláttételezett GPz750-em (ugyanaz a blokk, mint a ZR7) meghajtva sem kért hatot, 120-130-nál alig ötöt.
A kis ZZR tökéletes beállítással, és alig húszezer kilométerrel az órájában is elkérte a hetet, igaz a legrövidebb gyári áttétellel. A kettővel hosszabb áttétellel ebből kb. lejött egy liter.
Olvasgatom a fogyasztásadatokat és sosem volt 400-as ZZR-em, de az én 7R-em is 7.5-8-9l-t evett, bárhogyan is közlekedtem. Aztán rászórtunk egy ZZR1100 porlasztót, ami 2mm-el nagyobb torkú és néha most sem hiszek a szememnek, amikor 5.2-t eszik . Mindez egy 140-150-es konstans utazóval. A titok a porlasztó állapotában keresendő. Ha szét vannak kopva a tolattyúk és a pillangótengelyek, akkor akaratlanul is zabál, mert higul a keverék és sokalltatja mindenki hogy menjen. &rash blogjában is néztem a képeket a szétkapott karbikról és nála is vannak jelei így fénykép alapján is, hogy már kopott a karbija. Nem irreális a 3.8, ahogy Kawazsolti írja.
Még valaki az akksit megtudná mondani? Pontosan milyen kéne bele, és hol tudnám a legolcsóbban beszerezni?