Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sanyimanó vetette fel a videó hozzászólásai között, h szívesen részt venne egy ilyen bójázós, kormánytekergetős összejövetelen - úgy is, mint egyfajta tavaszi bemelegítés a motoros szezonra.
Nos, van hely hozzá - ha van kedv is (min. tíz motor) akkor egyik hétvégére megszervezhetjük a dolgot.

http://www.youtube.com/watch?v...

Többiek?
Ha Bandi mégsem vinné, a zéhat lehet, h engem is érdekel...
szia KanyarBandi,

nos a leírások kb: mind túragumi és nem újak, de hibátlanok
1. 190-50-17 metzeler roadtec z6 2005 vagy 06-os a széle szőrös a közepéből kb 1mm hiányzik. a k5 busán volt de túl túrásnak ítéltem ezért 1000 km után levettem.
2. 190-50-17 conti roadattack kb 50-60 %os most van hátul a boeingen, és
3.és ami elől van az talán metzeler akármi 120-70-17 az is kb 50-60%os.
de mivel van más sportgumim rá ezért azt ha lecseréltem nem kell. lehet hogy nem pontosak a típusok mert emlékezetből írtam de a méret és az állapot biztos. Ára zzr-snek kék óriásrudi/db
nem azért mert gazdag vagyok vagy nagy arc hanem mert valóban útban van és nem képvisel komoly értéket, illetve felesleges

ja igen és el kell érte jönni soroksár cityre

üdv
Engem lehet, hogy érdekelne...
Köszi a tippet, ma beröffent végre
Szia KillBill!

Bizony, kész lett a gép, már itthon figyel a garázsban, és várja, hogy délután már a KanyarBanditól vásárolt túraplexivel vagizhasson!
Elhoztam, de nem lábon! Tudod, április1-től lesz újra forgalomban, nem kockáztatok, mert - amilyen az én szerencsém - engem ha elkapnak a zsaruk, akkor a legkisebb hibáért is megb...nak (és még meg is bírságolnak)!

Láttam a kis darazsadat, jól van tartva, ennél jobb helye már csak Nálad lesz! Mondta Áron, h kipuffra vársz, drukkolok, remélem meglesz hamar, aztán gyíííí!
Köszönöm hogy időt szántál rám. Érzelmi alap ide vagy oda az biztos hogy gépet veszek csak az nem hogy milyet :) 250zzr tűnik az ideálisnak. Sajnos ha fejembe veszek valamit akkor nincs más, ezt meg már 2 éve eldöntöttem
Szia!

Neked már kész a motorod, és el is hoztad?
Ebben a "hülye" időben?

Húúú!

Én majd jövő héten!
Bár Gyula sajnos még mindig nem jelentkezett...
Így nem biztos, hogy lesz új kipufogóm, de már nem bírok tovább várni!
Hagyd kiszáradni, bár ha indult, az már jó jel. Majd inkább melegben indítsad, a hideget nem szereti a zzr.
Szívatóval indítottad? Utána nem indult? Apró trükk, hátha nem ismered - Biztonság kedvéért középtámaszon végzendő: berakod sebességbe, majd nyomod az önindító gombot, és hallod, hogy kerreg a benzinpumpa. Ha elcsendesedett, akkor kiveszed üresbe, szívató, önindító, és viszonylag könnyen indul.
Ahogy gondolod, de én még azt érzem, érzelmi alapon döntenél, nem racionálisan. Ha megveszed egy szezonra a motort, akkor rengeteg pénz elmegy a levesbe, ha eladod, vagyis ha el tudod adni. Mert gondolom, külföldre nem azzal mész, itthon meg minek állna a garázsban.
Megfontolandó az is, hogy elmegy a motorozásra 4-500.000Ft, papír, ceruza, és nézd meg, mit tudsz belőle mást megvalósítani. Nem mellesleg a külföldi munkavállaláshoz sem árt némi pénzmag, biztonsági tartaléknak. Ha motorozol, garantáltan elfog rá menni az utolsó forintod is
Ha még van kérdésed, szívesen válaszolok, nekem ez a véleményem a saját tapasztalataim alapján.
köszi szépen,
Neked is széles utat!
igen
sajnos 120-70-17 és 190-50-17 van nekem a "pincében"
ha valakit majd érdekel leírom jövő héten a pontos paramétereket

széles utat sanyimanó72
Maximálisan egyetértek veled mindenben.De ha már fix keresetem lesz akkor megélhetésre, albérletre fog az elmenni terveim szerint, és az még nem mostanában lesz. Jövő nyárra a terv hogy amikor végzek sulival külföldön próbálok munkát vállalni, ennek tekintetében szinte 1 idényre kell a motor, ezt nézve már csak egy olyan vétel kell amire max 1-2 kopó alkatrész kell és akkor az már nem vagyon, onnantól benzin.
Hello!
Ma elmentem munkába, de hogy kiférjek, kitoltam a motort a garázsból, és kinthagytam kb 3-4órát az esőben (még nem csináltam ilyen hülyeséget:S)
Hazaérésem után menni akartam 1 kört, de nembírtam ugyanis a motor beindul, de kb 8-10mp pöfögés után leáll. Mit csináljak most vele? Lehet csak szimplán beázott? Hagyjam, had száradjon ki?
üdv!
Méret.120/60 zr17
160/60 zr 17
igen van,ott már jártam
köszi
Ez esetben hideg zuhany lesz az alant lévő pár sor. Nagy levegő.
Amikor megvettem a motort, annyi voltam mint te, hasonlóan barátnővel ellátva, viszonylag rendszeres keresettel suli mellett. Két év rendszeres munka után gyűlt össze annyi pénz, hogy megvehettem a motort. A gyűjtési idő alatt ráment egy kapcsolat a dologra, mert rengeteget dolgoztam, kevés időm volt. A következő kapcsi közepette vettem meg a motort, itt is fogható az időhiányra annak vége, mivel a motorhoz pénz kell, nem is kevés.
Emellett nézni kell a tanulmányokra fordítható időt. Mivel dolgoztam, kevés időm maradt a tanulmányaimra, igaz csinálom az egyetemet, de a kerettantervet nem tudom követni, minimum egy év plusz. No meg ilyenkor az ember nem tanul olyan jól sem...
Ezt csak azért mondom, mert nagyjából abban a helyzetben voltam, mint te, csak biztos állással, havi minimum 40e megvolt, ha megerőltettem magam, több is. Ennek jó része a motorra ment el!
Megveszed a motort, az egy költség, meg az átíratás is. Aztán bukó, kesztyű, kabát, nadrág, csizma, mert ugye ha esetleg esünk, fel is akarunk kelni. Ezt 100 alatt neccesen úszod meg. Aztán ha menne barátnő is, akkor neki sem árt némi felszerelés... Aztán ugye a motor is kopik. Vegyünk egy éves, 6000km-es intervallumot, erős közelítéssel. Az üzemanyag költség 370-es benzinnel számolva 130.000Ft, kell cserélnek olajat, az egy tizes szűrővel együtt. Aztán kell gumi is, mondjuk használtan megúszod 20ból, de az lehet kibír többet is. A lánc szett az levetítve ennyi kilométerre 8000Ft körül van, a gyertyák 3-4000, légszűrő 1-2000, fékbetét fogalmam sincs, pár ezres tétel szintén. Erre jön még plussz a biztosítás, ami 4.000Ft nekünk, meg a teljesítményadó, 5000Ft.
180-190.000Ft elment egy évben… és nem volt műszaki hiba, komolyabb szerviz!
Erős családi hozzájárulás nélkül manapság nem egyszerű motorozni, jelen ismereteim birtokában nem biztos, hogy beleugranék.
Amennyi öröm, ugyan annyi bánat és szenvedés forrása is lehet az áhított motor!
A helyedben én még kivárnék, és majd csak biztos állással ugranék bele a motorba, addig meg, ha nagyon erős késztetést érzel, MZ250
Sanyimanó,

mi a méreted?
nekem van 3 db gumim darabonként egy rudiért , de lehet neked nagy lesz

üdv
Szerintem nem gáz!
Az egyik aki válaszolt is mondta hogy 27 de ő is AKval vezeti és mondták h nem gáz... talán tényleg nem az?...
ÖÖÖ néztem én már sok mindent, bandit, fzr, zxr...
El nem venné!
Mikor motor vásárlás előtt álltam kérdeztem egy motorozó rendőrt h nem tud-e ak val vezethető eladó motort és egyből azt kérdezte h mi az a ak?
Amúgy ha nem pont zzr-t akarsz másból is van 25kw-os kivitel.
PL: Apám a múlthéten vett egy Kawasaki kle 500-ast 25 kw-s papírokkal.
Ez kicsit nekem szerencsejátéknak tűnik... azért ne a rendőr tájékozottságán és kedvén múljon hogy elveszi-e a jogsim.
Nekem sajnos nincs ilyen, de asszem az R17.hu -n már van!
Nálad lehet-e ilyen garneturát beszerezni ha igen mennyiért