Akkor próbálkozok... de csak fenn vannak azok amik itt eladók apróba is. Most elég volt egy nap, annyi szépet jót hallottam ezekről a gépekről, nagyon megtetszettek
Én 2 hónapja adtam el a 25kW-os 400-asomat. Előtte nekem is volt egy Miskolc-Kalocsa oda-vissza túra (utánfutóval, a marharépa ferdített folyamatosan, 20-on X ezer HUF, mille grazie) de szerencsére még idejében találtam egyet BAZ. Megyében.
Szerintem itt a fórumon próbálkozz első körben, akkor luftra nem nagyon futhatsz. Kérdés, van-e megfelelő gép eladó?
Tény, hogy megbízható, még ma is mutatós, kényelmes, PRAKTIKUS motorok.
Motor ügyben, pedig én azt ajánlom, hogy valaki úgy tudom most is eladja a motorját...
Érdemes innen a fórumról vásárolni, mert itt nagyjából, mindenki törődik a motorjával, és nagyon szép állapotú motorokhoz lehet olcsón hozzá jutni.
19? Akkor jól haladsz! Én alig voltam a 30. előtt, mire meglett a járgány! Hiába no, későn érő vagyok...
Lehet, hogy én vagyok nagyon biztonságmániás, de a bukón felül kell még pár dolog, de gondolom meglesznek azok is! Hajrá, csak így tovább!
Örülök hogy írtál. Igen, igen ez mind a fejemben van, 40 felett van a papír és akkor még benzin pénz is lehet húzósabb... 3 hete elmentem 180km-re futó szerzéssel együtt 15-öt buktam, csúnyán átb@sztak... egy 250es banditra egyeztem szóban, szóban minden stimmelt is 2éve egy motoros találkozón döntöttem el h motorozni fogok, azóta érik ez a motor vásárlás, múlt nyáron csináltam a jogsit azóta jött össze így-úgy ennyi pénz, azt tekintve h most voltam 19 nem egyszerű mindenesetre bukó van
Remélem nem baj, ha beleszólok...
Arra figyelj, hogy ne a max keretig keresd a mocit, mert bizony - ahogy &rash is írta - ott vannak a járulékos költségek is!
Én tavaly vettem a 400-as Zizit, nem tudom idén mennyit változtak az árak (érdemes utánanézni), de íme a tavalyiak:
- eredetiség vizsgálat: 15500
- forgalmi + törzsköny: 12000
- átírás: 18 Ft/cm3 (abban a szegmensben, ahol te keresgélsz).
+ kötelező biztosítás
+ ruha, bukó, miegymás (ha ezek még nincsenek meg).
...és ne feledkezzünk meg arról, h használt motort veszel, ki tudja milyen gazdától, milyen állapotban...
De a legfontosabb: szerintem nem bánod meg, ha ZZR-t választasz, hihetetlenül szerethető családtaggá válik nagyon rövid idő alatt... Az enyém - mint a mostani tavaszi átvizsgálás alatt kiderült - nem a leggondosabb gazdától jött, mégsem hagyott cserben tavaly...
Akkor nem off, de azért remélem nem füstöl mint egy 424-es.
Púposhoz nem volt még szerencsém (erre felé nincs állomásítva) de az olvasottak alapján (Indóház Extra) tényleg a leghangzatosabb lehet
Az elsőnél 900 valamennyiért írtam alá a papírt, a mostani az "csak" 600 volt + illetékek. Meg már ráment karbantartás, felújítás címszó alatt 300+ Ha van kedved olvasni, ajánlok egy blogot, ahol megismerkedhetsz az enyémmel: &rash blog.
Ha rövidebben akarod hallani: link, link, link
Nézegetni használtautó, motor.hu, képesmotor, meg itt is fel-felbukkannak eladó gépek. Ha megfelelő árat mondanak, minden eladó még az enyém is
Kaptam a kawasakitól egy kedvezményes szervízkupont, ha valakinek kell szívesen kitöltetem a nevére mert nekem sajnos jelenleg nincs mire felhasználjam, akinek kell írjon egy e-mailt a nevével, címével, motortípussal stb elérhetőségem az adatlapon.
Ha lehuzod a csatit, akkor annyit érsz el, hogy addig nincs nyomás, nincs utánpótlás (csak annyi benzin áll rendelkezésre, amennyi az uszóházban maradt), csak amikor beindul, akkor meg már valószinűleg elégeti a többlet mennyiséget is a motor. Egyértelműen átenged valami a porlasztónál.
Akkor az 1-es henger tűszelepe nem zár rendesen valamiért. Az üza.szivattyú egy bizonyos nyomás elérése után nem nyom, viszont nyomás alatt tartja a rendszert, magyarán ha a legkisebb lehetőség van a szivárgásra, akkor ott távozik az üzemanyag, csökken a nyomás, ujra termel a pumpa. Nézd meg az 1-es karburátort, nincs-e valami sérülés rajta, tűszelep jó-e, zár rendesen nyomás alatt is?
Hi!
Garázsba azóta is szét van szedve, a karbiban a tűszelep lezár, de ennek ellenére nehezen indul és már mikor beindulna, az 1-es hengernél a karbinál ahol a levegőt szivja megjelenik a benzin, kitekertem a gyertyát és inditóztam, a hengerből kinyomta a benzint a palafonra.
Nem értem amugy az AC pumpát sem, ha megtelnek a karbik és az úszószintet eléri és lezár utánna hova nyomja az ac a benzint? Mert én már arra gondoltam hogy azért lesz az 1 es hengernél a levegő fúvókáknál benzin, mert lezár a tűszelep, de a nyomás miatt amit az ac pumpa generál valamelyik enged a 4 közül és ujra kinyit, igy belenyomva a benzinbe az úszót.
Érdekes, de már sokat szenvedtem vele. Ha lehúzom az ac relé csatiját ami a start gombra megy, akkor inditáskor nem kap benyát csak ami a karbiba van, akkor nagy nehezen beindul.
Na essünk akkor neki...
Minden motor annyira megbízható, amennyire törődnek vele. A zzr annyira nem a meghalós fajta, ha meg történik vele valami, veszel bele egy másik blokkot, olcsóbban megúszod, mint ha felújítod Nem emlékszem, hogy innen bárkinek is meghalt volna, és ott maradt volna az út szélén.
Másik előny, hogy később átpapiroztathatod 600ra, természetesen blokk cserével, így megvan a nagyobbra váltás Persze át is lehet fűzni a blokkot, de az ugye nem engedett
Többen is voltak már vele hosszabb túrákon, panaszkodni nem mertek.
Kezdő motornak nem rossz, egy nagyobbal én már nem élnék, de még mindig elvagyok vele.
Nem tudom, mekkora összegből gazdálkodsz, de manapság egész olcsón lehet találni jó 400ast
Szerintem itt a fórumon próbálkozz első körben, akkor luftra nem nagyon futhatsz. Kérdés, van-e megfelelő gép eladó?
Tény, hogy megbízható, még ma is mutatós, kényelmes, PRAKTIKUS motorok.
Ruházatban talán tudok segíteni... nézz be a megfelelő fórumba...
KillBill név alatt nézz körül...
Motor ügyben, pedig én azt ajánlom, hogy valaki úgy tudom most is eladja a motorját...
Érdemes innen a fórumról vásárolni, mert itt nagyjából, mindenki törődik a motorjával, és nagyon szép állapotú motorokhoz lehet olcsón hozzá jutni.
Üdv KillBill.
Lehet, hogy én vagyok nagyon biztonságmániás, de a bukón felül kell még pár dolog, de gondolom meglesznek azok is! Hajrá, csak így tovább!
Arra figyelj, hogy ne a max keretig keresd a mocit, mert bizony - ahogy &rash is írta - ott vannak a járulékos költségek is!
Én tavaly vettem a 400-as Zizit, nem tudom idén mennyit változtak az árak (érdemes utánanézni), de íme a tavalyiak:
- eredetiség vizsgálat: 15500
- forgalmi + törzsköny: 12000
- átírás: 18 Ft/cm3 (abban a szegmensben, ahol te keresgélsz).
+ kötelező biztosítás
+ ruha, bukó, miegymás (ha ezek még nincsenek meg).
...és ne feledkezzünk meg arról, h használt motort veszel, ki tudja milyen gazdától, milyen állapotban...
De a legfontosabb: szerintem nem bánod meg, ha ZZR-t választasz, hihetetlenül szerethető családtaggá válik nagyon rövid idő alatt... Az enyém - mint a mostani tavaszi átvizsgálás alatt kiderült - nem a leggondosabb gazdától jött, mégsem hagyott cserben tavaly...
Púposhoz nem volt még szerencsém (erre felé nincs állomásítva) de az olvasottak alapján (Indóház Extra) tényleg a leghangzatosabb lehet
Ha rövidebben akarod hallani: link, link, link
Nézegetni használtautó, motor.hu, képesmotor, meg itt is fel-felbukkannak eladó gépek. Ha megfelelő árat mondanak, minden eladó még az enyém is
Kaptam a kawasakitól egy kedvezményes szervízkupont, ha valakinek kell szívesen kitöltetem a nevére mert nekem sajnos jelenleg nincs mire felhasználjam, akinek kell írjon egy e-mailt a nevével, címével, motortípussal stb elérhetőségem az adatlapon.
Üdv.
Az irásod közepe kicsit zavaros.....
Garázsba azóta is szét van szedve, a karbiban a tűszelep lezár, de ennek ellenére nehezen indul és már mikor beindulna, az 1-es hengernél a karbinál ahol a levegőt szivja megjelenik a benzin, kitekertem a gyertyát és inditóztam, a hengerből kinyomta a benzint a palafonra.
Nem értem amugy az AC pumpát sem, ha megtelnek a karbik és az úszószintet eléri és lezár utánna hova nyomja az ac a benzint? Mert én már arra gondoltam hogy azért lesz az 1 es hengernél a levegő fúvókáknál benzin, mert lezár a tűszelep, de a nyomás miatt amit az ac pumpa generál valamelyik enged a 4 közül és ujra kinyit, igy belenyomva a benzinbe az úszót.
Érdekes, de már sokat szenvedtem vele. Ha lehúzom az ac relé csatiját ami a start gombra megy, akkor inditáskor nem kap benyát csak ami a karbiba van, akkor nagy nehezen beindul.
Minden motor annyira megbízható, amennyire törődnek vele. A zzr annyira nem a meghalós fajta, ha meg történik vele valami, veszel bele egy másik blokkot, olcsóbban megúszod, mint ha felújítod Nem emlékszem, hogy innen bárkinek is meghalt volna, és ott maradt volna az út szélén.
Másik előny, hogy később átpapiroztathatod 600ra, természetesen blokk cserével, így megvan a nagyobbra váltás Persze át is lehet fűzni a blokkot, de az ugye nem engedett
Többen is voltak már vele hosszabb túrákon, panaszkodni nem mertek.
Kezdő motornak nem rossz, egy nagyobbal én már nem élnék, de még mindig elvagyok vele.
Nem tudom, mekkora összegből gazdálkodsz, de manapság egész olcsón lehet találni jó 400ast