Igazából a megbízhatóság a fő szempont, azért is ment már el teljesen a kedvem a bandit, zxr-ektől... hogy sor4 és szét van hajtva állítólag könnyen, ha meg má beleölöm a kuporgatott pénzem ne essen má' szét Így most kilyukadtam a zzr lesegetésekbe, megtetszettek és ez a sport-túra pont passzolna is. Viszont ha már kb ugyan olyan nehéz 400-ast is találni 25KWal mint 250be akkor még jó hogy 400ra csurog a nyálam, meg persze később is "nőném" ki ezek a gondolataim, konkrét kérdést nem igen tudok megfogalmazni mert nem tudom mit akarok tudni kezdő motort keresek, amivel elmerjek menni ezres távra is ne csak a szomszéd faluba
Ha más ötlet nincs, akkor a Big Bangban érdeklődj új után, vagy bontókban tudnak adni, ha van nekik. Nem árt, ha utóbbihoz tudjátok a szelep adatait is (szelephossz, tányér átmérő, szár átmérő, stb)
Nekem egy mozdonnyal volt eddig közös élményem, mégpedig ami a kocsma mellett van kiállítva Kiskorunkban annak a tetejéről néztük, hogy jön a vonat, meg bementünk, megnézünk, melyik kezelőszerveket lehet mozgatni már akkor el voltam veszve
Mire vagy kíváncsi a zzr 400al kapcsolatban? A mindenre... az gonosz válasz, próbáld körül írni, meg néhány kérdést megfogalmazni. Akkor tudunk segíteni. Ha mégis mindenre kíváncsi vagy, 3ft/karakter
Háhá, kis közös érdeklődési kör!
Engem sokszor húzott egy Mk45-ös gépezet a 2001 és 2009 közötti pályaszámúak közül. Egy párszor sikerült a vezető pozícióban is utaznom! Ha nem ugrik be egyből melyik ez, akkor Google!
Megpróbálom az eső elleni táncot eltáncolni ma és ha sikerrel járok hétvégén jön az enyém haza!
Holnap volna jó ha nem esne! Lemosni, kipolírozni aztán kezdődhet a szezon! Kicsit porosan raktam le ősszel, szégyellem is magam , nem is akart két-három hete nekem beröffenni , de aztán másnap rendes töltővel töltve egyből! Igaz az aksi negyedik évén van túl!
Pontosan..., ebből az apropóból nem adtam el..., nem is fogom!
Megszerettem + nem is kapnám meg az értéket, mert ezt a típust általában laikusok keresik. Nem értenék meg, hogy miért kernék érte többet, mint amire az esetlegesen leharcoltabb társat taksálják.
A hétköznapi mocizások is megoldva, mert dub-al közösen találtunk biztonságos beállóhelyet Pesten, így nem kell vidéki szüleim garázsához menni minden alkalommal.
kutyán tényleg nem múlik..., szinte még el sem küldtem a hozzászólást, már meg is érkezett a válasza. Köszi kutya!
Vittek engem Bz konyháján is csak épp hiába kínáltak hellyel a bal1-ben, nem sikerült leülni Rogyasztva küzdöttem végig S.szobtól N.atádig...
Szili, Classic Csöri, Szergej, Púpos megvolt ez utóbbinak van szerintem legdögösebb hangja az összes közül.
Amúgy nem lehet off mert a motorom neve Mozdony
Akkor nemsokára újból gurulunk együtt?
Római part, esti gurulások, Rukkel tó ....
Örülök azért hogy újra nyeregbe pattansz és nem adod el a mockód, mert senki sem ért(ék)e(l)né, hogy mindig új és eredeti alkatrészeket raktál bele, nem nyúztad. Pár száz ezer forintért meg nem érdemes eladni!
Nem is keresgettem, mert úgy volt, hogy lerakom a különbözetit, és nagy A-val veszek egy nem korlátos motort. Véletlenül akadtam rá, és így a jogsi pénzt is rátudom költeni a motorra.
Nekem 250-es van ebbe a köbcenti tartományba az egyik legmegbízhatóbb motor szerintem. 2x mentem 400-as zzr-rel az olyan 50 lóerő körül van akkora különbség nincs a kettő közt de gyorsulásba mindenféle képen jobb na és persze a hangja.
Én személy szerint a 400-as kategóriába a Honda VFR-t választanám nekem hatalmas élményt okozott mikor volt szerencsém kipróbálni. Nem feltétlenül az erőre gondolok hanem a v4 hangja és a nyomatékra, bár az inkább sport míg a zzr sporttúra.
Sok szerencsét a vásárláshoz!
Nekem is AK van, és én olyan 400-ast vettem ami 25kW-ra van vizsgáztatva. Az enyémmel csak az volt a baj, hogy a 4-est nem vette, a váltójával van valami, de már orvoslás alatt van.
Az enyém azt hiszem, olyan 13-14-et pörög, de még nem gyilkoltam odáig. Szerintem ha viszel egy olyan embert aki ült már motoron és valamit ért is hozzá, akkor nem tudsz annyira mellé nyúlni.
Személy szerint én inkább ajánlanék egy 400-ast, mint egy 250-est. Talán a 400-ast tovább tart amíg "kinövöd", és több erő is van benne.
Azt hittem legalább neked van jogsid nagymotorra közölünk!
Merre felé sikerült garázst találnotok?
Mire nekem sikerült találni 25kw-al...
Engem sokszor húzott egy Mk45-ös gépezet a 2001 és 2009 közötti pályaszámúak közül. Egy párszor sikerült a vezető pozícióban is utaznom! Ha nem ugrik be egyből melyik ez, akkor Google!
Köszi, hogy belinkelted!
Holnap volna jó ha nem esne! Lemosni, kipolírozni aztán kezdődhet a szezon! Kicsit porosan raktam le ősszel, szégyellem is magam , nem is akart két-három hete nekem beröffenni , de aztán másnap rendes töltővel töltve egyből! Igaz az aksi negyedik évén van túl!
Pontosan..., ebből az apropóból nem adtam el..., nem is fogom!
Megszerettem + nem is kapnám meg az értéket, mert ezt a típust általában laikusok keresik. Nem értenék meg, hogy miért kernék érte többet, mint amire az esetlegesen leharcoltabb társat taksálják.
A hétköznapi mocizások is megoldva, mert dub-al közösen találtunk biztonságos beállóhelyet Pesten, így nem kell vidéki szüleim garázsához menni minden alkalommal.
kutyán tényleg nem múlik..., szinte még el sem küldtem a hozzászólást, már meg is érkezett a válasza. Köszi kutya!
Szili, Classic Csöri, Szergej, Púpos megvolt ez utóbbinak van szerintem legdögösebb hangja az összes közül.
Amúgy nem lehet off mert a motorom neve Mozdony
Római part, esti gurulások, Rukkel tó ....
Örülök azért hogy újra nyeregbe pattansz és nem adod el a mockód, mert senki sem ért(ék)e(l)né, hogy mindig új és eredeti alkatrészeket raktál bele, nem nyúztad. Pár száz ezer forintért meg nem érdemes eladni!
Meg van, hogy mi kellene első körben...
Tudnál számlás árakat küldeni a következőkre:
- gygyertya: NGK CR8EK 4db;
- full szintetikus olaj: 15w-50 2liter, 4T 10w-40 vagy 50 2liter - amelyik szimpatikusabb ;
- olajszűrő (HF303);
- telő szimering (kimondottan motorvillába való, porvédős);
- villaolaj 15W;
- fékfolyadék (nem'tom menniy kell);
- fagyálló koncentrátum 1 liter, vagy bekevert hűtőfolyadék (bekevert milyen hőmérséletig nem fagy?).
Emlkészel..., ez mind autóba kell... .
E-mail: bence.korsos@sanomabp.hu
Előre köszi! Visszaszólok, hogy mehet-e a dolog, ha átküldted...
THX Zizz...
Nekem 250-es van ebbe a köbcenti tartományba az egyik legmegbízhatóbb motor szerintem. 2x mentem 400-as zzr-rel az olyan 50 lóerő körül van akkora különbség nincs a kettő közt de gyorsulásba mindenféle képen jobb na és persze a hangja.
Én személy szerint a 400-as kategóriába a Honda VFR-t választanám nekem hatalmas élményt okozott mikor volt szerencsém kipróbálni. Nem feltétlenül az erőre gondolok hanem a v4 hangja és a nyomatékra, bár az inkább sport míg a zzr sporttúra.
Sok szerencsét a vásárláshoz!
Sokat keresgéltél mire lett egy 25-ös papírral, csak neten kerestél?
Az enyém azt hiszem, olyan 13-14-et pörög, de még nem gyilkoltam odáig. Szerintem ha viszel egy olyan embert aki ült már motoron és valamit ért is hozzá, akkor nem tudsz annyira mellé nyúlni.
Személy szerint én inkább ajánlanék egy 400-ast, mint egy 250-est. Talán a 400-ast tovább tart amíg "kinövöd", és több erő is van benne.