Jaja, igaz bocsi. Igazából a többi 250-es régebbi sor4ekkel(bandit,, zxr...) kapcsolatban érdekelne hogy megbízhatóság szempontjából van-e különbség itt a 2 henger kapcsán. Ugyanis mindenki azon a véleményen van hogy a majd' 20 éves sor4ekből nagyon ki kell fogni az olyat ami nincs sz@rrá pörgetve. Tehát egy zzr400ban megint jóval nagyobb a rizikó mint egy 2 hengeres 250-ben?
Már tél óta nézem folyamatosan a hirdetéseket, AK jogsimra keresek valami kompatibiliset, de jól kiba@sztak az emberrel 25 KW szabállyal, kb ugyan olyan nehézség 400ba találni 25ös papírral mint 250be... tehát most a zzr-eket nézegetem, érdeklődök, eddig ez kimaradt a látómezőmből.
A 400-as is sor négyes, csak a 250-es a kéthengeres.
Én most vettem egy '98-as 400-ast, de még nincs sok tapasztalatom vele, mivel a tavaszi nagy felkészítésen van még...
Igen, az M63 egy másik csoda - bár nekem az M41 esztétikailag előzi. Most ott járok, hogy vasutas cimborával próbálom intéztetni: egy "oldschool" Csörgővel egy kanyart valahol, az elmaradott Borsodban, de nem egyszerű, mert szinte csak ReMot-ok rohangálnak már erre is. Más géppel egyszerűbben megoldható lenne egy kanyar , de sajnos én erre vagyok fogékony. A mai napig áll a szőr mindenemen, ha meghallom.
Na jó, hagyjuk, mert a vonatbuzikat kitiltják innen
Na azért még itt egy nagy mafla:
Én már sok km óta gyűröm és kb 2 és fél éve, kopó-fogyó alkatrész cserén kívül eddig egyedül a vízpumpa szimmeringje adta meg magát télen, álló helyben de erre is azt mondta a szerelő, hogy ilyennel még nem találkozott. Azóta egy bontott vízpumpával megoldva.
Erőben nincs hiány, már 2000-es fordulaton is eltekeri legtapadósabb gumit is, ez még nincs fojtva 1-2-3-ban, mint a maiak. Ami gyári állapotban kicsit kevéske az a fék bár hozzátenném, hogy ezzel a Ringen szembesültem 6-7 tempós kör után, nem közúton. Kényelmes utazója messze az emberi tűréshatár felett, a végsebességét még én sem tudom, óra szerint 280-ról még van tartalék, amúgy ez a GPS szerint 272 hála az első kerékről hajtott km-órának nem csal nagyot még fent sem. Visszatérve a kényelmes utazóra az testmagasság függő is. 180cm alatt akár 180-nal is szélcsendben mehetsz, én a 194-emmel olyan 150-körül még egyenes testtartással felette meg kit érdekel? kb 170 centi alatt meg nem ajánlott mert testes a gép, kis embernek nem ér le a lába és nem éri el a kormányt csak fekve.
Objektíven kb. ennyi. Ha szereted az őserőt, meg a sima pattogásmentes utazást akkor első osztályú. 7000-es fordulat alatt takarékos-nyomatékos szuper-túrázó felette meg kemény pornó! Én eljárok vele Kakucsra is, 50-51 közötti körökre simán alkalmas ha bírod fizikummal, egy délután 3-4 kilót szoktam fogyni.
Amúgy ilyen idősödő motoroknál márkától és típustól függetlenül leginkább az előző gazdák gondosságán múlik a gép állapota.
Nem, nekem nem ilyen gondom volt!
Hanem bazi hangos volt a kipufogóm! gondolom ki volt ütve...
Áronék 3 szűkítőt is tettek bele, de még így sem az igazi... vizsgázni kölcsön gyári dobbal ment (hála Kutyának). szóval úgy döntöttem vissza alakítom két kipufogós rendszerre, csak az álmaim szerte foszlottak egy picit, amikor kiderült, Gyulával félre értettük egymást... Én rákészültem a jó kis sport dobokra, amit meg is kaptam , csak ugyan így 4:1-ben... tehát most szétszed nekem egy gyári sima kétdobos rendszert és ideiglenesen az lesz fent!
Aztán majd meglátjuk...
Nem akarom, hogy a németek piszkáljanak a hangos kipufogó miatt...
Ennyi!
A leömlőmmel semmi baj nem volt...
Mas néztem az ebay-en új rendszert, csak nagyon drága...
szóval az kilőve!
Marad a várakozás!
Szevasztok érdeklődnék a Zzr 1100-asról mit érdemes róla tudni? mebízható? mennyi a kényelmes tempója? végsebesség? jó lenne vmi túrázó az lc4 mellé :)
Az enyém kész, már csak el kell hoznom...
Csak még várok egy kicsit Gyula ha tud szerez nekem új gyári kipufogó rendszert és akkor még azt kicseréltetném Áronnal!
Már tél óta nézem folyamatosan a hirdetéseket, AK jogsimra keresek valami kompatibiliset, de jól kiba@sztak az emberrel 25 KW szabállyal, kb ugyan olyan nehézség 400ba találni 25ös papírral mint 250be... tehát most a zzr-eket nézegetem, érdeklődök, eddig ez kimaradt a látómezőmből.
A 400-as is sor négyes, csak a 250-es a kéthengeres.
Én most vettem egy '98-as 400-ast, de még nincs sok tapasztalatom vele, mivel a tavaszi nagy felkészítésen van még...
ZZR 250/400al kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Gondolom nem olyan gyorsan mennek szét mint a sor 4sek...
Na jó, hagyjuk, mert a vonatbuzikat kitiltják innen
Na azért még itt egy nagy mafla:
Én már sok km óta gyűröm és kb 2 és fél éve, kopó-fogyó alkatrész cserén kívül eddig egyedül a vízpumpa szimmeringje adta meg magát télen, álló helyben de erre is azt mondta a szerelő, hogy ilyennel még nem találkozott. Azóta egy bontott vízpumpával megoldva.
Erőben nincs hiány, már 2000-es fordulaton is eltekeri legtapadósabb gumit is, ez még nincs fojtva 1-2-3-ban, mint a maiak. Ami gyári állapotban kicsit kevéske az a fék bár hozzátenném, hogy ezzel a Ringen szembesültem 6-7 tempós kör után, nem közúton. Kényelmes utazója messze az emberi tűréshatár felett, a végsebességét még én sem tudom, óra szerint 280-ról még van tartalék, amúgy ez a GPS szerint 272 hála az első kerékről hajtott km-órának nem csal nagyot még fent sem. Visszatérve a kényelmes utazóra az testmagasság függő is. 180cm alatt akár 180-nal is szélcsendben mehetsz, én a 194-emmel olyan 150-körül még egyenes testtartással felette meg kit érdekel? kb 170 centi alatt meg nem ajánlott mert testes a gép, kis embernek nem ér le a lába és nem éri el a kormányt csak fekve.
Objektíven kb. ennyi. Ha szereted az őserőt, meg a sima pattogásmentes utazást akkor első osztályú. 7000-es fordulat alatt takarékos-nyomatékos szuper-túrázó felette meg kemény pornó! Én eljárok vele Kakucsra is, 50-51 közötti körökre simán alkalmas ha bírod fizikummal, egy délután 3-4 kilót szoktam fogyni.
Amúgy ilyen idősödő motoroknál márkától és típustól függetlenül leginkább az előző gazdák gondosságán múlik a gép állapota.
Használat előtti nagy rendberakás lesz vagy eladó sorba kerül?
Keresel még ponyvát?
Én ezt ma láttam a reklámújságukba. Holnap lehet megnézem milyen is ez.
Pussz!
Ponyva
Fent van a reglapján...
Oké!
Beszéltem is vele!
Írtam neki mailt, meg ide a fórumba is, de nem jelentkezik...
Nekem viszont fontos lenne...
Küldjétek már át nekem!
Köszi Kill.
itt bővebben olvashatsz a típusról, és a tulajok is segítenek szerintem: többen használnak itt a fórumon ezeregyest!
Hanem bazi hangos volt a kipufogóm! gondolom ki volt ütve...
Áronék 3 szűkítőt is tettek bele, de még így sem az igazi... vizsgázni kölcsön gyári dobbal ment (hála Kutyának). szóval úgy döntöttem vissza alakítom két kipufogós rendszerre, csak az álmaim szerte foszlottak egy picit, amikor kiderült, Gyulával félre értettük egymást... Én rákészültem a jó kis sport dobokra, amit meg is kaptam , csak ugyan így 4:1-ben... tehát most szétszed nekem egy gyári sima kétdobos rendszert és ideiglenesen az lesz fent!
Aztán majd meglátjuk...
Nem akarom, hogy a németek piszkáljanak a hangos kipufogó miatt...
Ennyi!
A leömlőmmel semmi baj nem volt...
Mas néztem az ebay-en új rendszert, csak nagyon drága...
szóval az kilőve!
Marad a várakozás!
Pedig, már alig férek a bőrömbe!
Úgy mennék érte!
Furcsa lesz elöl ülni!?
Köszi! Várhatólag nem lesz meglepetés a Zizinél, bár az én leömlőm is elöregedett...
Az enyém kész, már csak el kell hoznom...
Csak még várok egy kicsit Gyula ha tud szerez nekem új gyári kipufogó rendszert és akkor még azt kicseréltetném Áronnal!
Ennyi!
A Tiéd már lábon?
Szóval, idén lehet majd motorozni rendesen!
ZiZzer Sok sikert az újraélesztéshez!
köszi. szerintem fogunk találkozni a közeljövőben egy zzr-meetingen
nekem úgy is gyó. hétfőre eddig egy bringa van :( mondjuk az nagyon zsírnak tűnik...
én adok neked pendrájvot asztán letöltöd arra...ok?
Ma/holnap letölti.
Hamarosan kereshetek egy megbízható olajneppert is a duna mentén...