Leginkább az motivált, hogy '98-as évjáratú, ennél olcsóbban ennél fiatalabb nem volt. Óra szerint 60ezer van benne, de szerintem több. Érdekes futásteljesítményeket tudnak írni motorokhoz... Mondjuk egy 92-93-as 20-25ezerrel, kicsit hihetetlen...
Szóval úgy érzem megéri, már csak azért is mert ez legalább "ugyanannyi" pénzbe fog kerülni, mintha olyat vettem volna ami nem ennyire leharcolt, de ezt tudom hogy megvan csinálva.
De majd az idő dönti el, hogy valóban megérte-e. Bár ezt nem is így kell nézni. Kicsit szerelem volt az első látásra... főleg amikor meghallottam, akkor borult el teljesen az agyam...
Ennyi mindennel együtt is megérte szerinted hogy ezt vetted, nyilván azért mert 25kw-os papírral volt?! Nem érte volna jobban meg nagyjogsival keresgélni?
Első gumi nulla, a hátsót még véleményezik majd nekem, tehát egy első gumi biztos.
Aztán: ugye a váltó, hármasnál feljebb nem lehet kapcsolni, ez lehet 10e Ft, vagy 30e Ft, plusz munkadíj, blokk szét-össze...
első fékbetétek is cserések szerintem.
Láncszett, olaj, szűrők, gyertya, stb... Van mit rajta csinálni rendesen.
Mostanában várom, hogy hívjon Áron aki csinálja link ha teheted, akkor őt ajánlom, de nem csak én hanem még sok ember itt a fórumon.
Nem egy könnyű eset 25kW-os papírokkal találni olyat is ami tetszik. Nekem olyan szinten volt mázlim, hogy amit kinéztem (a harmadik volt, az elsőt eladták, a második nagyon messze volt) az pont 25kW-os volt. Elvileg úgy számoltam, hogy jut is jogsira, de jobb hogy 25kW-os lett. Olcsó is volt az enyém. 330-ról indult és 300 lett a vége. De mire megcsináltatom, szerintem lesz vagy 450 körül.
Ezt a motort néztem én is link . Kőbányán van helyileg, és kihasználatlanság miatt adja el a srác. Van fent róla videó is valahol ahogy beindítja és körbejárja.
25KWhoz nem sok köze lehet papírba így nem is érdeklődök
Amúgy érdekesek ezek az email-ezgetések, 3 hónap alatt x motornak írta, kb negyede ír vissza, vagy eladni nem akarnak vagy nem képesek annyit visszaírni h elkelt
nem, sajnos behozatalkor szinte mindegyik 400-as évjáratával csaltak: 93-ig a ramair nyílás ,az után pedig a fényezés (ha gyári) dönti el, hogy valójában mikori a gép.
mondanám a felnibe ütött dátumot is, de sokszor az is hibás: ennyi idősen már jellemzően túl van egy ütközésen a vas, vagyis az első kereke valami másból származik, esetleg a hátsó felni lehet mérvadó. ott viszont nem kell megijedni, ha pl. a kerékben 94-es, a papírokban pedig 95-ös szám szerepel - ennyi csúszás lehetett a raktárban/gyártósoron is.
Hát ez az. Nem magától 25-ös egyik sem .
+ azt is vedd figyelembe, hogy 93 előtti D-modellről van szó (szögletesebb, lámpa alatt nincs ram-air beömlő stb.) vagy 93 utáni E-modell (nyilván az előzőek ellentettje).
Nagy ám a káosz (káosz keltés?)
400e, de folyamatosan olyan érzésem van, hogy olcsón adtam Ismerve a ismérveit.
És ahogy jön a tavasz, egyre húzósabbak lesznek az árak - zzr-t legalábbis nem fognak utánad hajigálni.
link
Ezt is hívtam, amikor még 500-ért árulta, és nem tudott engedni. Nem néz ki rosszul. Tokaji a srác, és a motor is ott van.